23 Ağustos 2014 Cumartesi

Bolca KEDİ İçerir ^-^ :)))

Uzun zamandır kahvaltı takımımı değiştirmek niyetindeydim ama gönlüme göre bir model bulamıyordum. Geçen gün Instagram'da çok severek takip ettiğim bir profilde aşağıdaki mırk mırkk tabakları gördüm ve tahmin edebileceğiniz gibi çook beğendim:)
Mırk mırkklar Linens'ten, hem de indirimdeler ^-^
Bir koşu Linens'e gittik:) Ellerinde sadece kedili bu kadar ürün kalmıştı. Birkaç gün içinde kahvaltı takımı halinde gelecekmiş. Bulduklarımı kaçırmayayım mantığıyla bunları kaptım geldim:) 
O kadar beğendim ki neredeyse kendi nazarım değecek:)


Okul sezonu yaklaştıkça marketlerde de kırtasiye reyonları canlanıyor:)


Sevgiler...

4 yorum:

  1. kahvaltı takımı çok hoooşş ,çok beğendim
    hello kitty de zaten favorim :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kahvaltı takımına bayıldım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok çok teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Çok çok teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil