22 Ağustos 2014 Cuma

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Araf / Elif Şafak

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Araf- Elif Şafak *Yaz Okuma Şenliği 2014*


Okuma şenliği defterim burada.

Instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım: okuyann

Isaac patileri:)) ♥♥♥


Gece gündüz demeden okumak gerek:)


Arada not almak...


Ruh haline göre farklı defter, kalem vs. mutlu olmak 


Maviyi maviyle tamamlamak...


Kahveyi fotoğraf çektikten sonra doldurmak:)


Ve gece son okumaları yapmak...


Isaac'in katkılarıyla:) 


Keyifli okumalar...

5 yorum:

  1. Elif Şafak'ı sevmem ama bu kitabın kapağına bayıldıım :)

    YanıtlaSil
  2. Kitap çok ilgimi çekti. Sizin zaten kitaplı fotoğraflarınız insanda okuma iştahını daha bir açıyor. Hele o patilerin, mırk mırkların kıyıdan köşeden görünmesi... Ne şenlikli bi ev... Bu arada o rilakkumalı kalemi nereden aldınız bayıldım! Bir de Ayşim Hanım ben kitabınızı aylardır bulamıyorum. Çevremde ne kadar D&R veya kitabevi varsa bulamadım. Tükenmiş oluyor genelde. Size de uzun zamandır sorsam mı acaba diye düşünüyordum, yanlış anlamanızı istemem çünkü. Sizin tavsiye edeceğiniz veya satışta olduğunu bildiğiniz biryer varsa oradan alayım.. Teşekkürler... Mırk mırklara ve size sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için gönülden teşekkür ederim. İlginizle beni ayrıca çok mutlu ettiniz.
      Kalemi Bodrum'da bir kırtasiyeden aldım:)
      'Ayışığı Kedisi' D&R dahil bir çok kitabevinin internet satışlarında mevcut. Yani maalesef internet üzerinden satın alabiliyorsunuz.
      http://www.dr.com.tr/kitap/ayisigi-kedisi/aysim-okudan/edebiyat/siir/turk-siiri/urunno=0000000418075
      Kitabın basıldığı Cinius Yayınları'nın web sitesinde de bulabilirsiniz:
      http://www.ciniusyayinlari.com/kitapayrinti.asp?id=175792
      Sevgiyle kalın, daima...
      Mırk mırkkkk:)

      Sil
    2. Aa doğru Bodrum'daki İrme Kırtasiye alışveriş postunuzda görmüştüm kalemi hatırladım. Bu arada kitap bilgisi için teşekkürler. Online almayı niye düşünemedim bunca zaman:) Kadıköy'de sık sık kitapçıları gezdiğimden ve istediğimi bulduğumdan online kitap alma alışkanlığım olmadı. Yakın zamanda elime ulaşıp okumak dileğiyle...

      Sil