24 Mart 2018 Cumartesi

Kitap Alışverişim * Eganba / Mart 2018

Mart ayının kitaplığıma getirdikleri:)
Eganba alışverişimin detayları...

Tıkır minnakmırkbey


Tabii sanılmasın ki o kutu kolayca açıldı:)
Kültüy


Erlend Loe 'Doppler' paylaşımım burada.


Austen paylaşımlarım:

Aşk ve Gurur



Nazlı Eray'ı çok seviyorum. Birçok kitabını okudum ancak henüz hepsinin blog yazılarını hazırlayamadım maalesef...
Buradan paylaştıklarıma göz atabilirsiniz. 


Doğu Yücel'in Güneş Hırsızları isimli öykü kitabını çok severek okudum, yazısı yakında:)


Orhan Pamuk paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz. 
Yakın zamanda Babamın Bavulu'nu okudum, onu da paylaşacağım.


Yazarın 'İnci Gibi Dişler' kitabını Sezgin Kaymaz tavsiyesiyle almıştım, kitaplığımda okunmayı bekleyenlerden...


Ve diğer seçtiklerim...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Kültüy 


Tıkır minnakmırkbey 


Fender ve Gibson ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder