20 Ağustos 2017 Pazar

Tezgah Youtuber Çıkartması:)

Kitap videoları çeken üç kafadar olarak (Ebru, Ayça ve ben) Tezgah Kitabevi'ni tabir-i caizse talan etmeye gittik:)) Kişisel talanımızı gerçekleştirip güzel kitaplarla mutlu ve umutlu ayrıldık dükkandan:)

Aldığım kitaplara geçmeden haftalar önce Gratis'ten aldığım ve kitap çantası olarak kullandığım mırk mırkkı paylaşmak istiyorum:))) Daha önce de benzer pembiş bir kedili çanta almıştım, buradan bakabilirsiniz. Bundan azıcık daha büyüktü o.


Kitabın kapağına vuruldum resmen. Mırk bile var:)
Buket Uzuner'in yıllar yıllar önce 'Şiirin Kızkardeşi Öykü' kitabını okumuştum. Kitaplığımda okunmayı bekleyen Buket Uzuner kitapları ise: Ayın En Çıplak Günü, Ah Bir Kedi Olsam, İstanbullular, Uzun Beyaz Bulut Gelibolu...


Abbas Sayar 'Yılkı Atı' yorumumu buradan okuyabilirsiniz.


Diğer seçtiğim kitaplar...


Keyifli okumalarınız olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder