4 Eylül 2015 Cuma

Dişçi Sonrası Kitap Hediye:)

Kitap alışverişi için bahane çok:) 
Bana korku salan dişçi randevumdan sonra kendimi ödüllendirdim. Dolgum yapılmış, ağzımın bir yanı uyuşuk uyuşuk D&R'a attım kendimi:)

Şubat ayında paylaştığım kedili kitaplarıma buradan ulaşabilirsiniz. Kitaplığıma sonrasında eklenen kedili kitaplarla birlikte güncelleme yapacağım ilk fırsatta.

Aşkım ve Isaac mırkiş başında:) 



Külkedisi 



Müjdat Gezen'in 'Yaz Okuma Şenliği' kapsamında okuduğum kitabı:

Galiba Ben Sanatçıyım - Müjdat Gezen * Yaz Okuma Şenliği 2015



Enteresan kitap isminden etkilenip aldım.


Charles Bukowski'nin arka kapak ve önsöz yazısını okuyup bunca zaman neden haberim olmadı deyip aldığım bir kitap...


Kapak tasarımının hoşluğunun yanı sıra içeriği de ilgi çekici geldi:)


'Yaz Okuma Şenliği-2014' kapsamında okuduğum Dostoyevski kitabı:


Keyifli okumalarınız olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder