12 Ağustos 2014 Salı

Hazinem Kitaplarım ♥

'Yaz Okuma Şenliği' kapsamında okumam gereken bayağı bir kitap var. Sanırım şenlik tarihleri arasında yetiştiremeyeceğim. Şenlik bitse de ben önce listedeki kitapları bitirmeye gayret edeceğim.
Sonrasında ise kitaplığımda okunmayı bekleyen ciddi sayıda kitap birikti 
Hala ve hala durmadan ve mütemadiyen yeni kitaplar almaya devam ediyorum:))) Kitapları gördükçe dayanamıyorum. Kiminin yazarında, kiminin kapağında, kiminin isminde akım kalıyor. İşte bir şekilde gönlümü çeliyorlar:)
Yine bir D&R alışverişi. Aklınızda bulunsun D&R'ın 60 TL alışverişe 15 TL hediye kampanyası devam ediyor. 

Kitaplığımın yeni sakinleri:


Tezer Özlü'nün iki kitabını okudum -burada-
Ayrıca bu ve şu kitap da okunmayı bekliyor.
Artık bu kitap da okunmayı bekleyen kitaplar kuyruğunda yerini aldı:)


İlk fırsatta kedili ve köpekli kitaplarımla ilgili kapsamlı bir post hazırlayacağım.
Okuduğum köpekli -içeriği veya ismi köpekli olan- kitaplar:

Merdivenden Korkan Köpek - Tamer Dodurka


Ve yeni aldığım:


İsminden etkilenip sonrasında arka kapak tasarımını görünce hemen aldığım kitap-
Kedili kitaplar listeme buradan ulaşabilirsiniz ^-^


Arka kapak mırk mırkkkları ♥♥


Keyifli okumalarınız olsun...


1 yorum:

  1. Seninle komşu olmak isterdim :)
    Karşılıklı örgü örerdik ;) Hepsi çok güzel bende bu tarz şeyleri çok seviyorum ama istanbulun evleri küçük olduğundan evde dolaplarda boş yer kalmadı.Yavaş yavaş boya kalemlerimi, çıkartmaları çocuklara vermeye başladım :)

    YanıtlaSil