3 Şubat 2013 Pazar

Azıcık Alışveriş:)

Geçen gün bir işimizi halletmek için Bodrum'a gitmiştik. İyi ki de gitmişiz çünkü aşağıdaki kazaklar ve kuru kafalı taytla oradaki bir mağazada karşılaştım:)
Daha birçok güzel model vardı, aklım kaldı desem yeridir.


Fotoğrafta tam belli olmasa da, simli bir kazak. 


Ve gördüğüm an bayıldığım kuru kafalar:) Uzun tayt-


Penti'de %70 indirim var. İki tane simli çorap aldım.


Bunlar da Carrefour'dan...


Bahçenin kadrolu kedişlerinin dışında ara ara uğrayan kedilerimiz de var:) 

Gece ^-^ (Işıktan dolayı tek gözü varmış gibi çıkmış.)


Bu şeker patili de 2 gündür geliyor. İncecik çok zarif bir miyavlaması var. Henüz isim koymadım. Biraz daha birlikte vakit geçirelim, ona uygun bir isim bulacağım ^-^

Evi kolaçan ediyor:)


Mutlu pazarlar herkese:)

38 yorum:

  1. hımmm ne güzel şeyler almışsın canım.kazakların dan özellikle 2 numarayı çok beğendim.güle güle giy tatlım.her şeyin en iyisi yakışıyor sana.biliyormusun kuru kafa taytlardan evvelsi günde ben gördüm siyah beyazı vardı.ama almadım:))alışveriş cezam var da kendime:) hepsi çok güzel canım güle güle kullan.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler arkadaşım. Özellikle kedili kazakların yünü çok güzel, yumuşacık ^-^
      Siyah beyaz ben de gördüm ama daha penye gibiydi. Bu yün diye tercih ettim:)
      Öpüyorum canım.

      Sil
  2. Aldıklarını güle güle kullan ayşim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. kedili kazaklarına bayıldım tatlım çok şirinleeer güle güle giy.

    YanıtlaSil
  4. kazaga bayıldım bıttım muhtesem gule gule eskıtın

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de çok cicileeer. Güle güle kullan.
    Zeytin kedileri çok severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)
      Koton'daki gömleklere baktım ama bedenleri minik geldi:)

      Sil
  6. Canım benim aldıkların çok güzel.İyi günlerde kullan.Kedişlerine ve sana sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülcüğüm çok teşekkür ederim arkadaşım.
      Mırkk mırkkk:)

      Sil
  7. güzl günlerde giy cicilerini:))))

    YanıtlaSil
  8. Okuyanım kedişli ve simli kazaklar çok güzelelermiş, ya o kurukafalı tayt? bayıldım ben ona :)
    Çorapların kalemlerin hepsini güle güle kullan canım benim.
    Siyah kedi olsaydı ona Korsan diyelim derdim ama diğerini düşünmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aslıcım.
      Bahçeye iki tane siyah kedicik geliyor. Tekine 'Gece' diyoruz. Diğeri çok kavgacı ve hırçın. O zaman ona da 'Korsan' deriz:)
      Sevgiler.

      Sil
  9. güle güle kullanın çok cici şeyler almışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize mutlu oldum. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  10. Kurukafalı tayta ve kedişli kazağa bayıldım (Kızım da kurukafalı ve kedişli herşeyi beğeniyor buldukça alıyorum)Güle güle kullanın
    Kedişler çok tatlı şeker patili olan aynı benim Prenses
    Sevgiler


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Prenses'in güzel patilerinden öperim:)
      Sevgilerimle.

      Sil
  11. Vallahi zevkine hayranım. Kedişli kazaklara bayıldım. Kurukafalı tayt muhteşem ötesi.. Carrefour da da çok güzel şeyler olur. Antakya da carrefour vardı malesef Konya da yok. Çok enteresan malesef..:))
    Güzel kedişlerin resmini de şimdi anneme gösterdim. Bizim Mestan siyah beyaz ya.. Annem diyor ki Senin Isaac herhalde onu çok beğendi bizim de böyle kedişimiz olsaydı dedi. Renklerine bayılmış..:))
    Annemin de selamı var..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsin canım arkadaşım, teşekkür ederim.
      Carrefour inşallah Konya'da da en kısa zamanda açılır.
      Sevgili annene hürmetlerimi ilet lütfen canım.
      Hepinize kocaman ve içten sevgilerimle ^-^

      Sil
  12. Ne güzel bir kazak tam sana göre canım, ayrıca tayt, çoraplar çok güzel seçimler, hepsini sağlıkla iyi günlerde kullan:)
    Misafir kedicikler de pek tatlılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nathaliecim çok teşekkürler arkadaşım.
      Sevgilerimle.

      Sil
  13. Kazaklara bayıldımmmm:) sağlıkla giy canım benim. yeni güzellikte çok şekermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)
      Baem'imi kocaman öptüm:)

      Sil
  14. Eminim senin üzerinde çok çok daha güzel durcaklardır , hepsini mutlu günlerde sğlıkla giy,iyi günlerde kullan. Kediciklere öpücükler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin isim akrabam, canım arkadaşım benim:)))
      Kocaman sevgiler:)

      Sil
  15. Canım ne güzel şeyler almışsın, güle güle kullan, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Baharcım.
      Sevgiler benden:)

      Sil
  16. Okuyancım yeni cicilerini güle güle kullan, hepsi çok güzel, simli çoraplardan ben de aldım, çok seviyorum:)) sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erencim çok teşekkürler canım. Simli, ışıl ışıl şeyleri ben de çok seviyorum:)
      Sevgilerimle.

      Sil
  17. Merhaba;

    Blogunuzla yaptığınız çekiliş sayesinde başka bir blog sayesinde tanıştım.Takibe almıştım ama inceleme fırsatını ancak şimdi yakaladım.Ne çok ortak yönümüz varmış :) Özellikle bu postta anladım benim kedimin ismide Gece.Her ne kadar rengi siyah değilse de :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoş geldiniz. Güzel yorumunuzla beni sevindirdiniz, teşekkür ederim. Bu vesileyle ben de sizin blogunuzun misafiri oldum.
      Kedişinizi güzel patilerinden öperim:)
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  18. ne güzel şeyler bunlar güle güle kullan canım arkadaşım ,kuru kafa daha bir farklı oluyor ,güzel yanını görüyoruz
    kedilere gelince ev sahibi iyi olunca daha size çok kedi gelir son resimdeki kedinin ismi sürmeli olsun :)
    öptüm :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım.
      Sürmeli güzel isimmiş. Ama birkaç gündür uğramıyor:(
      Öpüldün:)

      Sil
  19. kedili kazaklara bayıldım bayıldııım güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedili görünce ben de dayanamıyorum:) Çok teşekkürler.

      Sil