18 Ağustos 2017 Cuma

Mırk Edebiyat ^-^

Birkaç senedir kitaplığımda 'Kedili Kitaplar' bölümü oluşturmak için çabalıyorum. İsmi, içeriği veya kapak tasarımı kedili olan kitapları araştırıyor ve buldukça alıyorum. 
İki sene önce kitaplığımdaki kedili kitaplar ile ilgili iki video çekmiştim. Zaten Youtube için kitap videoları çekmeme sebep olan başlangıç videom kedili kitaplardı:) Güncelleme yapmam gerek aslında, çünkü aradan geçen senelerde fazlasıyla kedili kitap aldım. Videolarımı buradan izleyebilirsiniz.

Sabit Fikir bu sayısında 'Kedili Edebiyat'ı ele almış. Tam da benim kalemim:)

Külkedisi 


Derginin iki yanındaki mırkkları Fazıl magnet sanıp aldı, ki ben de öyle sandım. Sanırım kitap ayracı, tam anlayamadım da:) Mıknatıslı ama sayfaya zor oturuyor falan:)
Gerçi ne fark eder, mırk görüntüleri yeter ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder