10 Mayıs 2013 Cuma

Kedi Kavgası ^-^

İki hafta süren İstanbul macerasından sonra çok şükür evimizdeyiz. Evimi, kedilerimi, blogumu ve sizleri çok özledim. Paylaşacak da bir sürü şey birikti. 
Doğup büyüdüğüm, ailemin, dostlarımın bulunduğu ve tüm anılarımın sahibi İstanbul'un iki hafta kadar kısa bir sürede bile beni bu kadar yoracağını söyleseler inanmazdım.
İki güzel kedinin kavgalarına anbean şahit olduk ve Fazıl'da fotoğrafladı hemen. Bazı karelerde gün batımında aşk gibi görünse de aslında soldaki kedinin kavgacı yapısıyla bayağı bir hırlaştılar:) Neyseki bir süre sonra iş büyümeden ayrıldılar.


Sevgilerimle ^-^

10 yorum:

  1. talımmm hoşgeldin sefalar getirdin ne çok özlemişim seni yokluğun belliydi hatta bugün seni arayayım die düşünmüştüm baktım günlerdir yoksun merak ettiydim ama sabah seni burda görünce çok mutlu oldum çok öpüyorum tatlım :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum canım arkadaşım. İlgin için kocaman teşekkürler:)
      Güzel yorumunla mutlu ettin beni.
      İçten sevgilerimle...

      Sil
  2. Hoşgeldiniz Hoşgeldiniz..:)) Çok uzun kaldınız hakikaten ama ne güzel bol bol gezip eğlenme ve ziyaret fırsatınız olmuştur.. Fazıl Beyin Kediler ve Gün batımı fotoğrafları gerçekten inanılmaz güzeller ben bayıldım..:))
    Çok çok selamlarımı gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk sevgili arkadaşım. Yoğun günlerle dolu iki hafta oldu bizim için. Açıkcası çok yorulduk ama ailemi gördüğüm için çok mutluyum.
      Beğenilerin için de ayrıca Fazıl adına da çok teşekkür ederim.
      Kocaman sevgilerimle:)

      Sil
  3. Ne güzel kareler yakalamış Fazıl Bey,ellerine sağlık!
    Arka fon da şahane hani...
    Evine kedilerine kavuşmak harika bir duydu değil mi?
    Hoşgeldin canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün Hanım çok teşekkür ederim. Beğenmenize mutlu oldum.
      Hem de nasıl harika bir duygu, öyle özlemişiz ki...
      Hoş buldum, çok çok sağ olun.
      Sevgiyle kalın, daima...

      Sil
  4. hoş geldin canım ,biz de seni çok özledik ,hayırlısıyla kedilere de kavuştun onlarda sevinmiştir :)
    fotoğraf karelerine baktığın zaman bunların kavga ettiğine kim inanır ? :)
    çok güzel çıkmışlar
    öptüm canım ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Fatoşcuğum. Onlar da çok özlemişler bizi, bol bol hasret giderdik:))
      Bence de sanki kavga değil de çift gibiler:)
      Öpüldün:)

      Sil
  5. Hoşgeldin Okuyanım :)
    Ben bu fotoğraflara bayıldım, bayıldım ve bayıldım. Harika kareler yakalamış Fazıl Bey. Tek kelimeyle harikalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Aslıcığım:)
      Çok teşekkürler beğenin için.
      Sevgilerimle.

      Sil