30 Ağustos 2017 Çarşamba

Bu Kitap Kimse Okunmasın Diye Yazıldı - Özgür Özünlü

Kitabın isminin hakkını verdim sanırım. Maalesef okumamı tamamlayamadım. Belki yanlış zamanda yanlış kitapla buluşmalarımdan biridir, bilemiyorum...
Oysa arka kapak yazısından oldukça keyifli bir okuma yapacağımın sinyalini almıştım.


BU KİTAP KİMSE OKUMASIN DİYE YAZILDI
Yazarı: Özgür ÖZÜNLÜ
Türü: Öykü
Yayın Hakları: İkinci Adam Yayınları
-   1. Baskı, Haziran 2015
Kapak Tasarımı: Coşkun Pınar

-   174 sayfa


Kitaptan Alıntılar;

        * O benden gitgide uzaklaşırken aslında bana doğru yaklaştığı yalanını söyledim kalbime.

                                                                           Haziran 2017


Yazar Hakkında Bilgi=  Özgür Özünlü, 1990, Ankara, Tanpınar Ödüllü Yazar.


ARKA KAPAK –

"Ama" kadar katil bir sözcük yoktur. Hep kendinden öncekini öldürür. Seni seviyorum ama... Bak işte cinayet!


Defterimden...



Keyifli okumalarınız olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder