21 Temmuz 2016 Perşembe

Babil.com Alışverişim * Temmuz 2016

Babil.com alışverişimi yapalı neredeyse iki hafta olacak ama ancak paylaşabiliyorum. Yakında videosu da gelecek inşallah.
Her seferki gibi büyük bir sabırsızlıkla kargonun yolunu gözledim. Bu sefer heyecanımın ekstra bir sebebi daha vardı. Ayrıntılı olarak buradan okuyabilirsiniz. 

'Mini Okuma Şenliği Temmuz 2016' kapsamında okuyacağım kitabıma kavuşmanın heyecanına Tıkır minnakmırkbey de eşlik etti:)) 


Geçtiğimiz haftalarda Alef Yayınevi'nden çıkan 'Kuşlar Meclisi'ni okudum. Ve kitabın ilham kaynağı Mantık Al-Tayr'dan o sayede haberim oldu.


Arka Kapak ve dosya konusu Franz Kafka
Zaten dergi ve içeriği hakkında ayrı bir paylaşım daha geliyor, sırada:))
Babil.com'un hediyeleri kitap ayraçları ve kalem...
Ve şayet kargonuz hasarlı gelirse -Babil.com Paketleme Garanti Kartı-...


Kapak tasarımı güzel, konusu ilgi çekici... Okuyunca paylaşırım mutlaka.
Fındık 


Tuna Kiremitçi'ye dair paylaşımlarım:

Gerçi Instagram paylaşınca bu kitabın çok kötü olduğuna dair bir yorum aldım, artık okuyunca göreceğiz:)
Fındık 


Geçen alışverişimde de '40 Hadis Kartelası'nı almıştım, burada.


Bol kitaplı günler diliyorum ^-^


Kültüy'den de mırk sevgiler ^-^ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder