23 Şubat 2016 Salı

Ganimetlerim:)

Dün rutin D&R turlarımızdan birini daha attık:) Ve kitaplığıma harika kitaplar dahil oldu.

Nazım Hikmet tutkum malum. Hal böyle olunca Nazım Hikmet'le ilgili gördüğüm tüm kitaplara aynı heyecanla atılıyorum:)

Gündüz Vassaf'ı yazar kimliğinin dışında ekstra bir seviyorum. Nedeni ise en sevdiklerim hakkında kitap yayınlamış olması:) Kediler, şiir ve Nazım Hikmet ♥♥
Ayrıca Sedef Adası'ndan da komşumuz:)
Paylaştığım kitabına göz atmak isterseniz:

İstanbul'da Kedi - Gündüz Vassaf



Mektuplar birini tanımak ve anlayabilmek için bence en etkili iletişim araçlardan biri. 
Mektup ve anı okumak o yüzden ayrı bir hassasiyet oluşturuyor bende.


Nazım'la ilgili paylaşımlarıma bakmak isterseniz:

Hava Kurşun Gibi Ağır - Hıfzı Topuz

Ferhad ile Şirin- Nazım Hikmet 

Nazım Hikmet'le 3,5 Yıl - Orhan Kemal

Çizgilerle Nazım Hikmet - Müjdat Gezen / Savaş Dinçel 

Nazım'la Son Söyleşimiz - Vera Tulyakova Hikmet 



Uzuun zamandır alınacaklar listemdeydi. O kadar zamandır almak aklımdaydı ki bir an acaba daha önce aldım mı diye emin olamadım:) Neyse almamışım:)


Can Dostum'u daha geçen gün bitirdim ve çok samimi ve etkileyici geldi. Hikayenin devamını da aldım hiç vakit kaybetmeden. Ama okumak için önümüzdeki okuma şenliğini beklemem lazım:)

Can Dostum - W. Bruce Cameron



Havcanların dünyasını daha yakından anlayabilmek adına:)


Vee 'Kedici'
Detaylar için:)

Külkedisi ve Balım Kedici Dergisi'nde ^-^



Kedi bakışı:)))


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder