29 Ağustos 2011 Pazartesi

Karakalem Aşkına:)

Resim çizmeyi çok seviyorum ancak tembellik yapıyorum. İlk çizme hevesim 2004'de başladı sonrasında araya 6 küçücük sene girdi:) Geçen yaz yine biraz çalıştım. O zamandan beri yine mola verdim:) 
Çizim teknik bilgim ve resim üzerine eğitimim yok o yüzden bir çok hata barındırabilir. Sadece çok keyif alıyorum ve seneler önceki denemelerimden paylaşmak istedim.
Not: Resimler elimdeki resim üzerine olan kitaplardan bakılarak çizilmiştir.





Sevgiler.

3 yorum:

  1. heyy kesinlikle denemeye devam etmelisin.gayet iyi çizimler.

    YanıtlaSil
  2. teşvik edici güzel düşüncelerin inan ki beni çok mutlu etti... çok çok teşekkür ederim...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

  3. her biri birbirinden güzel çizimler, resimler... hele portrelerdeki, figürlerdeki teknik ustalık ve yalın anlatım olağanüstü...

    YanıtlaSil