21 Ekim 2013 Pazartesi

Sahaf Tadında -Yeni- Kitaplarım

Aynı kitapçıdan yaptığım tüm alışverişler:

Sahaflık Kitaplara Olan Zaafım...


Sadece Nihat Hatipoğlu'nun kitabı sıfır kitap. Diğerleri sahaf tadında...


Sıra sahaflıklarda...

Knut Hamsun'un 'Açlık' kitabını okumuş ve burada paylaşmıştım.
Zülfü Livaneli 'Edebiyat Mutluluktur' kitabından da Knut Hamsun ile ilgili bir alıntıyı şurada paylaşmıştım.




Leo Buscaglia'nın 'Yaşamak, Sevmek ve Öğrenmek' ve 'Sevgi İçin Doğmak' kitaplarını okumuştum.


Betty Mahmudi'nin 'Kızım Olmadan Asla' kitabını seneler önce okumuştum.
Toni Morrison 'En Mavi Göz' kitabı paylaşımım burada.




Hepsi bir arada:)


Keyifli okumalarınız olsun, daima...

6 yorum:

  1. vayy içim açıldı .ne güzel ya.leo gençlik aşkım:) dünyada "sevgi" üzerine üniversi,tede ders veren tek adam! kitaplarını hep yanımda taşırdım eskiden :) aniden shakespeare yide okumuştum,ve kızım olmadan asla yı..tom morissonuda okudum bak ama diğerlerini maalesef:( keyifli okumalar ayşınım.çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. hepsinin içerisinde kaybolup gitmek isterdim.o kadar çok seviyorum ki kitap kokusunu sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. harika kitaplar.. keşke biraz daha boş vaktim olsa dedirtti kitaplarınız bana.. eskisi kadar okuyamıyorum da..

    YanıtlaSil
  4. bu arada blogumda çekiliş var.. hediyelerden biri kitap diğeri de el işi olacak.. katılma isterseniz buradan...

    http://bebegimincicileri.blogspot.com/2013/10/kizimin-cicileri-facebook-sayfasinin.html

    YanıtlaSil
  5. ayşınım bayramın kutlu olsun.çok öpüyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. keyifli okumalar arkadasım sevgiler

    YanıtlaSil