31 Mart 2012 Cumartesi

Miyavlarım ve Cicilerim:)

Aşkım ve Külkedisi'nin yeni fotoğraflarını çekmek istedim ama ne mümkün! Bir naz bir naz:)) Hemen uyku hallerine büründüler:)


Aşkım'ın bakışlarına bakar mısınız oysa az önce evin içinde fırtına gibi esiyordu:)))

Külkedisi de az numaracı değil hani:)))

Aşkım'ın bir daha fotoğrafını çekemedim çünkü yarı gölgede yarı güneşte durup bir türlü poz vermedi:)
Külkedisi'ni de anca bu kadar yakalayabildim.
Güneş banyosu yaparken:)


Güzel bakışlı şaşkın kızım benim:)


Bari gidip Külkedisi'nin annesinin fotoğraflarını çekeyim dedim. Annesi pek sevilmekten hoşlanmayan, asi ve hafif eserekli bir kedicik:) Genelde daire kapımızın önünde takılır ya da binanın bahçesinde. Hava kötü olduğu vakit mutlaka Fazıl iner aşağıya içeri alır. Pek ev kedisi olmaktan hoşlanacak bir yapısı yok. Yoksa benim aklımda onu da eve dahil etmek var ama onun niyeti yok:) Fotoğraf çekmek için içeri bile sokamadım.


Minik cicilerime gelince;


* Ne kadar şirin bir peçete değil mi?:) Ben çok sevdim. Bim'de buldum.


** Yüncüde de bu güzel kutuyu görünce dayanamadım:)



***Kırtasiyede karşıma çıkan minikler:) Arkaları yapışkanlı.


Mutluluk dolu günler diliyorum.
Sevgiyle kalın.

38 yorum:

  1. Çok şekerler maşallah :))
    Külkedisinin o güneşlenirken ki göbüşü de ne tatlı ya öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz:) Göbişimiz var ablası, kısırlaştırılmadan kaynaklanan ikinci bir göbişi oldu:) Ama artık gerekli mamayla besleniyor inşallah zamanla gidecektir. Ama o göbişi sevmesi gerçekten dünyalara bedel:)
      Sevgiyle kalın kediciklerinizle:)

      Sil
  2. Kedişlerin çok şekerler:)) demek hiperaktifler,hareket iyidir göbişlerini eritir.Yeni oyuncaklarında çok güzeller sıkılınca bizede oynatırmısın:) Peçeten tam dekupajlıkmış onadamı el atsak acaba bi kez ahşap bir takı kutusu boyamıştım meraktan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bazen pamuk şekerlerim diye seviyorum onları:))) Aşkım çok daha fazla hareketli. Jet hızıyla koşturuyor evin içinde:) Külkedisi daha sakin mizaçlı ablası:)
      Dekupaj hiç denemedim ama tutkalını falan alalı nerdeyse 1 yıl oluyor:)) Ne yapacaksam:) Çok heveslenmiştim bir ara onun da zamanı gelir umarım:))

      Sil
  3. kedilere aşığım ben ya...

    YanıtlaSil
  4. kediciklerini çok seviyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Bu posttaki her şey çok keyifli:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nathaliecim çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  6. şunların havalarına bak, naza çekmişler kendilerini. önünüze bi fare atamda görem ben sizin bu edalı kız hallerinizi :P:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ablası çok nazlılar:) Bırak canlısını oyuncak fareleriyle gecenin bir yarısı bir oynamaları var:))

      Sil
  7. çok şekerler peçetelere bayıldım:))

    YanıtlaSil
  8. Ya Okuyanım maşallah öyle tatlılarki, Külkedisi'nin anneside pek güzelmiş :)

    Peçetelere bayıldım, bende çok gidiyorum Bim'e ama yok, bana rastgelmiyo bu güzellikler :) kutunun renkleri çok hoş bu arada ve miniklerde çok şekerler hepsini güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aslıcım çok sağ ol canım. Annesi yapı olarak daha minik bir kediş. Kızı ondan daha iri:)
      Ben de bloglarda Bim'de güzel şeyler bulunduğunu okuyunca bir de ablam bir peçete almış çok hoşuma gitti onun üzerine bir bakayım dedim:) Şansıma karşıma bu tatlı hayvanlar çıktı:)
      Sevgilerimle canım.

      Sil
  9. ne tatlı kedilerin var cnm ya yeni yıkanmış gibiler böyle temiz olmalarını çok seviyorum:),
    gelelim cicilere görmüştüm o peçeteyi cnm sanırım sıra onda:D
    kutu çok güzel cnm doldur içini tıka basa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedişlerim sana mutluluk mırkkklarını yolluyorlar ablası:) Her gün 2 posta tüylerini temizliyorlar:) Ben sadece tarıyorum onları.
      Öpüyorum seni en kocamanından:)

      Sil
  10. o kedilerin güzelliği nasıl öyle :)
    peçeteler çok tatlıı :)

    bu arada benim ufak bir link değişikliğim var;
    http://yoldaa.blogspot.com/ oldum artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedişler adına teşekkür ederim ablası:)
      Peçeteyi ben de çok sevdim ama 2 paket kalmıştı diğerini de bir başkası almak ister diye sadece 1 paketini aldım, şimdi çok pişmanım:)))
      Yeni blog ismin de hayırlı olsun:))

      Sil
  11. Çok güzel pozlar yakalamışsın Ayşımcığım. Benim dikkatimi çekti ,-yanılıyor da olabilirim-Külkedisi'nin annesinin bir gözü mavi mi? Aslında anne de çok güzelmiş ama özgürlüğüne düşkünse yapacak şey yok,bırak bir gün sokaklardan bıkıp kendisi ev kızı olmak isteyecektir elbet. Hepiniz çok tatlısınız siz :) Sevgiyle kalın !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım. Ama bir görseniz kırk takla attım resmen fotoğraflarını çekebilmek için:)
      Külkedisi'nin annesinin *hala ona yakışacak bir isim bulamadık, hep Külkedisi ya da eski ismiyle Küçük Kulak'ın annesi diyoruz:)))*gözü sanırım flaştan öyle çıkmış. Umarım biz buralardan taşınıp uzaklara gitmeden kararını verir:) Yoksa onu burada bırakmak hiç içime sinmiyor.
      Sizi ve kızlarınızı sevgiyle öpüyorum.

      Sil
  12. Külkedisi ne kadar güzelleşmiş, fındık burunlu şey.
    Uyku şu anda tam karşımda, Aşkım'la aynı pozda bana bakıyor. Bu saat kudurma saati. Birazdan ortalığı birbirine katacak, biliyorum, bakış o bakış.
    Münasip yerlere, münasip öpücükler gönderiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Nihal Hanım. Külkedisi'nin tüyleri sokağın kirinden arındıkça altından portakal bir kız çıktı:)))
      Ah o geceleri avlanma içgüdüsüyle evi birbirine katmalarına çok gülüyorum:)) Gerçi Külkedisi daha sakin bir kedicik. Ama Aşkım akla zarar:) At gibi koşturuyor evde:)))
      Biz de Uyku'yu sevgiyle öpüyoruz:)

      Sil
  13. ay ben bu güzellikleri nasıl karçırmışım utandım şimdi,yesinler nazlarını cilvelerini ,kucağıma alıp ikisini de şöyle bir mıncıklaya mıncıklaya sevesim geldi
    çok şanslısın canım böyle güzelliklere sahip olduğun için ve ikisi de çok şanslı yine yaralılarken sizin gibi insanlar karşılarına çıktıkları için
    annede pek özgürmüş canım nasıl rahatsa öyle yaşasın ne yapalım
    hemen bime gitmek lazım hayvanları severim ben de alayım,kutuya bende bayıldım ben de böyle şeylere dayanamıyorum minik süslerde çok sevimli insan ufak tefek şeylerle nasıl mutlu oluyor değilmi canım
    kocaman sevgiler canım öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke aynı şehirde olsaydık Fatoşcum, doya doya severdin o zaman:)
      Çok zarifsin arkadaşım, gönülden teşekkür ediyorum sana.
      Maalesef annesini sevmek de zor, zapt etmekte:)
      Bim'e uğra derim, ben bunca zaman gitmediğime pişman oldum. Arada çok hoş ürünler geliyormuş hobi malzemeleri falan.
      Minik alışverişlerin yaşattığı mutluluk gerçekten çok fazla.
      Öpüyorum canım.

      Sil
  14. Ah şu kediler:))) Külkedisinin annesi benim misket hanım gibiymiş hem görüntü hem huy olarak, geçen sene apatman dairesine geçtiğimizden beri evin içine sokmam mümkün olmadı, önceki ev müstakildi istediği zaman girip çıkıyordu sürekli kalmaya evde 1 hafta dayanabildi.. Şimdi ben onların (yavrusu ve arkadaşları) sabah kahvaltısını veriyorum o da beni bahçeden sokağın başına kadar işe uğurluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Kimi kedileri evde tutmak onları mutsuz ediyor. Mesela Külkedisi annesinin tam tersi tam ev kedisi. Kapının önünde annesini görüyor, kapının eşiğine bile gitmiyor. Evde olmaktan o kadar mutlu yani:))))
      Sevgiler:)

      Sil
  15. Pisiciklerinin çok tatlı pozlarını yakalamışsın ikisi de çok şirin:)Anne kedi biraz sinirli görünüyor,benim kapımdaki anne kedi de biraz sinirli sanırım anne olan kediler biraz öyle oluyor..Sanırım yılların yorgunluğu çökmüş ondan diyorum..Cicilerin de çok güzel güle güle kullan canım:)sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf kalitesi olarak belki hatalı oldu ama ne yapayım yerlerinde bir durmuyorlar ki:)) Onların güzelliği fotoğrafı güzelleştirmiştir ancak:) Çok teşekkür ediyorum canım.
      Sorma annecik oldukça sinirli. Severken bir anda tıslayıp pati atıyor:)
      Sevgilerimle.

      Sil
  16. Kedi fotosu çekmek gerçekten zordur...Sizinkiler çok güzel pozlar vermişler çok şekerler
    Mark Twain in bir sözü geldi aklıma..Kedisiz bir ev tam bir ev değildir
    Hemfikirim:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz için teşekkür ederim çünkü kararsız kalmıştım fotoğrafları yükleyip yüklememe konusunda. Bir türlü istediğim gibi çekemedim çünkü:))
      Mark Twain çok güzel söylemiş. Evde 1 kedi mutluluk, 2 kedi 2 kat mutluluk ve bu böyle katlanarak gidiyor bence:)) Aslında ben 3. kediyi de istiyorum ama eşim şimdilik bu fikre mesafeli yaklaşıyor:))))
      Sevgiyle kalın.

      Sil
  17. sen ve pisiciklerin:) çok tatlısınız ama ya, maşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ve kediciklerim sana çok teşekkür edip sevgilerimizi gönderiyoruz:)))

      Sil