30 Mayıs 2013 Perşembe

Kitap Çantam Olsun:)

Dışarı çıkarken çantam ne denli büyük olursa olsun, hatta valizle çıksam yine yetmez:) Çünkü Fazıl ne kadar ıvırı zıvırı varsa bana verir. Hal böyle olunca hem boyun, kol ağrısı çekiyorum hem de çantamın içindeki kitap ve defterimi koruyacağım diye eziyet çekiyorum:)
Ne zamandır çanta içinde kitap, defter, kalem vs. koyabileceğim mini bir kılıf arıyordum ama arzu ettiğim gibi bir şey pek bulamadım. Gerçi D&R'ın internet sitesinde ihtiyacımı bir nebze karşılayacak birkaç kılıf buldum ama kitap siparişlerimi birkaç hafta sonra vereceğim için henüz onu da alıp deneyemedim.
Bugün Vatan'da karşıma bu çanta çıktı. Tabii millet bunu ipad, laptop vs. koymak için alıyor ama ben kitap vs. koymak için kaptım:)
Ön kısmındaki bölüm kalemler için ideal.


Korumalı:)


Bir de arkada gözü var:)


Sevgiyle kalın, daima...

2 yorum:

  1. :)aynısından bende de varrrrr:)güle güle kullan ayşınım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Zevklerimiz aynı demek:)
      Teşekkürler canım benim.

      Sil