1 Eylül 2013 Pazar

Sanırım Akıllanmadım:)))

D&R'ın gönderdiği kargo ile ilgili yaşadığım sıkıntıyı dün burada paylaşmıştım. Gelen kitapları da şurada paylaşmıştım.
Dün elime geçen onca kitaptan sonra bugün yeni yeni kitaplar aldım:) Hem de D&R şubesinden:) 
Bu seferde şubede benzer bir olay yaşadım. Kasada iki personel duruyordu ve birlikte kitapların hepsini en büyük D&R torbasına koydular. Ama kitapları koyarlarken birbirlerine bir bakış attılar ben de anlam veremedim. Dışarı çıkar çıkmaz yahu şu kitaplara bir bakayım dedim ve o bakışmalarının sırrını da çözmüş oldum:) Meğerse kitapları o şekilde koyduklarında bir kitabın kapak ve ilk sayfaları, baskıyla tam ortadan ikiye kıvrılmış ama fena şekilde...
Hemen mağazaya geri döndüm, tabii kitap elimde ve havada bayrak gibi sallayarak:) Daha dün internet sitenizi benzer sebeplerden şikayet ettim deyip çok kısa anlattım. Kızcağız pek şaşırdı; aaa öyle mi paketliyorlar, diye:)

Aldığım kitaplardan iki tanesini daha önce duymamıştım. Karşılaştığımız anda büyük bir hevesle sepete attım. 
Hiç aklımda olmayan kitapları almaya bayılıyorum. Bazen kapak tasarımı bazen arka kapak yazısı bazen de yazarı çekiyor beni kendine.
Bu kitabın hem konusu hem de kapak tasarım ve rengini çok beğendim. Tabii yayınevinin kediciğini de unutmamak lazım:)


Aydın Boysan'ın bu romanı tam bir sürpriz oldu benim için:)
Aydın Boysan 'Yollarda' kitabını burada paylaşmıştım.


* Neil Gaiman'ı takip ettiğim kimi bloglarda çokça okuyorum. Açıkçası çok da merak ediyorum.
Kitap Hırsızı'nı okumayan kaldı mı bilmiyorum ama ben hala okumayanlardanım:)
İlk olarak Temmuz 2012'de Kitap Kurduyum Ben blogunun buradaki paylaşımında okumuş ve not etmiştim kitabı.


Hakkında çok güzel yorumlar okuduğum bir kitap...


Aslı Erdoğan ve kitapları ne zamandır listemde alınmayı bekleyenlerden... 'Kabuk Adam'la açılışı yaptım:)


Mini kule pozu:)



Baumax'tan daha önce kedili kutunun aynısını almıştım ve hatta Aşkım içinde poz vermişti, burada:)
Çok işime yarıyor bu kutular. O yüzden bu şeker patililere dayanamadım ve aldım ^-^


Sevgiyle kalın, daima...

6 yorum:

  1. Saramago en sevdiğim yazarlardan. Sizdeki kitabını okumadım ama okumayı çok istiyorum. Umarım çok seversiniz *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın ilk kez bir kitabını okuyacağım. Beğeneceğimi hissediyorum.
      Teşekkürler:)

      Sil
    2. Kabuk Adam çok iyi, La muhteşem.

      Çok güzelmiş kitap tercihlerin, mutlu okumalar dilerim.

      Sil
  2. kabuk adama bende başlayamadım ama aslıerdoğan harika bir yazar.kırmızı pelerinli kentini okumuştum çok sürüklemişti beni şaşılacak derecede hiçbirşeyde anlamamıştım ama kitapın dili harika akıcı sürükleyici idi.la zaten yeni okuduğum bir kitap eminim ki sende çok seveceksin özümseyerek yatmadan evvel bir bölüm bir bölüm okuyabilirsin diye düşünüyorum.
    kitap hırsızını bende okumadım okumayı düşünmüyorum aşırı güncel ses getirmiş kitapları okuyamama gibibir hastalığım var benim.çok güzel alışveriş olmuş iyi okumaların olsun inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Erdoğan'ın çok methini duydum. Kitaba başlamak için sabırsızlanıyorum ancak o kadar çok okumak için yanıp tutuştuğum kitap kitaplığımda beni bekliyor ki:) Hangisine başlasam karar veremiyorum:)
      Nazan Bekiroğlu'ndan bir bölüm okumayı düşünüyorum birazdan...
      Aslında çok popüler olan kitapları ben de uzun bir süre geçtikten sonra okumaktan yanayım -çok istisna durumlar ve aşırı indirimler hariç:)-
      Alınacaklar listeme eklediğim kitabı diyelim ki bir blog paylaşımında okuyup da eklediysem listemin yanına da o blogun ismini not alırım. Ki kitabı aldığım vakit kitaptan beni haberdar eden blogdan da bahsedebileyim. İşte 'Kitap Hırsızı'nı ben ilk Kitap Kurduyum Ben blogunda 1 Temmuz 2012'de duymuşum. Demek o tarihte yeni baskısı da yokmuş.
      Hatta blog sahibi o zaman şöyle yazmış: Kitap 2009 yılında Encore Yayınları tarafından yayımlanmış ancak günümüzde baskısını bulmak epey güç! Ben birkaç büyük kitabevinde bulamadım, en sor artık ümitlerim tükenmişti, bir yerde bulabildim. Eğer bulamasaydım gerçekten çok üzülecektim böyle bir kitabı kaçırdığım için.

      Sonuç olarak işiniz zor. Kitabı bulup alabilmek için uğraşmak gerek ama buna kesinlikle değeceğinden emin olabilirsiniz. Ne yapın edin, kitabı alın ve okuyun.
      http://kitapkurduyumben.blogspot.com/2012/07/kitap-hrsz-markus-zusak.html
      Şimdi kitap her yerde:))) Biraz uzun oldu ama paylaşayım dedim:)))
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Çok güzel kitaplar almışsınız. Benim de listemde olan ve sürekli bloglarda hakkında güzel yorumlar okuduğum kitaplar. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil