30 Mayıs 2013 Perşembe

Kırtasiyeden Taşan Mutluluk:)

Sizinkiler not defterlerini çok eğlenceli buluyorum. Daha önce de almıştım, burada.



Renklerini ve desenlerini çok sevdim.



Bu defter de pek şeker. O yüzden uzun uzun tanıtmak istiyorum:)
Notluk gibi tepesinde tutucusu var:)



İlk sayfayı kaldırınca bu şekerler çıkıyor ortaya:)



Defteri ayırdığınızda bir de mini cetveliniz oluyor:)



Sayfaları da renk renk:)


/

Daha önce ufak boylarını aldığım -burada ve burada- kara yapraklı defterin büyük boyunu buldum ve pek sevindim:)



Sevgiler...

5 yorum:

  1. güle güle kullan çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  2. NOT DEFTERİNE BAYILDIMM :)

    YanıtlaSil
  3. bende bayıldım ne güzel ve işlevsel!

    YanıtlaSil
  4. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  5. Çook teşekkürler:)
    İçten sevgilerimle...

    YanıtlaSil