3 Ağustos 2014 Pazar

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Zarf / Haydar Ergülen

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Zarf - Haydar Ergülen *Yaz Okuma Şenliği 2014*


Okuma hallerini genelde Instagram üzerinden çokça paylaştığımdan takip etmek isterseniz kullanıcı adım: okuyann 
Pek tabii bolca da kedi var 

Yine yeni yeniden yineliyorum ki şayet henüz Haydar Ergülen okumadıysanız inanın çok şey kaybettiniz. Şiirleri bir harika ♥ Resmen bağımlılık yapıyor:)


Göğe mektup:)


Hem yazar hem okurum:)


...


Defterler, kalemler nasıl da mutluluk veriyorlar 



Nasıl güzel ♥ Çok güzel ♥ Siz de okuyun:) 



Mırk mırkkk:) 



Sevgiler 

2 yorum:

  1. yaz bitti neredeyse, ben daha fırsat bulup da kitaplarım arasında kaybolamadım :(
    benim için de oku lütfen..

    YanıtlaSil
  2. Kitabı almalıyım dedim, fotoğraflara bakarken. Buraya gözlerinden kalp çıkan smiley gelecek :)

    YanıtlaSil