27 Ocak 2018 Cumartesi

Yeni Yılın İlk Kitap Alışverişi * Ocak 2018 / Eganba

Yeni yılın ilk siparişi elime ulaşalı iki haftayı geçti aslında ama ancak paylaşabiliyorum. Hatta bu süreçte içinden okuduğum kitaplar oldu:)

Her zamanki gibi kutunun asıl sahipleri hemen teftişe başladılar:)


Hatta mırkuykuya bile daldılar:)


Kutuyu bana teslim etmeleri için eşref saatlerinin gelmesini bekledim:)


Nihayet izin çıktı da kutuyu boşalttım ve Fender de içine kuruldu hemen:)


Veeee karşınızda kitaplarım:)


Kargonun geldiği gün hemen okuduğum kitap...
Blog paylaşımında bu kitaba kavuşma maceramın detaylarını paylaşacağım:)


Yol Hikayeleri 1'i okumuştum, ikinci kitabı da büyük bir heyecan ve keyifle okudum. Blog yazıları inşallah yakında:)


Alışverişimi paylaşana kadar bile kaç kitap okumuşum, düşünün paylaşılmayı bekleyen okunmuş kitapları ve halimi:)
Bir diğer çok merak ettiğim ve elime ulaşınca okuduğum kitap.
Yazarın okuyup paylaştığım diğer kitapları için:

Lupita Ütü Yapmayı Seviyordu - Laura Esquivel


Okuduğum diğer kitaplar...


Sevgili Ebru'da Adam Yayınları'nın bu kitaplarını gördüğümde çok beğendim. Seçtiklerim...


Gaarder okumalarım:

Margaret Atwood 'Penelope' kitabını okudum, paylaşılacaklar arasında...


Ursula K. Le Guin okumalarım:

Kanatlı Kediler Masalı 4 - Kentte Tek Başına / Ursula K. Le Guin


Bir süre önce Wells 'Görünmeyen Adam' kitabını okudum, paylaşılmayı bekliyor...
Bir diğer okumam:


Bir Garip Vaka: Matmazel P. kitabını okudum ve beğenince dilimize çevrilmiş ve satışta olan tek kitabını da almak istedim.
Matmazel P. paylaşımım yakında:)


Bir Şarkı Gibiydi kitabını severek okudum, yakında paylaşırım.


Uçucu Kül kitabını okumuştum, paylaşımım:


Diğer seçtiğim kitaplar...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder