23 Temmuz 2017 Pazar

Turgutreis Kitap Günleri Devam Ediyor

Bu yaz Turgutreis kitap etkinlikleri açısında pek faal. İki haftaya yakın süren fuardan sonra bir süredir de Okur-Yazar Buluşmaları adı altında yeni bir etkinlik başladı. Pek tanıdık yayınevi yok. Öyle düşündüğüm gibi okur-yazar buluşmaları da olmadı. Ama ilk sene olduğunu düşünürsek önümüzdeki yıllarda daha kapsamlı olacağını düşünüyorum. 
Uğultulu Tepeler dışındaki alışverişimi ikinci el kitaplar satan minik bir tezgahtan yaptım. Beni çok mutlu eden kitaplar çıktı karşıma.


Misal bu kitaba öyle sevindim ki...
Nazım Hikmet paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Kimi zaman da almayı istediğiniz kitapları alsanız da okumadıysanız şayet kitaplığınızda olup olmadığına emin olamayabiliyorsunuz. Olan kitabı bir daha almış oldum. Ama olsun:)


Epeydir alınacaklar listemde olan ama satışta olmayan bir kitaptı. Minicik tezgahta karşıma çıkınca şaşkınlığımı varın siz düşünün:)
Kadıköy'le ilgili paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz.


Çingeneler ile alakalı kitaplar ilgimi çekiyor.
İyi bir araştırma kitabı olduğunu düşündüğüm 

'Beni Ayakta Gömün -Çingeneler ve Yolculukları / Isabel Fonseca' paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.



Aziz Nesin 'Okuma Güncesi' paylaşımıma buradan ulaşabilirsin.



Ve tezgah sahibi kitapçının bize hediyeleri...
Kendi yapıyormuş:


Yeşilçam Klasikleri kartpostal serisinden iki kart seçmemizi istedi. 
Şoför Nebahat'i ilk kez canlandıran Sezer Sezin o gün hayatını kaybettiği için ilk o kartı seçtik.


Ve Ediz Hun...


Koridor Yayınları'nın ciltli kumaş kapakları çok hoşuma gidiyor. Turgutreis Kitap Fuarı'ndan Stefan Zweig'in 'Bir Kadının Yaşamından 24 Saat' kitabını almıştım, burada.


Keyifli okumalarınız olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder