10 Mart 2013 Pazar

Kedi ve Baykuş Cüzdanlar

Eldiven örmeye kısa bir süre ara verdim. Şimdilik cüzdan örüyorum.  Arada farklı bir şeyler yapmak daha keyifli oluyor.
Daha önceki kedili cüzdanlarıma bakmak isterseniz; buraya, şuraya, oraya ve bir de buraya lütfen:)

emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


emeksensinde satışta...


16 yorum:

  1. Tek kelime... Mükemmel ötesi..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülden kocaman teşekkürler canım arkadaşım.

      Sil
  2. yine baykuş ve yine harika bir çalışmaa:)
    ben geçenlerde senin eldivenlere özendim
    ne varki bunda bende yaparım dedim
    koyuldum işe ama ne mümkün :)
    eğri büğrü acaip bişi oldu :)
    ozaman ne çok taktir ettims eni anlatamam :)
    her yiğidin harcı değilmiş öyle okadar basit değilmiş diye diye andım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ediyorum.
      Estağfurullah, azıcık uğraşsan eminim çok daha güzellerini yaparsın. Çok zarifsin.
      İçten sevgilerimle.

      Sil
    2. yok yaa az daha uğraşmayı bırak
      2 saat uğraştım :)
      dizi bitti
      söküp birdaha yapmaktan ip iplikten çıktı ) yok anam anladım ve pes ettim :)

      Sil
  3. ellerine sağlık canım düğmelere pardon gözlere bittimmmmm:)))

    YanıtlaSil
  4. zaten çok güzel yapıyorsun bir de o düğmeleri özellikle yakıştırıyorsun ki okuyanım.renk uyumlarını söylemiyorum ble ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Yine hepsi birbirinden güzel olmuş canım. Düğmeleri ne kadar güzel yakıştırıyorsun yaptığın cicilere:)Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık gene harikalar yaratmışsın....sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hepsi mükemmel olmuş canım benim ellerine ve gözlerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlılar okuyancım, ne kadar yaratıcısın maşallah diyorum, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlılar ellerine sağlık canım mutlu haftalar sana ilham dolu daha nice güzellikler yapman dileğiyle sevgiler canım

    YanıtlaSil
  10. bunlarda çok şeker olmuş, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Ayşım'cım sen gene de sabırlısın ben aynı şeyleri üst üste yapamıyorum ,kediler ve baykuşlar bu cüzdanlara çok yakıştılar harika görünüyorlar arkadaşım
    yine döktürmüş sün ellerine sağlık :)
    öptüm :)

    YanıtlaSil
  12. Ya çok şeker olmuşlar Okuyanım :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil