31 Mayıs 2017 Çarşamba

İkinci El Kitap Alışverişim

Bu kitapları aldığım dükkanda incik boncuk, takı toka, kıyafet, ev aksesuarları gibi aklınıza gelebilecek envai çeşit ürün var. Az da olsa kitap da var. Tabii ki tüm kitaplar ikinci el ve fiyatları oldukça makul. Uzun zamandır hiç uğramamıştım. Kitap sevdalısı bir arkadaşım gelince orayı görsün istedim. 

Isaac 


İki kitaptan da hiç haberim yoktu. Sürpriz oldu benim için.


Hatice Meryem paylaşımım:

Sinek Kadar Kocam Olsun Başımda Bulunsun - Hatice Meryem

Geçen gün de iki kitabını daha aldım, hatta birini okudum yakın zamanda blogda paylaşırım. Aklımdaki Yılan (okuduğum) ve İnsan Kısım Kısım, Yer Damar Damar.


 

Keyifli okumalarınız olsun.


Epey süre önce D&R'da indirimden aldığım bir kitap var, onu da paylaşsam iyi olacak:))
Tıkır minnakmırkbey 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder