20 Kasım 2017 Pazartesi

Eganba - Kasım 2017 *

Bu ay Eganba'dan iki kez alışveriş yapmamın sebebi Kobo Abe:)) Kobo Abe'nin yeni dilimize çevrilen kitabı 'Kanguru Defteri'nin satışa çıkmasını bir süre bekledim, süre uzayınca dayanamayıp siparişimi verdim ve burada paylaştım.
Sipariş verdiğimin ertesi günü Kobo Abe'nin kitabı satışa çıktı:) Hal böyle olunca bir sipariş daha oluşturdum.


Az kitap olunca kutu da ona göre minik geldi. Ama Aşkım onu bile değerlendirdi:)


İçlerinde blog paylaşımı yapana kadar okuduklarım oldu. Yakında inşallah onların da blog yazılarını hazırlayacağım.


Bir de Galeano'nun kitabını okudum.
Galeano paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Ve bugün okumaya başladığım...
Alice B. Toklas'ın Özyaşamöyküsü kitabıyla ilgili paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz.


Kobo Abe ile tanışma kitabım 'Kumların Kadını' paylaşımım burada.
Ardından 'Kutu Adam' kitabını okudum ama maalesef blog yazısını hazırlayamadıklarımdan...


Ve diğer seçtiklerim...


Keyifli okumaların olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder