19 Şubat 2013 Salı

Kitap Ağırlıklı Bir Mim

Sevgili Eren'in cevapladığı bir mim hoşuma gitti. İsteyen herkese gitsin demiş, ben de üstüme alındım:)

1- En son hangi kitabı okudun?

Knut Hamsun - Açlık

2- Yarım Bıraktığın Kitap Oldu Mu? Neden?


 * Yarım bırakma nedenimi burada anlatmıştım.


** İçeriğindeki bazı anlatımlar beni inanılmaz rahatsız etti. Takas listeme ekledim, şurada.


*** Aynı şekilde içeriğindeki bazı anlatımlar beni inanılmaz rahatsız etti.


**** Okumaya tahammül edemedim, çok sıkıldım. Takas listeme ekledim, orada.

3- Eskiden çok karşı olduğun halde şu an yaptığın veya savunduğun bir davranış / düşünce var mı?

-Yok-

4- İlkokul öğretmeninin adını hatırlıyor musun? Kendisini sever miydin?

Hatırlamam mı hiç! Ayten Onuş. Çok da severdim. Yıllar sonra telefonunu bulup konuşmuşluğum da vardır:)

5- Hangi kitabın filminin yapılmasını isterdin?

Kitapla ilgili paylaşımım için buraya lütfen:)


6- Bir kitap yazacak olsan türü veya konusu ne olurdu?

Şiirler...


Şiirler ve hikayeler...


Bundan sonraki hayalim roman... Rabbim nasip eder inşallah.

7- Bana keyifle vakit geçirmem için bir film önerir misin?


8- Bulunduğun yerden memnun musun? Hayatında değiştirmek istediğin veya değiştirmeyi planladığın şeyler var mı?

İki sene kadar değişim için gerekli alt yapıyı hazırladık ve 4 ay kadar önce şehir değiştirme hayalimizi gerçekleştirdik. Şimdilik memnunuz. Rabbim utandırmasın.

9- Başka bir zaman ve başka bir dönemde yaşama şansın olsaydı hangi döneme gitmek ister, kim olmak isterdin?

Pas:) Dönemimden ve kendimden memnunum:)

10- Kendi ait olduğun millet ve kültür dışında hangi milleti ve kültürü seviyorsun veya kendine yakın buluyorsun?

Medeni olması yeterli...

11- Beğenerek okuduğun, yeni kitaplarının çıkmasını beklediğin, her kitabını aldığın bir yazar var mı?


Benim gibi cevaplamak isteyen herkese gitsin bu mim. Cevaplar ve link bırakırsanız misafiriniz olup, keyifle okurum:)

24 yorum:

  1. Keyifle okudum canım, annemler hala ilkokul öğretmenimle aynı mahallede, 30 yıllık komşular yani, biz de görüşürüz:) Benim de çok eskiden dini konularda uç noktalara temas eden bir iki kitabı yarım bırakmışlığım vardır ama isimlerini hatırlamıyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Baharcım.
      Ne mutlu sana. Ben de isterdim hala görüşebilmeyi öğretmenimle.
      Sevgiler benden:)

      Sil
  2. Benim içinde Mim'i okumak büyük keyifti.. teşekkürler:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu oldum.
      İçten sevgilerimle...

      Sil
  3. cokk hoşş..tam senlik bir mim olmuş dogrusu.))) bu kadar cok kıtap seven okuyan ve hatta yazan bırıne verılecek en guzel mım soruları:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Dayanamadım hemen cevapladım zaten;:)))
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  4. slm bu aralar bloguma uğramıyoorsun bu arada dikkatimi çekti 4 sene hendekte oturduk babamın mesleği nedeniyle hangi seneler arası oradaydın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Bloguna sen uğramıyorsun ki:)) Bir ara veriyorsun ooo:))))
      Ben 1996-1998 arası oradaydım canım, okul için. Sen hangi yıllarda oradaydın?
      Hacı amcanın yurdunda kalıyordum.

      Sil
  5. Mim okumayı seviyorum ama seninki hani birde fotoğraflıya inanılmaz hoşuma gidiyor Okuyanım :)
    Filmler ve kitaplar konusunda ortak zevklerimiz var. Özellikle Mungan :)
    Çok keyifliydi okumak canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol sevgili Aslıcım.
      Keyif alman beni mutlu ediyor.
      Mungan özeldir:)
      Sevgilerimle.

      Sil
  6. ŞAİRİN ROMANI benim de filme çekilmesini istediklerimden... ama kitabın büyüsü bozulur damağımdaki tad da bozulur diye korkuyorum doğrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii kitaptaki tadı, büyülü anlatımı ekrana yansıtacak süper bir yönetmen bulmak lazım:)

      Sil
  7. Okuyancım cevapladığın için çok teşekkür ederim, keyifle okudum, bir kitabın daha olduğunu bilmiyordum, tam bir sanatçısın, şiir kitabının arka kapağındaki şiirin ne kadar güzel sanki kelimeler içinden taşıyor, mutlaka alıp okumak isterim:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsin sevgili arkadaşım. Gönülden teşekkür ederim.
      İçten sevgilerimle...

      Sil
  8. bazen yorum yazamasam da seni okumayı çok seviyorum ...yatağımdaki düşman kitabının filmi kitap kadar ilgimi çekmemişti mesela gerçi kitaplar filmlerden daima daha etkileyici oluyor.kitabın içindeyken kendi hayal gücümüzü kullandığımzdan heralde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, teşekkür ederim.
      Ben de aynı fikirdeyim, hayal gücümüz çok daha başarılı oluyor kimi zaman:)

      Sil
  9. Mimlerini ve mim cevaplarını severek takip ediyorum.. John Malkovich olmak cidden harika bir film.. Açlık romanını da inşallah beğenmişsindir..:))
    Sanatçı kimliğine ise gerçekten maşallah diyorum arkadaşım...
    Selam ve sevgilerle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin Özlemcim. Kocaman teşekkürler.
      Açlık romanı beni etkiledi, en kısa zamanda paylaşacağım. Okumama vesile olduğun için, kitap için de ayrıca çok teşekkürler.
      Sevgiler ve de mırkk mırkkk:)

      Sil
  10. sanki bu sorular sana özel hazırlanmış,güzel bir tesadüf olmuş kitapları ,okumayı çok sevdiğindendir
    yarım bıraktığın kitapların seni rahatsız eden konuları merak ettim
    bu arada iki kitabına da sahip olmak benim için gurur verici ,teşekkürler canım çok çok teşekkürler
    öptüm kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruları cevaplamaktan büyük keyif aldım zaten:)
      Dini konulara farklı yaklaşımlar içeriyordu, o yüzden rahatsızlık verdi bana okurken.
      Her zamanki gibi çok zarifsin güzel arkadaşım. Çok teşekkürler.
      Öpüldün:)

      Sil
  11. Siyahın Neşesi şu an satışta mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüh kaçırmışım :)

      Sil
    2. :) Daha çok Fazıl bestelesin diye şarkı sözü olarak yazdıklarımı topladığım bir kitaptı. Elimde bir miktar vardı ama taşınırken koliledik ve hala burada da yüklüğe kaldırdık. Çıkarırsam size gönderirim hatta çekilişe de koyarım:)

      Sil