7 Temmuz 2017 Cuma

Diren Kitapçı * Haziran 2017

Uzun zamandır Diren Kitapçı açılmıyordu. Sezonun başlamasıyla birlikte artık akşamları açmaya karar vermişler. Benim açımdan sevindirici bir haber:)
İkinci el kitap alışverişimi Bodrum genelinde üç yerden yapıyorum: Diren Kitapçı / Turgutreis, Tezgah Kitabevi / Gümüşlük ve İstiklal Kitabevi / Bodrum.
İnternet alışverişlerimde de ikinci el kitaplar için Instagram'da Atlas Sahaf'ı tercih ediyorum.

Alır almaz Instagram arkadaşlarımdan biriyle birlikte okumaya başladık. Dün de devam kitabı 'Tanrının Çoçukları'nı sipariş ettim. Gelir gelmez de onu okumaya başlayacağım. Heyecana kaldığı yerden devam.
Metis Yayınları Serçe'nin devam kitabı Tanrının Çocukları'nı 13 yıl sonra dilimize çevirmişler. Bence okurları bunca sene bekletmek böylesi güzel bir kitaba ve okurlara haksızlık. Ama ben zaten geç okuduğum için ara vermeden devam etme şansına sahibim:)


Paul Auster'ın 'Timbuktu' kitabını okumuştum. Paylaşımıma göz atmak isterseniz burada.


Diren Kitapçı Zafer Bey'in tavsiyeleri...


Seçtiklerim...


Yazarın 'Çatı' isimli kitabı kitaplığımda okunmayı bekleyenlerden...


Keyifli okumalarınız olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder