4 Temmuz 2013 Perşembe

Avon Alışverişim

Parfüm kullanmayı çok severim ve çok hızlı bitiririm:)
Evlenene dek genelde erkek parfümü kullanırdım. Kokularını çok seviyorum ve tenime yakıştığını düşünüyorum. Ama Fazıl şiddetle karşı çıkınca evlendikten sonra mecburen kullanmamaya özen gösteriyorum:)
Özellikle Burberry For Men favori kokumdur. Bir de Capitol'un erkek kokusunu çok kullanırdım. Bir ara da Dunlop kullanmışlığım vardır:)
Fazıl gidip gidip bana Burberry kadın kokusu alıp durdukça sinir oluyordum çünkü kokusunu hiç beğenmiyorum. Bitirene kadar ne çektiğimi ben bilirim. Ama 13 sene sonra bana kıyamadı ve İspanya dönüşü ısrarlarıma dayanamayıp alıp kullanmama izin verdi:) Burada ve burada.
Kadın kokularından da Estee Lauder Pleasures'in kokusuna bayılıyorum.
Bir de Avon'un parfümlerini günlük kullanıyorum. Genelde de Soft Musk, Perceive ve Little Black Dress alıyorum. Bu sefer Amour diye bir parfüm indirimdeydi onu da denemek için aldım.
Daha önce paylaştıklarım: burada, şurada ve orada.


Sevgiler...

6 yorum:

  1. o rujların renkleri ne güzel öyleeeeeee
    hasırada bayıldımmm

    YanıtlaSil
  2. allahım ne kadar güzel şeyler almışşın güle güle kullan canım benim. Soft musk bende çok severek kullanıyorum yıllardır.

    YanıtlaSil
  3. avon parfümlerinin bazılarını bende günlük olarak kullanıyorum özellikle perceıve yi bende çok severek kullanırım.aldıkların yine çok güzel ve zevkli.hepsini keyifle kullan canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Dolunayım.
      İçten sevgilerimle:)

      Sil