28 Şubat 2013 Perşembe

Mor ve Tonları * Yeni Eldivenler

Bir süredir bitirdiğim eldivenleri paylaşamıyorum. Çünkü fotoğraflama aşamasına gelince bugün, yarın diyerek erteliyorum. Minik bir kısmını bugün fotoğrafladık çok şükür. Başka renk ve değişik düğmeli modeller kısa bir süre sonra yayına hazır hale gelecektir:)


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...
simlisi:)


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


Aşkım, Isaac ve Külkedisi de hepinize mırkk mırkklarını gönderiyor ^-^

Aşkım uyuklarken fotoğraf makinesinden ve benden rahatszlık duyduğunu yüz ifadesi ve kulaklarıyla belli etti:)


Isaac kuyruk selamı verdi:)


Külkedisi ise güzelliğinin farkında:)


Sevgiyle kalın, daima...

30 yorum:

  1. renkler tamda sevdiğim renk

    YanıtlaSil
  2. ayyy eldivenler ve renkleri harika canım.ellerine emeğine sağlık.hayırlı satışlar olsun.kediciklerine her zaman hayranım zaten.hepsini kocaman öptüm...sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım çok teşekkürler canım.
      Kedişlerimin sana mırkk mırkkkları var:)
      Mutlu pazarlar.
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. Allahım maşallah bu güzel kedişlere.. Doyum olmuyor.. Allah sağlık versin kedişlerinin hepsine arkadaşım..
    Eldivenler her zaman olduğu gibi mükemmel ellerine sağlık. Renklerine ve gözlerindeki düğmelere bayıldım..
    Ellerine yüreğine sağlık sevgili arkadaşım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Tüm canlıları korusun Rabbim.
      Beğenmene çok mutlu oldum, teşekkür ediyorum.
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  4. Renkler çok güzelmiş çok uyumlu Okuyanım ellerine sağlık.
    Ve ojelerin harika durmuş, hele tek renk yapmışsın ya birini çok yakışmış :)
    Üç kedişinide öpüyorum, çok şekerler ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aslıcım.
      Flormar'a oje almaya gittiğimde oradaki ilgilenen kız deneme amaçlı yaptı tırnaklarıma. Ben de hemen çıkarmadım:)
      Sevgiyle kal, daima...

      Sil
  5. aman allahım özlemiş bu güzellikleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman teşekkürler:)
      Mutlu pazarlar ^-^

      Sil
  6. en sevdiğim rengi ve tonlarını kullanmışsın.bayıldım herbirine.senin zarif ellerinde de çok güzel duruyorlar.ellerine sağlık canım ve bol kazançlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarif olan sensin Dolunaycığım. Çok teşekkür ederim.
      Mutlu pazarlar:)

      Sil
  7. eldivenlerin herzamanki gibi harika görünüyorlar tatlım morada bayılırım zaten...
    ısaacın kuyruk selamına bayıldım :) külkedisi de hakkatten ben güzelim edalarında haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.
      Isaac pek zibidi:) Külkedisi evin kraliçesi edasında geziyor zaten her zaman:)
      Aşkım da evin ilk göz bebeği:)
      Kocaman sevgiler ^-^

      Sil
  8. ikinci sıradaki eldiven favorim olmakla beraber hepsine bayıldım:) eline sağlık okuyan'ım.
    sevimli pisilerinin de sevgilerini aldım:) ben de hepinize sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler:)
      Mırkk mırkkk ^-^
      Kocaman sevgiler bizden de:)
      Mutlu pazarlar.

      Sil
  9. çok güzeller canım ellerine sağlık bol stışlar inş.

    hepsini kocaman öptüm paticanların:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol canım benim. Amin.
      Mırkk mırkk ^-^
      Badem'i öperiz, sevgiyle:)

      Sil
  10. Çok şekerlerr:) Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. mor tonları da yakışmış minik kedilere:) 3.süne bittim resmen hepsi güzel ama o bir ayrı güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim:)
      Mutlu pazarlar.

      Sil
  12. Peri'nin en sevdiği renktir mor:)Hepsi de çok güzel olmuş.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peri'ye kocaman sevgiler benden ve kedişlerden:)
      Teşekkürler.
      Mutlu pazarlar:)

      Sil
  13. Okuyanım bu renklerle de çok güzel olmuş.Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım çok teşekkür ederim canım.
      Güzel bir pazar geçirmen dileğimle.

      Sil
  14. biz kızlar arasında mor rengi sevmeyen yoktur ,her zaman ki gibi mükemmel olmuşlar
    Ayşım'cım Külkedisi'nin güzelliğine hayran kalıyorum hele tüylerinin rengi muhteşem
    yakışıklıları unutmayalım sevmelere doyulmaz :)
    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor rengi ben de pek severim. Çok teşekkür ederim Fatoşcum.
      Külkedisi portakal renginden dolayı fotoğraflarda ışıl ışıl çıkıyor, güzel kızım benim:) Teşekkürler ablası.
      Mırkk mırkk ^-^
      Sevgiler benden:)

      Sil
  15. Eldivenlerin çok güzel yine, kedilerine ise asla laf söylemem hepsi ayrı bir güzel sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum.
      İçten sevgilerimle.
      Mutlu pazarlar:)

      Sil