12 Ağustos 2014 Salı

Kedisel ♥ ve Kırtasiye ♥

Soldaki defter 'okuma şenliği defterim'. Okuma şenliği defterimdeki listeme buradan, mırk mırk sayfalarına da şuradan ulaşabilirsiniz.

Sağdakini de yeni aldım. 'Yaz Okuma Şenliği' notlarımı bu defterlere tutuyorum.


Deftersel Mutluluklarıma yenileri eklendi:)


Bu kadar Hello Kitty yetmez derseniz önceki paylaşımlarıma göz atabilirsiniz:

Mırk mırkkk ve diğerleri ♥♥


Nezih Kitabevi'nden almıştım bu dosya çantayı -burada-
Çok işime yarıyor.


Next Accessory'den aldıklarıma da -burada paylaşmıştım- notluklarımı, kalemlerimi, ayraçlarımı vs. koyuyorum ^-^


Kitap okurken en çok kullandıklarım:)


Sevgilerimle...

1 yorum:

  1. Merhaba hepsi birbirinden güzeller bayıldım güle güle kullanın bende bir hello kitty sever olarak cok sevdim ki bu cicileri :))

    YanıtlaSil