22 Şubat 2012 Çarşamba

*** Lütfen Beni Yalnız Bırakmayın, Hepinizi Bekliyorum***

Ne zamandır ben de bir çekiliş yapmak istiyordum, nasip bugüneymiş. Dün Kadıköy'e gittim ve ufak tefek şeyler seçtim sizler için. Gönül çok daha güzel hediyeler vermek istiyor ama yarım elma gönül alma diyelim:) 
Katılım için hiç bir şartım yok. Ve aleni olarak mail adresini vermek istemeyenler de olabilir, o yüzden çekiliş bitiş tarihinden sonra sonucu takip ederseniz iletişim kurmamız konusunda zorluk çekmeyiz. Yorum yapan herkes çekilişe dahildir:) Ve lütfen hepiniz katılın.
Aslında gönlümden geçen bir şey var ama onu da yapmak isteyenler yapsın, zorlama yok:) Yorum yaparken sevdiğiniz kısa bir fıkrayı da paylaşırsanız en azından hepimizin yüzüne bir tebessüm yerleşir:)
13 benim uğurlu rakamım olduğu için katılımlarınızı 13.03 saat 13.00'e kadar yapabilirsiniz:) 
Çekiliş sonucunu aynı gün içinde açıklamaya gayret göstereceğim nasipse. Ama olur da bir terslik olursa en geç 15 Mart'a kadar açıklanmış olur. Gerçi benim gibi tez canlı biri o kadar bekleyemez ya dünya hali o yüzden nasip diyeyim.
Şimdi hediyelerime geçeyim;


Sevimli baharatlıklar:)




Miyav küpeler:)




Bu renkli kürdanlardan kendime alırken bir tane de sizler için aldım:)




Deri taklidi yapan bileklik:)




Kalpli not defteri;




Bozukluklarınız ve telefonunuz için;




Kokoş toka:)




Sevgi dolu küpeler:)




Uğur getirsin diye:)




Bir de karşıma bu kitap çıktı ve çekilişe dahil oldu:) Çekiliş tarihine kadar okumayı düşünüyorum:))




Toplu poz bile verdiler:)




Not: Kargo ücreti bana aittir.

158 yorum:

  1. Okuyanım :) ne güzel bir şey bu, senin elbette yanındayız çekilişin hayırlı olsun canım benim..

    Katılmıyorum çekilişlere biliyosun ama senin olman yeterli. Hediyelerinin hepsi çok güzel, kim kazanırsa eminim mutlulukla kullanıcaktır :)

    YanıtlaSil
  2. Tamam. Ben varım. Seni yalnız bırakmam. Hepsi de çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. harika hediyeler canım :)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada blogumda ilk kez bir çekilişi duyurdum :) hayırlı olsun tekrar okuyanım :)

    YanıtlaSil
  5. ben ben ben :))))))) ya bunlar bana çıksın artık bak ben kazanamazsam çok üzülcem ona göre :))

    YanıtlaSil
  6. Mutlaka Varım Canım :)
    Hayırlı olsun kazansak da kazanmasak da çünkü çekiliş yapma heycanı harika bir duygu :)

    rengiaheng@hotmail.com
    Cansu MANDALLI

    YanıtlaSil
  7. MERHABA CNM ÇEKİLİŞİN HAYIRLI OLSUN İZLEYİCİN OLDUM
    elf_ahmt@hotmail.com
    sevgiler bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  8. Bende burdayım.Hediyeler çok sevimli

    http://bircimdiksevgi.blogspot.com/2012/02/cekilis-varr.html
    cananb07@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. İnsan çekiliş yaparken bile bu kadar mı mahcup olur, kıyamam sana, bloğumda duyurdum geldim canım:)
    http://colorsofalllife.blogspot.com/2012/02/hediye-cekilisi_22.html

    YanıtlaSil
  10. canım sen de benim tam içimden geçeni yapmışsın ,ben de melek oyuncak çekilişi yapmayı düşünüyordum aynen şartsız şurtsuz senin ki gibi
    hediyelerin çok çok güzel herkese bol şanslar
    Kayserili fıkrası
    Kayserili bi cocuk babasının yanına gitimiş
    -baba bana 500 lira veririmisin? demiş. babası
    -ne 400 liramı 300 neyine yetmio napcan 200 ü al sana 100 lira demiş ve cebinden 50 lira cıkarmış ve vermiş.cocuk
    -baba ben zaten senden 50 lira istemiştim vermezsin diye oyle dedim demiş. baba:
    -bak! kerataya eğer sahte para vermesem babasını kazıklayacak

    YanıtlaSil
  11. herkese bol şans dileyelim o zaman...
    ee bende varım o zaman :)

    temel evinin sokağında bir muz kabuğuna basıp düşmüş.. ertesi gün evden çıkmadan kafasını uzatıp sokağa doğru bir bakış atmış ve aynı muz kabuğunu görünce: uyyy desene bugünde düşeceğuk...!! demiş :)

    YanıtlaSil
  12. KEDİLİ KÜPE OLUR DA KATILMAZ MIYIM.HEDİYELER ÇOK CİCİ.HADİ BAKALIM BOL ŞANS BANA:)

    YanıtlaSil
  13. canım çekilişinde seni yalnız bırakmam ki hiçkimse de bırakmıcak katılım yüksek olacak eminim ki:) öyle güzeller öyle şirinler ki olmasaydı bile sırf senden olduğu için bile katılırdım..fıkra meselesi benden öyle uzak ki arkadaşlar yazsa da bende okusam gülsem olmaz mı canım..Sevgiler .

    YanıtlaSil
  14. Ayy bu hediyeler harika yaa canım bn istiyorum lütfen lütfennn =)

    YanıtlaSil
  15. ben de katılmak isterim ama fıkrayla aram hiç değil canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. ben de isterim katılmak :) ama fıkra hatırlayamadım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  17. anca beraber kanca beraber:))

    uğur böcülerine bayıldımmm ve kedilerede. hepsi ayrı güzel.
    arkadaşları Temele amerikayı övüp inanılmayacak kadar kısa sürede zengin olunuyor diye bahsedince. o da ilk uçağa atlayıp ABD ye gidiyor.
    havalimanına indikten kısa bir süre sonra yerde 100 dolar görüyor ve kendi kendine
    - Doğruymuş yaaa ,amaaaaannn daha ilk andan kendimi yoramam şimdi.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Aslı her zaman yanımdasın, bunu hep hissettim zaten. Teşekkür ediyorum canım.

    Proje Çantası@ Beğenmene sevindim:)

    Serap çoban@ Çok teşekkürler:)

    Dürr-i Yekta@ Olur da çıkmazsa sakın üzülme canım, ben yine çekiliş yaparım:)

    *RenGiAhenG*@ Haklısın canım, kesinlikle müthiş keyif veren bir duygu.

    elif tuna@ Teşekkürler:)

    canan beycan@ Beğenmene sevindim. Katılımın için teşekkürler:)

    bahar006@ Baharcım gönülden teşekkürler canım.

    turkuazft@ Çok teşekkürler Fatoşcum. Fıkraya bayıldım:))

    Nilgün Komar@ Fıkra çok hoş:) Teşekkürler canım.

    ebrulikedi@ Aslında ben konsept çekilişler yapmaya karar vermiştim ilk başta. Hatta ilk 3 çekilişimin teması da belliydi. Kedi, maymun ve kurukafa:) Tüm hediyeler sırasıyla bunlardan oluşan takı, obje vs. olacaktı. Tereddüt ettim çünkü o temayı beğenmeyenler olabilir diye:) Karışık seçtim o yüzden. Yoksa her şey kedişli olacaktı:)

    HoBiHuZuR@ Canımsın, desteğin için çok teşekkür ederim. Fıkra olayı zorunlu değil ki zaten, paylaşanlarınkiyle tebessüm ederiz:) Gerçi ben sizlerin güzel yorumlarıyla yeteri kadar mutlu oluyorum.

    İlayda'dan Hobiler@ Teşekkürler canım benim:)

    Çaçaron Blog... Varsın fıkra olmasın, yorumdaki varlığın yeter.

    ♔ByAslı♔@ Katıldın bile:)))

    Herkese sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. MERHABA BENDE KATILMAK İSTİYORUM ÇEKİLİŞE KISMET BELLİMİ OLUR BELKİ CIKAR KZIMIN SANSINA DİYEYEYİM KEDİLERİ ÇOK SEVER KÜPELER ÇOK HOŞ TUZLUKLARDA CEYİZİNE ARTIK AĞUSTOSTA DÜĞÜNĞ VAR VE VAN GOGH KOMPLUSU KIZIMA KİTAP OKUMAYI ÇOK SEVİYOR USTELİK MESLEĞİYLEDE İLGİLİ KIZIM RESİM OĞRETMENİ VALLA HEDİYELER ÇOK GÜZEL HEREKESE BOL ŞANSMLAR DİYELİ SEVİGİLERİMİ BIRAKIYORUM

    YanıtlaSil
  20. Selam tanıdıklarımın hepsi burda öyleyse bende geliyorum meraklanma yanlız bırakmayız seni.

    Adamın birinin evinde yangın çıkmış. Komşuları yardıma koşmayıp olayı seyretmeye başlayınca iş başa düşmüş.. İlk önce oğlunu yangının içerisinden çıkarıp dışarda beklemesini söylemiş. Dalmış tekrar duman ve ateşin içerisine, kızını çıkartmış dışarıya. Sonra karısını, sonra köpeği ve kedisini. Daha sonra dışarı hiçbir şey getirmeden 3 kere daha içeri girmiş çıkmış. Onu seyreden komşularından biri sormuş: - Niçin yanan eve girip çıkıyorsun dışarı hiçbir şey getirmiyorsun?" diye. - "Kayinvalidem içeride!" demiş adam; "arada bir girip çeviriyorum!".


    leylagnr@yahoo.com

    YanıtlaSil
  21. Arkadaş listeme ekledim kendime şans diliyorum.Bakalım beğenecekmisin.

    Temel otobanda köklemiş gazı, gidiyor... Bakmış bir tabela: "YAVAŞLA 80 km." Hızını o an 80'e indirmiş Temel. Az sonra bir tabela daha: "YAVAŞLA 60 km." Temel 60'a inmiş. Merakla giderken yeniden bir tabela: "YAVAŞLA 40." - "Yolda çalışma var galiba!" deyip 40'a düşürmüş hızını. Epeyce sonra yine bir tabela: "YAVAŞLA 15 km." Talimata uyarak 15 km.'ye düşmüş Temel. Yolun en sağından tıngır mıngır gidiyor. Ama meraktan da çatlayacak. Uflaya puflaya bir saat daha gittikten sonra yeni bir tabela görmüş: "YAVAŞLA'YA HOŞ GELDİNİZ, NÜFUS: 2500"

    iz-sinop@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Sırf o uğur böcekleri için katılırım ben çekilişe:).Bloğumda hep uğur böceği şeyler kullanmayı severim.En sevdiğim böcüktür kendileri.Hayırlı günler...

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel hediyeler seçmişsin 8)))
    Ben de varım. 8))) En çok kitabı merak ettim 8)))
    Herkese bol şans 8)))

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir blogunuz var.
    Hediyeler öyle sevimli ki çekilişe katılmasam olmaz :)

    YanıtlaSil
  25. ben bi deniyeyim şansımı :)

    YanıtlaSil
  26. Okuyancım yanındayım elbette hediyeler çok güzel kazanmasakta güzel düşüncen yeter herkese bol şans
    ama ben hiç aklımda fıkra tutamam ki okuduklarımla yüzümde bir gülümseme oluştu bende paylaşan arkadaşlara teşekkür edeyim

    YanıtlaSil
  27. temel doktora tezi için pireler üzerinde deney yapmaya başlamış.
    pireye “zıpla!” deyince pire zıplamış.
    ikinci deneyde pirenin bir bacağını koparmış ve tekrar “zıpla!” demiş, pire yine zıplamış.
    bu deneyi pirenin tüm bacaklarını koparana dek sürdürmüş.
    son bacağı da kopardıktan sonra “zıpla!” dediğinde pirenin zıplamadığını görünce
    deney sonucunu not almış: “pireler tüm bacakları koparılınca duyamıyorlar.” :))



    Hesabımı açalı uzun olmustu ama ne blogumda bırsey paylasmıstım ne de herhangı bır cekılıse katılmıstım :) her gün belkı 10 kez gırıp dolasıp cıkıyordum :) ılk yorumum sıze kısmetmıs :)ılk postumda sıze olacak kısmetse :) Bu arada hepsi çok güzellerrr :)

    YanıtlaSil
  28. merhaba cnmm şartlar tmm süper hediyeler kesene berekettt.12mart doğum günüm şansıma katılıyorumm umarım şanslı olurumm http://www.facebook.com/yagmurvil
    vildan yanmaz vilmur@mynet.com

    YanıtlaSil
  29. ne tatlılar hepsi:)kitabı da çok merak ettim:)herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  30. ben de varım yaa bensiz olur mu hiç baharatlıklar benim olsunnnnn.canım kolay gelsinnn

    YanıtlaSil
  31. Senin sayfanda olmak yaptığın ürünleri seyretmek hoşuma gidiyor.. sevgilerimi yolluyorum..
    bir de fıkra mı o kadar çok fıkra var ki hangisini anlatsam::))Bu kez bilinen bir şey olsun::)) İkinci kez geleceğimde başka bir fıkra olsun::)) Sherlock Holmes ile Dr. Watson kampa giderler. Güzel bir yemek yiyip bir şişe de şarabı devirdikten sonra uykuya dalarlar. Birkaç saat sonra Holmes uyanır ve arkadaşını dürtükler.
    -"Watson, yukarıya bak ve bana ne gördüğünü söyle".
    - Watson cevap verir: "Milyonlarca yıldız görüyorum."
    - Holmes sorar: "Bu sana neyi gösteriyor?"
    - Watson bir an düşünür ve yanıtlar: " Astronomik olarak milyonlarca galaksinin ve dolayısıyla milyarlarca gezegenin varlığını görüyorum. Yıldızların konumuna bakarak saatin 3'üçeyrek geçtiğini çıkarıyorum. Teolojik olarak tanrının kudretini ve kendi acizliğimizi görüyorum. Meteorolojik açıdan da bugün havanın çok güzel olacağını tahmin ediyorum. Neden sordun? Sana ne gösteriyor? " Holmes arkadaşını sabırla dinlemiştir ama artık dayanamaz:
    - "Yahu, çadırımızı almışlar!"

    YanıtlaSil
  32. Biraz önce cadırlı fıkrayı yolladım ama altına adımı yazmamışım.. Ben Perinur OLgun. sevgilerimle.. Adım çıkmış mı bilemedim::))

    YanıtlaSil
  33. Ben de varım, uğur böcükleri benim olsun:)

    YanıtlaSil
  34. Bloğunuzu yeni keşfettim ve pekte beğendim.Gelmişken çekilişe de dağil olayım dedim izninizle.Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  35. ayy hepsi ayrı güzel hemen katılıyorum bu güzel çekilişe sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel hediyeler, ben de şansımı denemek isterim :)
    Aslında çok fıkra bilirim ama tıkandım şu an :) Aklıma gelince yazayım :)

    Sevgiler :)

    ceren.eski@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. çok güzel hediyeler ve anlamlı bir çekiliş...katılımı arttırmak için blogumda da duyurdum..

    http://evimbenimsarayim.blogspot.com/2012/02/moonlightcat13-cekilisi.html

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  38. selam canım,

    çekilişin hayırlı olsun, izlemeye aldım, ben de varım.

    adasdelenster@gmail.com

    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  39. Çok zevkli seçimler Okuyan:))
    Bakalım şans işi bu işler:)))

    Temel`e sormuşlar, kuzey kutbunda yaşayan 4 hayvan söyler misin?
    Temel de: 3 kutup ayısı 1 fok demiş:)))

    YanıtlaSil
  40. hepsi çok güzel hediyeler,herkese bol şans diliyorum tabi kendi şansımıda zorlamak istiyorum...

    ratatoulem@gmail.com

    bu arada 217. izleyicin ben oldum...:)

    YanıtlaSil
  41. Bende çok beğendim hediyelerini,her zaman yanındayım canım:))

    YanıtlaSil
  42. umarım kazanırım
    çok şeker hediyeleri :)
    bbernabackir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. beni unutmaa.hediyeler çok ğüzelll.özellikle yumurta tuzluklara bayıldımmm..


    Akşam Serinliği :)

    TEMEL BİR KONFERANSA KATILIR. KONFERANSTA BİR AMERİKAN BİR İNGİLİZ BİR DE BİZİM TEMEL VARDIR. KONFERANSTA AMERİKAN:BİZ MARSA GİTTİK VE ORADAKİ YAŞAMI İNCELEDİK. İNGİLİZ:BİZ AYA GİTTİK VE ORADAKİ YAŞAMI İNCELEDİK.BİZİM TEMEL DE MAHCUP OLMAMAK İÇİN: BİZ DE GÜNEŞE GİTTİK VE ORADAKİ YAŞAMI İNCELEDİK.DİĞERLERİ DE:SİZ GÜNEŞE GİDEMEZSİNİZ. ORASI ÇOK SICAK. TEMEL BUNUN ÜZERİNE:BİZ DE O KADAR SALAK DEĞİLİZ.AKŞAM SERİNLİĞİNDE GİTTİK:D:D:D

    YanıtlaSil
  44. Bende Kadıköydeydim nası oldu karşılaşmadık ki.Hediyeler harika sırf kediili küpe için kaatılabilirim nonime vermek için .Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  45. hediyeleriniz çok hoş bende katılmak istedim.karadenizli bir vatandaş çukura düşmüş yardım için bağırmaya başlamış ordan geçen bir hoca sesi duymuş çukurun başına gitmiş sana yardım ederim ama içkiyi kumarı bırakacaksın tamammı der karadenizli vatandaş başlar bağırmaya başka kimse yok mu kurtaracak diye:))

    YanıtlaSil
  46. Hepinize teşekkür ediyorum. Ayrıca paylaştığınız güzel fıkralarla günüme güzellik kattınız.

    YanıtlaSil
  47. süper bir cekilis :)
    bende katiliyorum canim =)
    zaten okuyucunum/takipcinim :) cekiliside blogumda duyurdum.

    YanıtlaSil
  48. çok şirin hediyeler bende katılmak isterim. eatalay@sisecam.com
    fıkra dinlemeyi çok severim ama anlat diyince tutulur kalırım aklıma gelmez çünkü :)

    YanıtlaSil
  49. ben de ben de varım, hayırlı olsun:))kolay gelsin diyorum:)

    YanıtlaSil
  50. bende varım her zaman takipçiniz olarak inş kızlarımın şansına bize çıkarsevgiler izmirden aynur memet_celik7575@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Sevgili Ayşım, Ne kadar gönlü bol bir insansın.. Vallahi Allah da senin gönlüne göre versin.. Ancak hayvanları seven, insanları da sever diye düşünüyorum. Düşüncen için Allah razı olsun. Keşke fıkra bilseydim nafile dinlerim ama hiç aklımda tutamam. Olsun şu senin düşüncen bile çok güzel. Hediyeler mükemmel. Almış kabul etmiş kadar sevindim. Ben Hatay' da yaşıyorum. Kargo dünya kadar para tutar. Ben yine de almış kabul edeyim sen benim için o kadar masraf etme. Nasiplerine gitsin inşallah. Ne kadar iyi niyetlisin. Sana ve ailene çok mutlu huzurlu günler diliyorum kardeşim. Sağolasın inşallah...

    YanıtlaSil
  52. Hediyeleri çok sevdim . Herkese iyi şanslar :)

    Temel bir gün üstü başı yırtılmış bir halde kahvehaneye gelmiş. Kahvedekiler telaşlanıp sormuşlar,
    - ula Temel bu halinde nedur?
    - Kaynanamu gömdük daa.
    - Başın sağolsun da, bu halin nedir peki?
    - Biraz direndi dee, o yüzden bu haldeyim. :)

    YanıtlaSil
  53. cnm izleyicinim ve çekilişi facede paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=609758467
    Hediyeler için teşekkürler şimdiden

    Özge ÇAY
    ozgecay74@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Katılımlarınız beni mutlu ediyor, hepinize teşekkürler.
    Fıkraları okumak da ayrı bir keyif.
    becktovintage@ Hiç olur mu öyle şey canım arkadaşım. Kargo ücretleri öyle hiç yüksek değil hem. Sen de dahilsin:)
    Herkese sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  55. Adamın evine bir kedi dadanmış. Bir gün adam kediyi almış,
    ormanlık bir yere götürüp bırakmış. Sonra eve gelmiş.
    Biraz sonra kedi çıka gelmiş.

    Adam tekrar denemiş. Fakat sonuç aynı.
    ... ...
    En son kediyi çok uzak ve yolları karışık bir yere bırakmış.
    Eve dönerken yolu karıştırmış.
    Aramış aramış yolu bulamamış.
    Evi telefonla aramış:

    - Hatun, kedi geldi mi?

    - Evet geldi.

    - O şerefsiz kediye söyle; gelsin beni alsın .. :)))

    Ben ne yarışmalara katılırım, ne çekilişlere ama bu blog dünyası beni değiştirdi:) Ayrıca çok şeker seçtiklerin hediyeler daha ne olsun. Bende cips kutularımı yapıp koyucam çekiliş için önümüzdeki hafta inşallah. Seni de mutalaka bekliyorum çekilişime.
    Fıkrayı da sana özel kedili sectim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  56. ÖNCELİKLE HAYIRLI OLSUN CANIM BENİM :)
    BENDE KATILDIM BU GÜZEL KAMPANYANA :)
    AYRICA FACEBOOKUMDA VE BLOGGERIMDADA BLOGLADIM :)))

    www.ladiesdaily.blogspot.com
    adresinden bakabilirsin :)

    Gülşah KAÇAN


    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  57. İZLEYİCİNİM
    BLOĞUMDA DUYURDUM
    http://ruyakiiz.blogspot.com/2012/02/cekilis-haberleri.html
    HEDİYELERİNİN HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL
    GELELİM FIKRAYA:
    TEMEL İLE DURSUN BİR FABRİKAYA İŞ BAŞVURUSUNDA BULUNMUŞLAR VE ONLARDAN 6 ADET VESİKALIK FOTOĞRAF İSTENMİŞ. TAMAM DEMİŞLER DE DURSUNDEMİŞ Kİ
    -VESİKALIK TA NEDİR.
    TEMEL:
    - BEN ASKERDE GÖRDUM BELDEN YUKARISININ FOTOGRAFİDUR.
    KÖYE GİTMİŞLER TEMEL HEMEN 6 ODET BELE KADAR DERİN ÇUKUR KAZMIŞ
    DURSUN ÇUKURLARI GÖRÜNCE DEMİŞ Kİ
    -ULA TEMEL NİYE 6 TANE ÇUKUR KAZDUN Kİ BER 6 TANE FOTOĞRAF MAKİNESİ GETURMİŞİDUM :)

    YanıtlaSil
  58. AYRICA BEN DE SENİ BENİM ÇEKİLİŞİME BEKLERİM.

    YanıtlaSil
  59. Ayşimim;canımsın,güzel yüreğine,emeğine,düşüncene sağlık,Rabbim bol bol bereket versin kesene...Ne kadar cici ürünler seçmişsin,zevk sahibi hatunsun vesselam:)
    Van Gogh komplosunu yeni okudum ben,gerçekten inanılmaz sürükleyici etkileyici bir kitap,bir solukta okumanı tavsiye ediyorum şiddetle.
    Bir de gülücüklerimize gülücük katması açısından minicik bir fıkra paylaşmak istiyorum:)
    "Sarışın bir dilber pizza ısmarladı.
    Pizzacı sorar;
    -"6 parçaya mı böleyim yoksa 8 parçaya mı?"
    Sarışın;
    -"6 parçaya böl, 8 parçayı bitiremem"....:)))

    Lütfen kimse üstüne alınmasın,bir sarışın olarak ben de çok beğendim fıkrayı:):):)

    YanıtlaSil
  60. bende varım hediyelerin çok şeker onları bennn istiyorum :))

    YanıtlaSil
  61. bende katılmak istiyorum umarım bana çıkar nilep24@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. selam hediyeler çok cici.fıkraları okudum ve gülümsememe sebeb oldular.
    bol şans bana ve herkese.

    hulya_hercai87@hotmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  63. bu güzellikleri nereden bulupta yorum bırakanları sevindiriyorsunuz.inş. benim olur ebru kızılkaya

    YanıtlaSil
  64. Merhaba takipçin oldum etkinliğine katılmak isterim.
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    Temel'in askerlik yaptığı bölükte bir gün Temel'in arkadaşının babası ölür.
    Komutanları der bunu alıştıra alıştıra kim söler.
    Birden Temel akılarına gelmiş.Temel'i çağırmışlar. Anlatmışlar durumu.
    Temel hemen arkadaşı cemali yanına çağırır.
    - Ula Cemal Senin Amcan Varmudur?
    Vardur.
    Dayin Varmudur?
    Vardur.
    Teyzen Varmudur?
    Vardur.
    Annen Varmudur?
    Vardur.
    Baban Varmudur?
    Vardur.
    Nah Vardur!

    YanıtlaSil
  65. canım benim hiç yalnız bırakır mıyız seni ne yapmak istersen hep yanındayız.Sen hiçbir şart koymamışsın ama ben bloğumda duyurayım şimdi.

    YanıtlaSil
  66. ben de varım.çook tatkı ve mütevazisin ya.bol şanss.
    narin yücel
    narin_zenfree@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. cnm izleyicinim ve çekilişi facede paylaştım.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=582079264
    https://twitter.com/#!/salihatemiz
    http://salihatemiz.blogspot.com/2012/02/moonlightcat13-lutfen-beni-yalnz.html
    http://salihatemiz.blogspot.com/2012/02/httpmoonlightcat13blogspotcom201202lutf.html
    Hediyeler süper
    saliha temiz
    salihatemiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba izleyiciniz oldum fıkra olsun istedim ama bir sürü okudum hepsi çok komikti hangisini yazacağımı seçemedim :) tefafuk_tuba@hotmail.com
    Tuba Nur

    YanıtlaSil
  69. ah canım benim sen hiç yalnız bırakılırmısın tabiki yanındayız...
    bu arada hediyeler çok güzel ben bu çekilişlerde pek bir bahtsızım ama olsun yinede katılıyorum:)) en kısa zamanda bloğumdada duyurucağım canım:)

    YanıtlaSil
  70. Fıkra yazamadım ama bende varım.Fıkraları bir ara okumaya geleceğim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  71. merhaba bloguna yeni katıldım ve çok keyif aldım:) hediyeler süper kedili küpelere ve ugur böceklerine mest oldum:)
    faceımde duyurdum,umarım şansım olur,mart sonu doğum günüm ..onun şansına diyorum:)
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002508920469
    sevgiler
    parmakkurabiye@gmail.com
    nihan tali

    YanıtlaSil
  72. merhaba sakıncası yoksa bende çekilişe dahil olmak isterim
    fıkra konusuna gelince çok yetenekli değilim pek de aklımda tutamam ama blog teması kedi olunca ilk aklıma geleni hemen aktarayım istedim:)
    temel kediyi yıkıyormuş komşu bunu görünce hiç kedi yıkanırmı öldüreceksin demiş
    zaman geçmiş komşu ile temel biraraya gelmiş kedi yok
    komşu ben sana demedimmi ölür diye demiş
    temelin cevabı ise;
    yıkarken değil sıkarken öldü olmuş..
    sevgilerimle..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. ne kadar çok hediye bunlar böyle:)

    YanıtlaSil
  74. hediyelere bayıldım çok şekerler :)
    fıkralar yüzümde tebessümlere garketti beni:)
    izleyicinizm:)
    efla.hatun@facebook.com

    YanıtlaSil
  75. merhabalar :))
    blog ve hediyeler çok cici
    yeni izlemeye aldım insallah sık sık uğrarım ;)
    fıkra tadında evde biizm kedi ve babmın diyalogundan bahzetmek istiyorum resimdeki kedilerden ilham larak :))
    ben karşı çıksamda evde kedimiz var
    kedimiz erkek ve bir gün peşine sarı bir kediy takmış getirmiş eve :)) ben odamdayım babamda sevmediğimi bildiği için sarı kediye usulca eğilmiş
    - sarı gelinim benim için sorun değil ama görümcen seni görmesin evde yemeğini ye hemen git demez mi :))))) öyle işte anlatayım istedim :)
    zahide güney
    zhd@windowslive.com

    YanıtlaSil
  76. Ayşıncığım bensiz olur mu hiç, geldim ben de:))
    Fıkramız sevgili Temel'den:)))

    YILAN TEMEL
    Yılan Temel, arkadaşı yılana sormuş:
    -Haçan, biz zehirli yilan miyuk?
    -Heee, n'oldu ki?
    -Dilimi ısırdum da...

    Sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  77. çok cici hediyeler var. çok güzel bende katılmak istiyorum çekilişe gerçi pek şansım yoktur ama belki çıkar:) sayfamda duyurdum çekilişinizi http://zeynepinmutfakmaceralari.blogspot.com/2012/02/cekilis-varr_23.html

    fıkraya gelince hiç fıkra bilmem öğrenmek lazım birkaç tane :)

    YanıtlaSil
  78. bende varım canım.facede de duyrudum.insallah bana çıkar.sevgiler.

    YanıtlaSil
  79. ben biraz önce katılmayı basaramadım herhalde .yeniden denemek istedim.yagci.gokce@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Merhaba ,hediyeler çok tatlı.Özellikle kokoş toka çok hoş :)Ben de katılıyorum.İzleyicin oldum mailim dolapperisi@hotmail.com kazanırsam şayet buradan bana ulaşabilirsin.Kedicik de çok tatlı :)Fıkra aklımda yok ama yazan olursa severek okuyacağım <3

    YanıtlaSil
  81. hediyelerinin hepsi çok güzel. Bence önemli olan gönülden bir hediye vermek hepsinden çok daha güzel :)

    Emeğinize ve kesenize sağlık diyorum. Fıkra konusunda pek becerim yoktur ama yine de bir tane anlatmak isterim :D

    Temel bir cami de Hocaymış. Bir gün o kadar yağmur yağmış ki. Köyü sel basmış. Köylüler sandalla temele ulaşıp;
    -Hocam köyü sel aldı sandalla seni almaya geldik hadi gel
    demişler. Hoca da;
    -Allah beni kurtarır siz gidin demiş.
    Sonra sel suları o kadar yükselmiş ki hoca çatıya çıkmış, Kurtarma ekibi helikopterde ip sarkıtarak hocayı almak istemişler Hoca;
    -Siz gidin Allah beni kurtarır
    demiş yine.
    Sel suları daha da artınca hoca minareye çıkmış bu seferde özel bir tim hocayı kurtarmak için botlarla gelmişler hoca yine;
    -Allah beni kurtarır gidin demiş.
    Hoca yüzme bilmediği için boğulup öbür tarafa gitmiş.
    Kızgın bir sesle;
    -Rabbim beni niye kurtarmadın
    demiş, Bir melekte Rabbimizin dediği hocaya nakletmiş;
    -O şaşkına söyleyin 3 tane kurtarma ekibi gönderdim anlamadıysa ben napıyım
    demiş :D

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. Ayşimcim sen çekiliş yapmasan da seni yalnız bırakmayız:)))
    Ama çekilişteki ciciler de o kadar güzel ki, katıldım gittiiiiiii;)

    YanıtlaSil
  83. canımm:) hayırlı olsun çekilişin. Dayanamadım ben de katılıyorum:) hepsi ayrı ayrı güzel özellikle kedili ve siyahlı küpelere, deftere, kitaba, kürdanlara, amaan hepsine bayıldımm :)
    kazanamasam da en azından blogumda ve twitterda duyurmuş oldum:)

    http://ruzgaradogruu.blogspot.com/2012/02/cok-cici-bir-cekilis.html

    fıkraya gelince, aklıma fıkra gelmedi ama geçenlerde karşılaştığım fıkra gibi bir yazıyı paylaşmak istedim. Ne kadar gerçek bilemesem de:)

    "Fıkra gibi ama gerçek : )
    1960lı yıllarda bir gün, Elazığ Ruh ve Sinir Hastalıkları hastahanesinden her nasılsa 423 hasta kaçar ve Elazığ sokaklarına dağılır. Dönemin başhekimi, Mutemet Yazıcı'ya danışırlar.
    Doktor, 'bana bir düdük verin ve arkama yapışarak gelin' der. Doktor önde, birkaç personel arkasında çıkarlar sokağa. Düüüüt, düüüttt diye trencilik oynayarak Elazığ'ı dolaşırlar. Bütün deliler bu kuyruğa girip vagon olurlar. Hastaneye geldiklerinde ise sayı 612 idir :)

    sevgiyle ve mutlulukla kal canım :)

    YanıtlaSil
  84. hediyelerin çok güzel canım her seferinde benim olması için dualar ediyorum ama heralde çok şanssızım bana çıkmıyor.herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  85. hepimize bol şans. Bende bu güzel hediyelerin sahibi olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  86. bende burdayım:)))

    ama ben fıkra bilmiyorum. Böyle sorunca aklıma gelmedi hiç. Borcum olsun sana.....

    YanıtlaSil
  87. Kadının birisi vefat etmiş. Cenaze namazı kılınmış, cemaat tabutu sırtlamış, tam camii den cenazeyi çıkartacaklar, tabut camiinin kapısına çarpmış. Tabuttan bir inilti duyulmuş. Hemen açmışlar tabutu. Öldü sanılan kadın yaşıyormuş, hemen hastahaneye götürmüşler ve kadın 10 sene daha yaşamış. 10 sene sonra kadın ölmüş, yine aynı camii, yine cenaze namazı kılınmış. Tam tabutu camii kapısından çıkartacaklar, kadının kocası yapının yanına gelmiş:
    - Gözünüzü seveyim, kapıya dikkat edin

    worldddd03@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. Ne güzel hediyeler seçmişsin, hadi bakalım o şanslı kişi kim olacak.

    Yorumlar bölümü fıkralarla pek eğlenceli bir hale gelmiş,ben de bir tane ekleyeyim diye düşündüm ama sadece okumakla yetindim, güzel bir fıkra gelmedi aklıma.

    YanıtlaSil
  89. hediyeleriniz çok güzel inşallah bana çıkar diyorum.

    YanıtlaSil
  90. bende isterim :)) hepsi çoook güzeller özellikle kedi aşığı olarak küpelere bayıldım :) umarım benim olurlar :)

    sevgiler
    sukriye-arslan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. slm izleyicinim:)
    GFN: Undenied
    Blogrollumdasın.

    Çekilişini blogumda duyurdum.Bu da linki:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/02/giveawaysss.html

    mail:
    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Bende varımmm...

    ytanver@gmail.com

    Karadenizli dedeye sormuşlar "küresel ısınma hakkında ne düşünüyorsun" diye....
    "Valla torunum hiçbiri sobanın yerini tutmuyor" demiş... :))

    YanıtlaSil
  93. bu güzel hediyelere nasıl dayanabilirim:)
    lütfen cekilişe beni de dahil edin...
    naile.t@hotmail.com
    herkese bol sans:)

    YanıtlaSil
  94. slm herkese bol sans benide dahil ederseniz sevinirim
    hilal52_0971@hotmail.com

    hakeden kazansın

    YanıtlaSil
  95. uvvvv süper hediyeler.... e mailim elcnsbh@hotmail.com fıkram...bir adam zeytin yemeye bayılıyormuş yemiş ve bayılmış::))))

    YanıtlaSil
  96. İşte Geldiiim :)
    Bizim büyük oğlan ikinci sınıfta... Biraz kırgınlığı var gibi nazlanıyor, çağırdı beni, elime bir kitap tutuşturdu "Halaaa, bana bunu okusana"... E hep okurum zaten bebekliğinden beri, okudum...
    Meğer öğretmeni "Bu kitabı okuyun, yarın bana anlatacaksınız" demiş :))
    30 yaşına geldi, hala okumaya üşeniyor :)
    Benim hayatım fıkra zateeen :))))

    YanıtlaSil
  97. merhaba,
    çok şeker şeyler seçmişsin.
    ben de varım.
    mervebyuksel@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. Çok şeker bunlar yaa :) Teşekkürler. İzleyicin oldum.

    annabell_lee_dk (at) yahoo.com

    YanıtlaSil
  99. Selam,ben gizli takipçilerinizdenim çünkü nasıl üye olunduğunu bilmiyorum.Hediyeleriniz çok sevimliler. Temel dursun'a sormuş: Kanadı var uçamaz,iğnesi var sokamaz,peteği var bal yapamaz?Dursun cevap verir: özürlü arı xcelik43@hotmail.com Alime

    YanıtlaSil
  100. bedne bu hediyelere sahip olmayı isterim çok ciciler
    berna_ali_calli@hotmail.com

    http://takveaksesuardkkanm.blogspot.com/2012/02/moonlightcat13-lutfen-beni-yalnz.html

    https://twitter.com/#!/Ali_Berna

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001348805801

    bloğumda,facede ve twitterda paylaştım
    berna çallı

    YanıtlaSil
  101. Bende varımmm.. çok yeniyim daha .. Hadi hayırlısı...moonlight.0919@hotmail.com mail adresim

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  102. Senin sayfana konuk olmak bile benim için hediye :) Ben çekilişlere katılmıyorum ama katılan arkadaşlara bol şans diliyorum. Sevgiler canım !

    YanıtlaSil
  103. çok güzel hediyeler bende katılmak istedim.

    similk43@gmail.com

    YanıtlaSil
  104. Merhaba bende yeni blokçu oldum alışmaya çalışıyorum.Hediyelerden çok ince düşünmeniz beni duygulandırdı.çok naziksiniz.Şimden sonra takipçinizim.Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  105. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Çekilişi duyurdum.
    http://cilekliturta.wordpress.com/2012/02/25/ayin-golgesinde/
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  106. hediyeler çok seker katılmak isterim :)
    ozi-fero@hotmail.com

    http://www.facebook.com/bsize

    özlem balaban

    YanıtlaSil
  107. bende katılmak istiyorum benide ekleyin lütfen http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  108. çok hoş hediyeler bende katılayım

    YanıtlaSil
  109. merhabalar blogunuzu takıbe aldım,blogumdada cekılısınızı duyurdum :)
    http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/02/cok-guzel-hediyeler_25.html

    sevgıler :)
    yasemın ozer yasmin_ozer@windowslive.com

    bu arada 13 rakamı bana pek uğurlu gelmez ama bakalım ne olacak sansımı bı deneyeyım :)

    YanıtlaSil
  110. hediyelerin çok güzeller canım bende katıldım
    eelifcan767@hotmail.com
    bu arada benimde çekilişim var katılmak istersen
    http://elilicfashion.blogspot.com/2012/02/ilk-cekilisim-hediyem-varr.html

    sevgiler

    YanıtlaSil
  111. Çok güzeller ayrıca fıkra fikri için teşekkürler.
    isishandmade@gmail.com
    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  112. çekiliş için çok teşekkürler hediyeleri çok beğendim

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001515124612#!/profile.php?id=100002354076968

    nihal aydoğan
    nihal_aydogan_1991@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. hediyeleri çok beğendim


    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000476646011

    nadireaydogan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. Ayşınım ne kdara güzel hediyeler hazırlamışsın!ama ben senin ördüklerini tercih ederim:) ki ayaklı felaket olarak çekilişte en son çıkacak insanlardanım:)kolay gelsin canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  115. hediyeler çoooook güzel
    ben de varım
    zeynephy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. merhabalar, blogunuzu u çekiliş sayesinde keşfettim ama iyi ki de keşfetmişim. sizi de kendi bloguma da beklerim. sevgiler.

    ffb6c1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  117. merhabalar, hediyelerinizi çok beğendim. o yüzden ben de katıldım çekilişinize. şart yok demişsiniz ama ben yine de paylaştım ve izleyiciniz oldum. belki bakmak istersiniz:

    http://ffb6c1.blogspot.com/2012/02/cekilislermekilisler-uc.html

    sevgiler.
    light pink
    ffb6c1@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. Ben de varım o zaman ben de. :))

    Elif Ayvaz
    pessimistic_5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. şartsız koşulsuz çekiliş ay ne güzelll :)

    duygu_cyn@msn.com



    kendi çekilişime de beklerim

    http://sonsuzadekyanlz.blogspot.com/2012/02/benim-kitabm-artk-senin.html

    YanıtlaSil
  120. merhaba. izleyicinim..
    hediyeler gerçekten çok tatlı :) çok sevdim
    buse anıl
    bslcy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. Merhaba
    Zevkin hediyelerden belli oluyor :) Bende katılmak istiyorum çekilişe..

    kahveseverr@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhabalar.Bayıldım bu hediyelere.Çok isterim kazanmak.Şans benden yana olur umarım.

    Fıkraya gelince,inanın çok yeteneksizim bu konuda.Kusura bakmayın lütfen.

    naznaz17@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. Merhaba, yeni keşfettim. Keşfetmişken çekilişte de şansımı deneyeyim dedim ^^

    O baharatlıklar daha sevimli olamazlardı! Hediyeler çok içten ve sıcak geldiler bana seçtiğiniz ellerinize sağlık ^.^

    Mail adresimi eklemeyeceğim çekindiğimden, çekiliş günü takibe gelirim artık. Fıkralarla da aram pek iyi değil =/

    İyi günler ve iyi şanslar herkese!

    YanıtlaSil
  124. merhaba hediyelerin gerçekten çooookk güzel çookk sevilesi saklanası hediyelerr.ben de katılmak istiyorum.blogunu yeni keşfettim ve iki bloguna da ba-yıl-dım!!
    mail adresim: pelin_cagirici@windowslive.com

    yazılarının devamını beklerimmm:)
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  125. merhaba biraz önceki yorumum gönderilmedi sanırım.hediyelerin muhteşemm çok gönülden hediyeler.blogunu yeni keşfettim ve iki bloguna da ba-yıl-dım!!
    mail adresim: pelin_cagirici@windowslive.com

    yazılarının devamını beklerizz!!
    Sevgileer:)

    YanıtlaSil
  126. hediyeler çok şirin bende varım
    isishandmade@gmail.com

    http://benimlezayifla.blogspot.com/2012/02/bundan-daha-sirin-hediyeler-olamazd.html

    YanıtlaSil
  127. izlemeye aldım hediyelerin çok şeker :)

    masuminciler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  128. birbirinden güzel hepsi.bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  129. küpelere bayıldım!! umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  130. şartsız insanlara bayılıyorum çok mütevazisin hediyelerin çok cici ama en güzeli telefonluk ve bozukluk için olanlar izlemeye aldım sen de bana uğra.

    YanıtlaSil
  131. kolaylıklar diliyorum inşlh istediğin gibi olur
    bende katılayım buraya kadar gelmişken
    sayfamda duyuruyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  132. o kadar çekilişe katıldım ama sizin kadar düşünceli yorumu olanı görmedim.
    mail adresi konusundaki hassaslığınızı ayakta alkışlıyorum.

    teşekkürler:)

    burcu b.
    bol şans herkese.

    YanıtlaSil
  133. Merhabalar :)
    Hediyeler çok güzel zevkiniz harika bence :)
    izleyicinizde oldum bundan sonra takipçinizim artık :)
    lale.taslica@hotmail.com
    Bol şanslar herkese :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  134. ben de katılmak istiyorum çok şekerler bunlarr :)))

    YanıtlaSil
  135. hediyelerin çok sevimli blogun da çok güzel

    yavuztuce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  136. vuuuuuuuu 140 olmuş sona kalan dona kalır demişler ama şansımı denemeye geldim benim zevkli arkadaşım mucuklar:)

    YanıtlaSil
  137. Ay süper!!!!

    Şart şurt yok:)))

    neriman kaşık

    neriman_kasik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. Merhabalar...
    Hediye seçimleriniz çok şirin,
    ben de katılıyorum...
    Herkese bol şans:)))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  139. çok ama çok güzeller bayıldım

    YanıtlaSil
  140. fıkra yazmayı unutmuşum işte fıkraAdamın biri, bir gün ağacın altında namaz kılıyormuş. Ağaçta bulunan başka biri de onu izliyormuş. Namazını bitiren adam daha sonra namazının kabul olması için Allah'a dua etmeye başlamış. - "Allahım sen namazımı kabul et." Ağaçtaki adam: - "Etmem", diye cevap vermiş. Adam şaşırmış. Tekrarlamış: - "Allahım sen kıldığım namazı kabul et." - "Etmem." Adamın şaşkınlığı iyice artmış. Yine: - "Allahım sen namazımı kabul et", demiş. Ağaçtaki adam tekrar: - "Etmem", deyince adam sinirlenmiş. - "Etmezsen etme. Zaten abdestsiz kılmıştım."

    YanıtlaSil
  141. merhabalar, çekilişiniz sebebiyle sizi takip etmeye başladım :)
    hediyeleri çok özenerek seçtiğiniz belli, o şanslı olmak isterim. bakalım nasip.
    fıkralara değil de bu aralar böyle küçük vecizeler hoşuma gidiyor ve paylaşıyorum sizinle:
    "Bir bayanın en mutlu günü düğününün olduğu gündür. Düşünşenize ilk defa yataktan kalktığında, o gün ne giyeceğini biliyor :) "
    işte böyle...
    h_nazly@yahoo.com
    hümeyra nazlı özyılmaz

    YanıtlaSil
  142. MERHABA CANIM BENİM,
    SEN ÇOK DEĞERLİSİN BEBEĞİM,SANA FIKRA YAZMAK İSTERDİM ANCAK NE VARKİ MALUM MİNİK PINARIM O KADAR MÜSADE VERMEZ SANIRIM :)ÖPÜLDÜN BU ARADA TEYZESİ...:)
    KESENE ,GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM BENİM..
    BENDE DAHA ÇOK KİŞİ KATILSIN DİYEREK PAYLAŞIMLARDA BULUNDUM NACİZANE..
    TWİTTER SAYFAM;https://twitter.com/#!/efsane78/status/176424939472162817
    BLOĞUM;http://efsane78.blogspot.com/2012/03/okuyan-ile-cici-hediyelere-varmisiniz.html
    FACEBOOK SAYFAM;https://www.facebook.com/selvi.efe

    SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM..

    ZEYNEP EFE
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. bloğu izlemeye aldım kampanyayı paylaştım
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002505825274
    katılmak istedim bende :D

    bir gün ingiliz fransız Amerikalı ve bizim Temel her zamanki gibi sohbet ediyorlarmış
    Amerikalı : Bir marsa gideceğiz demiş.
    İngiliz : Bizde yakıtsız bir araç üreteceğiz demiş.
    Alman : Bizimde atom bombasını etkisiz hale getirecek bir projemiz var deyince, Temel altta kalmamak için bizde Güneşe gideceğiz demi. Diğerleri güneş çok sıcaktır gidemezsiniz dediklerinde,
    - Ula biz o kadar enayimiyuk. Akşam serinliğunda gideceğuz:)

    YanıtlaSil
  144. bende katılıyorum o zmn :)

    Gülnaz aksu...

    bende sizi kendi çekilişime beklerim

    http://gulnazaksu.blogspot.com/2012/03/cekilisim-vaarrr.html

    YanıtlaSil
  145. bloğunu çekiliş duyurunla tanıdım
    sonra gezinmeye başladım
    çok hoş bir bloğun var çok yaratıcı ve fikir verici

    çekilişin için şansımı denemek istiyorum
    kısmet bu belli mi olur???

    inşallah şans bana güler

    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. Herkese bol şans ve sizin de gönlünüze sağlık..
    Bundan sonra takipçinizim.
    herneyse11@yahoo.com

    YanıtlaSil
  147. koştum geldimm:)) kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. harika hediyeler benm blogum facem yok ama izleyicinm sevgiler...

    kübra baştuğ
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. slm izleyicin oldum ve bu hediyeleri çokkkkk sevdimmmmm istiyorummm:))
    daphnezamaniqhotmail.com

    YanıtlaSil
  150. şartlar tamam
    izleyicinim gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    hediyeler çok hoş gerçekten

    YanıtlaSil
  151. bende şansımı denemek ısterım
    gultenbektas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. katiliyorumm :) fikrayla aram pek yok hele aklimda hic yok canim :))
    ben almanyadanim katilabilrmiyim ???
    petrolmavisevilmezmi@hotmail.de

    YanıtlaSil
  153. Merhaba

    izleyicinim

    çekilişi duyurdum

    http://lezzetkesfi.blogspot.com/2012/03/moonlightcatten-hediyeler.html

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. blogum
    http://nesekilavuz.blogspot.com/2012/03/cici-hediyeler.html
    Face sayfam: https://www.facebook.com/neseege
    Neşe Kılavuz
    neseege@mynet.com

    YanıtlaSil