23 Ekim 2017 Pazartesi

Eganba * Ekim 2017

Yine beni çok mutlu eden kitaplar aldım. Alışveriş postunu hazırlayana kadar birkaçını da okudum hatta:)


Tedarik sürecinde olan birkaç kitap dışında ilk parti elime geçen kitaplar...


İkinci parti gelen kitaplar...


Kitaplığımdaki kedili kitaplar koleksiyonuma yeni kitaplar eklendi. Hatta bir ara kedili kitaplarım paylaşımımı güncelleyip hepsini bir paylaşmak istiyorum.
Ama vakti zamanında çektiğim Kedili Kitaplar videolarımı buradan izleyebilirsiniz ^-^

Bir kısmını okudum, yakında paylaşırım.
Önce okuduklarımı ekliyorum:


Okunmayı bekleyenler...


Okuduğum bir diğer kitap...
Faruk Duman'ın 'Köpekler İçin Gece Müziği' kitabını okumuştum, paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.


Nazlı Eray paylaşımlarıma şuradan ulaşabilirsiniz. 
Henüz blogda paylaşamasam da Kız Öpme Kuyruğu ve Hazır Dünya kitaplarını da yakın zamanda okudum.


Sabit Fikir'in seçtiği 2014 En İyi 50 Roman arasından seçtiğim kitaplar..


Sabit Fikir'in seçtiği 2015 En İyi 50 Roman arasından seçtiğim kitaplar...


Ayfer Tunç paylaşımlarım için buraya lütfen:)


Atwood'un Penelope kitabını okudum ama henüz blogda paylaşmadım.


Ayça Güçlüten'in de öyküsünün bulunduğu 'Yenilir Bu Hayat' kitabını okumuştum ama onu da hala blogda paylaşamadım:)


Yazarın 'Kalabalıkta Yüzler' kitabını okumuştum, buradan ulaşabilirsiniz.


Kitaplığımdaki köpekli kitaplara buradan ulaşabilirsiniz.


Ve seçtiğim son kitap...


Eganba'nın kendi kitap ayraçları ve defteri dışında çok hoş kitap ayraçları göndermişler.


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder