11 Temmuz 2013 Perşembe

Yüreğimin İklimi'nden Gelen Güzellikler...

Yüreğimin İklimi blogunun sahibi sevgili Özlem Hanım beni çok mutlu eden bir sürpriz yaptı.
Öyle zarif ve öyle güzel bir yüreğe sahip ki... Beni havalara uçuracak hediyeler seçmiş, sevdiğim her şeyden derleme yapmış. Benim için emek ve zaman harcadığın için, şaşırtıp çok mutlu ettiğin için gönülden teşekkür ederim.
Hediyeleşmek sünnettir ve sevgili Özlem inan beni hem mahçup hem de çok mutlu ettin. Rabbim seni ve tüm sevdiklerini korusun.
Gelen güzelliklere bakalım hep beraber:

Ne kadar çok beğendiğimi tahmin edebilirsiniz ^-^ Hatta beğenmekten öte bayıldımmm:)


Ojelere olan tutkum malum...


Çok zarif ve şık...


Bereketli mum:)


Kitap en güzel hediye...


Ne kadar çok defterim olsa yine gözüm doymayacak:)


Sevgiyle kalın, daima...

4 yorum:

  1. Canım,gerçekten süper hediyeler.İyi günlerde kullan.Sevenlerin bol olsun.
    Sana ve kedişlerine sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Canım hediyelerin gerçekten çok güzeller hepsinide sağlıkla mutlulukla kullan inşallah..Yüreğimin iklimi loğunun sahibesininde yüreğine sağlık kesesine bereket;)

    YanıtlaSil
  3. İnsanın bu kadar sevilmesi çok güzel dimi Okuyanım, güle güle kullan hediyelerini canım benim.

    YanıtlaSil
  4. yine hediyeler ve yine süperler.özlem hanımın ellerine sağlık.güle güle kullan canım.sevgiler..

    YanıtlaSil