16 Mart 2018 Cuma

Atlas Sahaf Alışverişim * Mart 2018

Mırkklı sahaf Atlas Sahaf  ^-^ Buradan ulaşabilirsiniz.

Spocky ve Fındık 


Tıkır minnakmırkbey 


Çevirilerini okuduğum Zeyyat Selimoğlu'nun Bir Şarkı Gibiydi veKoca Denizde İki Nokta kitaplarını okuduktan sonra bir kitabını daha okumak için heveslendim:) Ve okuyorum -güncel:)-


Nazlı Eray'ı çok seviyorum. Kitap elime geçer geçmez okudum zaten:)


Hrabal'ın 'Sıkı Kontrol Edilen Trenler' kitabını okumuştum, paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.


Nadir Nadi 'Dostum Mozart' kitabı çok güzeldir.


Gürpınar paylaşımlarım:

Cadı - Toraman - Hüseyin Rahmi Gürpınar 


Doğan Hızlan paylaşımlarım:
Kitaplığımdaki köpekli kitaplar videoma buradan ulaşabilirsiniz.


Genç kızlığımda ciddi bir Tarkan hayranıydım:))) Okudum.


Ve diğer seçtiğim kitaplar...


Tıkır minnakmırkbey ♥ 


Fender, Fındık ve Spocky 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder