14 Mayıs 2013 Salı

Can Yayınları Kampanyası - D&R

Geçen hafta kampanyadan aldığım kitaplar burada.
İstanbul'da çok daha fazla D&R şubesi olduğundan geçen yaz doyurucu bir kitap alışverişi yapmıştım. Ancak burada üç D&R şubesi var. Dün önce Marina'daki D&R'a gittik ama orada kampanya kitapları yokmuş. Sonra Midtown D&R'dan aşağıdakileri aldım.

Kitaplarımın koruyucuları Tom ve Jerry ^-^


Bakışını sevsinler:)


Aytuğ Akdoğan'ın 'Ağladı ve Gözyaşlarını Öptüm' kitabı ile ilgili paylaşımım burada.
Kampanya dışı aldığım tek kitap yazarın üçüncü kitabı 'Ben, Hiçbir Şey' oldu.


Geçen yaz kampanyadan aldığım kitaplar,

Keyifli okumalarınız olsun.

14 yorum:

  1. kara yağmuru bende geçen yıl 5 tl kampanyasından almıştım çokta sevmiştim hızlıca bitti=) şuan yaşadığım yerde D&R olmadığından çok özendim =(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzda kitap ile ilgili yorumunuz ve paylaşımınız varsa okumak isterim, linkini yazarsanız.
      Burada üç şube var ama birinde zaten kampanya geçerli değil. Diğer ikisinde de çok az çeşit vardı:( Ama yine de hiç yoktan iyidir tabii.
      İnşallah sizin oraya da bir şube açılır en kısa zamanda.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Geçen seneki etkinlikten sadece 3 kitap almıştım bu sene gidebileceğim tüm D&R lere gidip didik didik etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bu güzel indirimden faydalanabildiğiniz kadar faydalanın:)
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. çok mutlu oldum.. bugün önünden geçtim dr'nin keşke girseymişim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene aylarca sürmüştü kampanya. Sanırım bu seferde bayağı sürer.

      Sil
  4. Ben de kampanya ile kedileri verdiler sandım :)

    Güle güle okuyun kitaplarınızı, kucağınızda kediyle tor tor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler bonus:))
      Çok teşekkür ederim, sevgilerimle ^-^

      Sil
  5. Sevgili arkadaşım, Burda da D.R de kampanya kitapları hep seçilmiş bana uyan şeyler kalmamış.. Ben de burda başka D.R. şubelerine gideceğim bugün inşallah bulabilirim..
    Tom ve Jerry gerçekten süper görünüyorlar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bulursun Özlemciğim.
      Mırkk mırkkk:)

      Sil
  6. En kısa zamanda hatta cuma günü gitmeliyim Okuyanım bu kampanyayı kaçırmak istemiyorum. Çok iyi kitaplar almışsın keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aslı'm.
      İçten sevgilerimle...

      Sil
  7. kütüphanenen kocaman oldu iyice ne güzel ayşınım sen aldığında ben almışım gibi seviniyorum.keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım arkadaşım. Ama hala hayalimdeki kitaplığa kavuşamadım:)
      Sevgilerimle ^-^

      Sil