24 Temmuz 2014 Perşembe

Kedi Ürünleri Sipariş Deneyimlerim ^-^

Aynı anda iki ayrı siteden ve internetten ilk kez kedi maması siparişi verdim. Biri bahçe ve sokak kedilerimin tüketmesi için daha ekonomik olan mamayı aldığım temizmama.com. Paylaşımım burada.
Diğeri ise ev ahalisinin tükettiği mamayı aldığım canpet.net.
Normalde Royal Canin'i aldığım pet shoptan daha ucuza almış oldum. Hem de taksit imkanı da var, ben peşin parayla ya da tek çekim almak zorunda kalıyordum. Bir de bunların üstüne mamanın yanında iki de hediyesi var ^-^ Daha ne olsun:)
Benim aldığım hediyeli kampanya şurada.
Başka bir sürü hediyeli ürün var. Ve ayrıca 200 TL üzeri alışverişlerinizde hediyenizi kendiniz seçiyorsunuz.
Firmayla ilgili bir sıkıntı yaşamadım. Sipariş sonrası herhangi bir bilgilendirici mail gelmiyor ve siteden üyeliğinizle girdiğinizde kargonuzun güzergahını takip edemiyorsunuz. Çünkü kargo takip numarası girmiyorlar. Bizim siparişimizin üzerinden 4 gün kadar geçince firmanın telefonunu aradık, hemen açıldı. İlgili bir hanım kargo takip bilgilerini verdi. Aras Kargo'nun yanlış şubeye yönlendirmesiyle ilgili bir gecikme söz konusuymuş. Sonuçta ürün ve hediyelerimiz elimize az gecikmeyle de olsa ulaştı.
Firmadan memnun kaldım, gelen kargo görevlisi de bu firmadan çok ürün taşıdıklarını ve müşterilerin memnun olduğunu söyledi.

Hediye oyuncak ^-^


Poirot'un oyuncakla tanışma anı:))


Hediye tarak ^-^


Ve mama:)


Mırk mırkkk ^-^

1 yorum:

  1. Mamalarını afiyetle yemeler,oyuncakları ile keyifli oyunlar diliyorum :) mırk mırk

    YanıtlaSil