29 Mayıs 2013 Çarşamba

Desenli Oje'den Hediyelerim Geldi

Sevgili Begüm Hanım'ın çekilişinin talihlisi bendim. Harika hediyelerime bugün kavuştum. Sanki birkaç çekiliş kazanmışım gibi hissettim çünkü çekilişine öyle çok hediye eklemiş ki Begüm Hanım ^-^
Çok çok teşekkür ediyorum. 

Ojeler böylesi güzel karşıladılar beni:)


Paketin rengini de çok beğendim.


Mis kokulu sabunlar. Hemen banyodaki diğer sabunların yanına yerleştiler:)


Şık bir makyaj çantası ve içi bir dünya dolu:)


Şeker surat:)


Kitap 


Ve kitapların vazgeçilmez dostu, güzel bir kitap ayracı.


Çok hoş bir bileklik.


Herkese sevgiler...

9 yorum:

  1. Aaa ne kadar çok hediye gerçekten. Ve hepsini titizlikle paketlemiş. Ojeler kırılmasın diye.. Hepsi çok çok güzeller gerçekten güzel günlerde keyifle kullanmanı diliyorum inşallah arkadaşım..:))

    YanıtlaSil
  2. hediyelerin çok güzelmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullanın sağ salim elinize ulaşmasına çok sevindim biraz sabunlar hırpalanmış :((

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan cnm hediyelerini hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  5. ne guzeller aysimmmmmcimmmm sans melegim bnm:)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım çok güzeller

    YanıtlaSil
  7. cok guzeller gule gule kullan

    YanıtlaSil
  8. vayyy hediyeler şahane ve bir dolu cidden.hem güle güle kullan hem keyifle oku canım.

    YanıtlaSil
  9. Hepinize kocamaaan teşekkürler:)
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil