31 Mart 2012 Cumartesi

Yeni Eldivenlerim ve Kilometreleri Aşan Mutluluk:)

Bir taraftan Okan'ı izliyorum bir taraftan bu paylaşımı hazırlıyorum. Ve Medya Arkası ile keyifleniyorum:)
Bir kaç gündür sizinle buluşmayı bekleyen eldivenlerim;


emeksensin ve pasajda...




emeksensin ve pasajda...




Kilometrelerin getirdiği mutluluk ise* Ankara'dan, sevgili amcamın kızı canım kuzenim İpek geldi tüm güzelliği ve neşesiyle evimize:) Sayesinde mutlu bir gün geçirdik. Artık nasıl özlediysem öyle bir sarılmışım ki:) Sarılmaktan öte resmen abanmışım üstüne:))


Mutlu bir hafta sonu dileğimle.
Çekilişime katılmadıysanız buraya lütfen:)

20 yorum:

  1. az önce gördüm zaten ipek hanımı çok kıskandım:D
    cnm ikinci eldiveni daha çok begendimmm çok güzel olmuşşş
    bugün yüzünde güller açmış cnm dilerim hergünün böyle güzel ve mutlu geçsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de gel beraber açsın yüzümüzde güller, papatyalar, nergisler:))))
      Çok teşekkürler canım benim.
      Öpüyorum seni en kocamanından:)

      Sil
  2. Eldivenlere, renklerine, ve ojelerine bayıldım :) gerçekten çok güzeller, ellerine sağlık..

    Ama seni gördüm, yüzündeki mutluluğu, ve güzel gülümsemeni, ona daha çok bayıldım :) seni böyle mutlu görmek çok güzel canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım çok teşekkür ederim. Normalde de sürekli oje kullanırım ve çok severim de ancak aynı gün içinde 2-3 kez değiştirmem hep bu eldivenler yüzünden:))) Artık pamuk ve aseton yetiştiremiyorum:)))
      Mutluluğumla mutlu olan, üzüntümü içten paylaşan birilerinin olduğunu bilmek öyle güzel bir duygu ki. Her daim benimle olduğun için teşekkür ediyorum canım.
      Her yeni gün mutluluk saçsın sana ve hayatına:)

      Sil
  3. Eldivenler her zamanki gibi çok güzeller ,iki kuzen eldivenlerdende daha güzeller:)) gözün aydın canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım ne kadar zarifsin. Keçe çalışmaların gibi renkli, enerji dolu ve daima pozitifsin. Teşekkürler canım benim.

      Sil
  4. Yorumum geldimi? gelmediyse yeniden yazıcam.))))))sanki havaya uçtu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun uçtu geldi benim kalbime kondu:)) Şu anda mutluluk vermekle meşgul:)))
      Sevgiyle kal, daima...

      Sil
  5. :) okuyanım harikalar yine lacivertli ayrı güzeeel :)) bayıldım da
    o iki güzel bayan ayrı mest etti beni:) negüzeller ne mutlu ne hayat dolular imrendim:)
    yanınızda olmak istedim sevgi eksikliğimi bu Allah ım :))
    Allah bozmasın canım ..öpüyorum seni kocamaan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım sizler beğendikçe ben örmeye devam edeceğim sanırım:))))
      Keşke, keşke sen de olsan neşemizi, gülümsememiz ortak olsa:)
      Amin canım, hepimiz için mutluluklar nasip etsin Rabbim.
      Ben de öpüyorum çok çok:)

      Sil
  6. lacivert eldivenlerine hayran oldum diyebilirim :(
    sana da çoook güzel haftasonlarıı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesi beğenmene çok mutlu oldum, teşekkür ediyorum.
      Senin de harika bir hafta sonu geçirmeni diliyorum:)

      Sil
  7. canım maaşallah sana her geçen gün yaptıkların daha daha güzel oluyor ayrıca ojelerin uyumuna da bayıldım
    kuzenin İpek hoş gelmiş sefalar getirmiş ,neşeler getirmiş ,benden ona selamlar sevgiler
    yününüzden gülücük eksik olmasın canım arkadaşım
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Fatoşcum. Ojeler benim eğlence kaynağım oldu diyebilirim:) Beğenmene ayrıca sevindim.
      Maalesef İpek bugün Ankara'ya döndü. İş görüşmesi için gelmişti. Yine de bir kaç saatliğine de olsa hasret gidermek duygusal olarak çok iyi geldi ikimize de.
      Senin de hep mutlu olmanı ve hayatı tebessümle yaşamanı dilerim.
      Sevgiler canım:)

      Sil
  8. Sen hep gül olur mu? :)) Çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ne desem bilemedim:) Çok ama çok teşekkür etsem:) Bir de sana gönülden sevgilerimi göndersem:)
      Sen de hep gül inşallah.
      Sevgiyle kal, daima...

      Sil
  9. Gelecek kışa eldivenlerle beraber damga vuracağız,tığlarda Nalan,şişlrde Ayşım,tutmayın biziiiii.
    Ankaralı hemşehrime selam söylüyorum dönerken seni de getirsin yüzyüze tanışalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Nasıl da zevkli eldiven örmesi değil mi Nalan Hanım?:)
      Çok teşekkür ediyorum, inşallah bir gün sizinle tanışmak nasip olur. Çok isterim.
      Sevgiyle kalın.

      Sil
  10. lacivert olanlar çok çok hoşmuş ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil