5 Aralık 2014 Cuma

Instagram'ın Kazandırdığı Mırk Dostu:)

Yeri geldiğinde her ne kadar sanal alem deyip tu kaka yapsalar da ben bu sanal alem sayesinde çoook güzel insanlar kazandım.
İlk üye olduğum internet sitesi çoook yıllar önce Antoloji'ydi. Ve okuyan rumuzunu orası için almıştım. Sonrasında da her üye olduğum sitede kullanır oldum. Adeta ikinci ismim gibi benimsedim:) Antoloji'de çok güzel arkadaşlıklar kurduk ve hala iletişimdeyiz.
Sonrasında enerjiforum diye bir site vardı ki oradan da çok çok sağlam arkadaşlar kazandım ve tabii onlarla da hala iletişimdeyiz.
Bir sonrasında 10 Marifet sayesinde harika insanlar tanıdım. Birçoğunun teşviki ile blog açtım ve hepsini çok seviyorum.
Ve blogum ♥ Yine harika insanlar tanıdım ve sizlere çok değer veriyor ve seviyorum.
Son olarak da Instagram sayesinde güzel yürekli arkadaşlar edindim. 
O yüzden ben sosyal medyayı seviyorum, bana kazandırdığı ve kattıkları için...

Gereki gördüğüm girizgahtan sonra konuya geçebilirim:)) Instagram sayesinde tanıdığım güzel yürekli, pati dostu sevgili @gamzeistanbull kediler yararına benden battaniye almıştı ve burada paylaşmıştım.
Ve hatta o kadar güzel bir insan ki, battaniye karşılığında sokak kedilerinin yiyebileceği kalitede 2 adet 15 kg'lık mama göndermesi gerekirken 1 paket fazladan göndermişti. Tüm sokak patilileri adına güzel yüreğine kocaman sevgilerimizi ve teşekkürlerimizi iletmiştik:) ♥♥♥
Bu güzel ve duyarlı davranışı karşısında ben de mahçup olmuş ve ufak hediyeler göndermiştim. Sevgili Gamze Hanım beni yine utandırdı ve hediyeler gönderdi.
Çok çok çoook teşekkür ediyorum ♥♥

Aşkım 



Külkedisi 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder