20 Eylül 2015 Pazar

Ayışığı Kedisi ^-^

♥ Ayışığı Kedisi  isimli kitabım çıktığında heyecanımı sizlerle paylaşmıştım. Burada ve Aşkım'la birlikte kutlama fotoğraflarımız da şurada:)



'Ayışığı Kedisi' şiir, hikaye ve çok kısa hikayelerden oluşuyor. İnternet üzerinde satış yapan hemen hemen tüm kitapçılarda var. Mesela D&R, örneğin idefix veya Kitapyurdu ya kitabın çıktığı yayınevinin sitesi Cinius Yayınları'nda:)



Kitabın arka kapağındaki mırkklı dörtlük:
Ayın gölgesinde
Bir kuyruk mesafesindeki 
Mutluluğa mırıldanıyor
Ayışığı kedisi ^-^



Kitap sayfalarında kedicikler pati pati geziyor. Ve arka kapakta da mırkklı dörtlük var ancak kitabın içeriğinde başka kedicikli şiir veya hikaye yok. 



Kitaptan bir şiir paylaşayım. -daha doğrusu tekrarlayayım:) daha önce de burada paylaşmıştım-


Ruh bedene, beden beden büyük gelince…

YANGIN

Gözümü kapattım
ve döküldü kirpilerimden
umut tozları

Artık yüreğim bir buzdağı
Çatırtılar içinde
geçmişin yangınından

Gidişinle ne hale geldin
Tanıyamazsın
Ben bile barınamıyorum
Bedenimin içinde

Gözlerim fersiz
Yüreğim donuk
Ruhum kimsesiz
  
Ayşım Okudan

Ayışığı Kedisi'nden...


Kısacıklardan bir tane...

Hayal-i
Birçok hayali vardı. Liste yapıp hepsini bir sıraya koymalıyım, diye düşündü. Aldı kalemi eline, kalem yazmıyordu.


Hadi bir tanecik daha:)

Yanılsama-
Deli gibi aşık olmuştu. Gözleri sevdiğinden başkasını görmüyordu. Gözlerini kapadı, gerçeği gördü.


Hikayeler bu paylaşım için uzun kalır onun için daha önce -şurada- paylaştığım bir şiirimi daha paylaşayım.

Hakim - Savcı - Avukat

Salon mahkeme… bitmez bu muhakeme… suç kaçak suçlu müşahede de…

Denize durgunluk hakim
Dalgalar savcı
Kaptan avukat
Sen suçlu

Yüreğe acılar hakim
Geçmiş savcı
Vicdan avukat
Sen suçlu

Gözlere gözyaşı hakim
Gözbebekleri savcı
Kirpikler avukat
Sen suçlu

Gözlere hüzün hakim
Düşünceler savcı
Dudaklar avukat
Sen suçlu

Ayşım Okudan - 'Ayışığı Kedisi' kitabımdan...


 İlk kitabım 'Siyahın Neşesi' paylaşımıma göz atmak isterseniz buraya lütfen:)


'Ayışığı Kedisi' arka kapak yazısı:

Beynimin geri dönüşüm kutusunu kurcaladım ve içindeki birikimlerle harf harf döşeyip kelimeleri, bu kitabı hazırladım.

Çıfıt çarşısı gibi bir manzara karşımda, ben bile şaştım onca kalabalığa…

Yaşadıklarımı, yaşattıklarımı, gördüğüm yerleri, şahit olduğum olayları, edindiğim bilgileri hepsini istiflemişim. Acıları, kayıpları, hüzünleri en uzağa iteklemişim.

İyi antikacı olur benden. Eskiye ait ne varsa belleğime kaydetmişim. Anıların kimi bir şarkıya kimi bir kokuya kimi de bir dizeye tutunmuş, canlanmak için sırasını bekler dururmuş.

Velhasıl kelam beynimin geri dönüşüm kutusunun içindekileriyle elinizde tutmakta olduğunuz bu naçizane söz-nağmeler ortaya çıktı.

Ayın gölgesinde
Bir kuyruk mesafesindeki
Mutluluğa mırıldanıyor
Ayışığı kedisi


Hayallerinizin gerçek olması dileğimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder