21 Nisan 2013 Pazar

Keçeden Kitap Ayraçları

Bileğimin ağrısı hafiflese de zorlamamak için başka şeylerle oyalanırken bu sefer de keçe ile uğraşırken sağ yüzük parmağım şişti bugün:) Sanırım dün iğneyle o kadar haşır neşir olmak pek yaramadı:) İğneyi hep o parmağımla ittim, bugün davul gibi şişti ve yanıyor:)
Dün gece televizyon izlerken bu kitap ayraçlarını yaptım.
Tabii acemi işi:)



Benim için keçe çok yeni bir ürün olduğu için yaptıklarımın da bir sürü fotoğrafını çektim, beni mazur görünüz:)



Geçen gün aldığım kupaları -burada- 6'lı takıma tamamlamak için 2 tane daha aldım.



Tansaş'ta kırtasiye ürünlerinde de % 50 indirim vardı.



Sevgiyle kalın, daima...

12 yorum:

  1. keçeyi hiç denemedim aslında bi ara denemek istiyorum hele böyle şirin şeyler görünce ben de keçeye el atayım diyorum yani..ellerine sağlık çok şekerler

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ay fareli ne guzel olmus oyle...

    YanıtlaSil
  4. canım geçmiş olsun.dikkat et kendine.acemiliğini seveyim çok şirin olmuşlar.iyileşince devam etmelisin çünkü tasarımları çok cici ve eğlenceli olmuşlar.ellerine sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Dolunaycığım.
      Kocaman sevgiler:)

      Sil
  5. Geçmiş olsun canım, ayraçlar çok şeker olmuş, geç bile kaldın aslında:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Baharcığım.
      Sevgilerimle:)

      Sil
  6. ay bayıldım ya nasıl gusel keıdlı ayraclarrrrrr

    YanıtlaSil