14 Kasım 2015 Cumartesi

Sahaflık Kitaplarım

'Antalya Kitap Fuarı' alışverişimden sonra kitap diyetine girdiğimi yazmıştım -burada-.
Gerçi ilk olarak D&R'da kedili kitabı görünce -bir kereden hiçbir şey olmaz- deyip, o kitabı aldım:))) Çok ekstra kitap kategorisinde olduğunu düşündüm, kedili ya hani:))


Sonra kitap almamanın ben de bir mutsuzluk yarattığını fark ettim ve kendimce şöyle bir çözüm buldum. Sahaf kitapları diyete dahil değil:)))

Fındık da çerçeve içinden mırk mırkkk dahil oluyor fotoğrafa:)

Tezer Özlü kitaplarını zaten görünce hiç düşünmeden aldım.
'Çocukluğun Soğuk Geceleri' ve 'Kalanlar'ı bayağı bir zaman önce okudum ama hala blogumda paylaşamadım.
Diğer okuduklarım:

Her Şeyin Sonundayım - Tezer Özlü, Ferit Edgü Mektuplaşmaları


Haruki Murakami paylaşımlarım:

'Çarın Çizmeleri' ve 'Türkiye Mektupları'nı da arka kapak ve sayfaları karıştırarak almaya karar verdim:)


'Hapiste Çizmek' içinde çok hoş karikatürler olan bir kitap ve 'Kısa Kitaplar Festivali' okuma listeme dahil ettim.
'Şüphe'yi arka kapak yazısna dayanarak aldım.
Peyami Safa'nin kalemini ilk kez okuyacağım.
'Bir Dakika' ise bir fıkra kitabı.
'Küçük Ağaç'ın Eğitimi' ikinci el değilmiş, aldıktan sonra farkına vardım ama artık diyeti miyeti boşverip aldım:))) Kızılderililer ile ilgili kitaplar her daim ilgi alanımda.


Kitapçı bey bu kitabı okumam için ödünç verdi.
Yahudi soykırımı üzerine okuduğum son kitap:

Anne Frank'ın Hatıra Defteri - Anne Frank


Adolf Hitler:


'Güz Okuma Şenliği' okuma listeme ara verip bu kitabı araya sıkıştırdım.


Yazarın 'Sineklerin Tanrısı' kitabını çok uzun seneler önce okumuştum. Bu kitabıyla karşılaşınca hemen almak istedim.
Ayrıca kapak tasarımını da çok beğendim.


Merakla okuyacağım...


Seyahati okumak...


Keyifli okumalarınız olsun...


3 yorum:

  1. ayşımım merhaba.tabiki diğer sosyal ağlarda görüşüyor birbirimizden haber alıyoruz ama tanışmamıza (bir çok arkadaşımla beraber) vesile olan bloğu ihmal ettiğimin ve suçluluk duyduğumun farkındayım.bu anlamda merhaba demek istedim.
    kitap zevkini,kitap dünyanı imrenerek takip ediyorum.harikasn ne diyim.keyifli okumalar canım.

    YanıtlaSil
  2. uzun zamandır kitap okuyamıyorum ve okuyanlara hayranlıkla bakıyorum.kitap almadığım için değil aldığım kitapları okuyamadığım için mutsuzum.yaz başında beyşehir gölü kitap fuarı açıldı.kızım okula gelecek yıl başlayacak ama o kadar çok kitap aldım ki onun ve kendim için.inşallah ikinci bebecik doğmadan bir kısmını okuyabilirim.sanada bol ve keyifle geçen okumalar diliyorum tatlım.kediciklerini kocaman kocaman öpüyorum.zaten nerde kedi görsem seni anıyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sven Hedin-İpek Yolu'nu okudum harikaydı.

    bloğunuz güzel, ben bir blogda falan değil de "Goodreads"ta yazıyorum yorumlarımı;

    https://www.goodreads.com/book/show/25816724-pek-yolu

    YanıtlaSil