20 Kasım 2015 Cuma

Mırkıyafet:)

Kedicikli kıyafetlerimle yani mırkıyafetlerimle çoook mutluyum:) Her birini bulduğumdaki yüzümde oluşan ifadeyi görmeniz lazımdı:)
Evdeki kedilerimden farklı dolaşmıyorum anlayacağınız. Üzerimde -çorabıma kadar- kedili kıyafetlerle onlardan biri gibi oluyorum:))))


Havalar soğusun ilk bu takımı giyeceğim:) Penti'den aldım. 2 alana 1 bedava kampanyası vardı. Aslında bir de sabahlık diye satıyorlar ama aynı kumaştan biraz kısa bornozvari bir parça daha vardı. Kapşonlu ve kulakları da var:) Pek kullanacağım bir ürün olmadığından onu almadım.


Üçüncü parça olarak bu mırkklıyı seçtim:)


Koton ve DeFacto'dan aldığım mırklar ^-^


Daha önce alıp giymeye bayıldığıma bakmak isterseniz:

Uyunur ki Bununla!:)))


Watsons'tan makyaj çantası olarak aldığım ama kalemlik olarak kullanacağım mırk:)


Sevgilerimle...

1 yorum:

  1. :))) Benim de bir iki kedili giysim var ama senin koleksiyonun harika!

    YanıtlaSil