19 Temmuz 2017 Çarşamba

Kitap ♥ Defter

Metin Köse'nin 'Aç Kapıyı Ben Geldim' kitabını Poirot merakla inceliyor:)


Arka Kapak-
1924 yılında Safranbolu’dan Skydra’ya (Yunanistan) gönderilen 485 hanedeki 3.212 Kıranköylü ile Balkanlardan Anadolu’ya gönderilen yüzbinlerin dramı. Yanlarında bir avuç toprak, bir tutam safran götüren bu insanların izini yaşatan Safranbolu… Ve geçmişin yükünü omuzlarında taşıyan çocukların, torunların hikâyesi… Aç Kapıyı Ben Geldim, yurdunu kaybedenlere, toprağından edilenlere, mübadillere, yarım kalan sevdalara adanmıştır.


Winterson'dan iki kitap okudum. Vişnenin Cinsiyeti paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz. Normal Olmak Varken Neden Mutlu Olasın kitabını da okudum ancak henüz blogda paylaşmadım.


Market alışverişi esnasında kapak tasarımıyla ilgimi çekti. Kitapta ilk açtığım sayfada da kedili bir paragraf çıkınca karşıma daha fazla düşünmeden aldım:)


Bu yapışkanlı kağıtlardan çok fazla tüketiyorum. Okurken kitap ayracı ve yapışkanlı kağıt mutlaka benimle olmalı:)


Uzun zamandır niyetlendiğim bir proje var ve gerçekleştirebilmek için ciltli, kalın defter arayışındaydım. İçime sinen bu defterleri bulunca çok mutlu oldum.


1 yorum:

  1. aç kapıyı ben geldim'i not aldım

    defterler hayırlı olsun bakalım neler yazılacak :)

    bende aldıklarımı kullanmayı becerebilsem iyi olacak

    YanıtlaSil