14 Şubat 2013 Perşembe

Kartopu'ndan Sevgililer Günü Hediyem:)))

Sevgili Serpil'e Fikir Yumağı Yarışması'ndaki çalışması örgü gelinlik için oy kullanmıştım. Oy verenler arasında da çekiliş yapılıp hediye veriliyormuş. Bugün kargo geldiğinde çekilişlerden kazandığım hediyelerden birinin geldiğini düşünmüştüm. Ama pakette Kartopu tarafından gönderildiğini okuyunca başta anlam veremedim. İçinden bu güzel sihirli şal çıktı. Resmen bana sevgililer günü hediye oldu:)))
Serpilciğim canım senin sayende kazanmış oldum:)


Sihirli şala bakmak isterseniz Kartopu sitesi linki.

12 yorum:

  1. Seni sıcacık tutsun Okuyanım.İyi günlerinde kıullan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumuşacık, o kadar güzel ki:)
      Çok teşekkürler canım.

      Sil
  2. ay canım benim güle güle kullan süpermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Bende çok sevdim:)

      Sil
  3. Çok tatlıymış güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. görüntüden o kadar belliki sıcacık tutacak ve sana çok yakışacak.güle güle kullan canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Dolunaycım. Kazak gibi bile giyilebiliyormuş:) Denemedim daha ama merak ediyorum:)

      Sil
  5. Çok güzelmiş canım ya, renklerinide çok beğendim. Tam bir sürpriz olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri de çok zarif gerçekten. Hem de ne sürpriz, çok hoşuma gitti:)
      Çok teşekkürler canım.

      Sil
  6. Ne güzel, ne şanslısın :)

    YanıtlaSil