22 Kasım 2015 Pazar

Kitaplık Kedileri ^-^

Kedilerin kitapçılara çok yakıştığını düşünüyorum. 
Hemen hemen tüm alışveriş yaptığım kitapçıların da kedileri var. Kitapların üzerinde uyuklayan bir kedi nasıl da mutluluk veren bir görüntüdür.

Mırkhanemin kitaplık kedileri karşınızda ^-^

Kitap seçimi çok mırkzevkli:)
Fender, Kültüy ve Spocky 


Velakin yakından bakmak gerek:))
Fender 


Zor şartlarda kitaplara ulaşma mırkçabası içersindeyim:) Kültüy 
Ve Fender 


Bu kitaplık benden sorulur:)
Külkedisi 


Pek hüzünlü bir kitaptı:)
Bodrum 


Kitaplıkları düzenlerken azıcık mola:)
Külkedisi ve Poirot 


Kitaplıkta asayiş berkemal:)
Poirot 


Orta katın sorumlusu benim:))
Fender 


Hangi kitaba bakmıştınız?:)
Aşkım 


Nereye mırkladınız şu mühürü:))
Fender, Spocky, Gibson ve Kültüy 


Yeni gelen kitaplara not alıyorum:))
Fender 


Boyundan büyük işlere kalkışmak:))
Gibson, Spocky ve Kültüy 


Neyi anlamadın? Aldığın kitaplarımı geri getirmiyorsun:))
Bodrum 


Kim hangi kitabı alıyor görüyorum:))
Bodrum ve Poirot 


Fender'in yerine geçici olarak bakıyorum:) Yeni gelen kitapları not alıyorum:)))
Kültüy 


Gündüz Fındık, 


Gece Isaac nöbette:)) 


Mırk okumalarınız olsun ^-^
Külkedisi 


1 yorum:

  1. Kütüphane müdür ve görevleri pek meşgul ve iş başında gördüm:)
    Maaşlarına hemen zam yapın, çok çalışıyorlar çocuklar.)

    YanıtlaSil