6 Kasım 2012 Salı

9. Çekilişime Hepiniz Davetlisiniz:) ^-^

Geçen günlerde kitabımın heyecanını sizlerle paylaştım ve hepiniz mutluluğuma ortak oldunuz, çok teşekkür ederim.
Kitap numuneleri elime ulaşmışken sıcağı sıcağına çekilişime Ayışığı Kedisi'ni koymak istedim ^-^
Ördüğüm kedişli 2 adet ayraç ve notlarınızı alabilmeniz için kedişli defterle birlikte ^-^
Daha önceki çekilişlerimden bildiğiniz gibi katılmak için hiçbir zorunlu şartım yok. Sadece yorum bırakarak katılabilirsiniz.
Sadece bir ricam var. Kitabımın daha çok insana ulaşabilmesi için herhangi bir sosyal platformda çekilişimi paylaşırsanız beni çok mutlu edersiniz. Paylaştığınıza dair link bırakmanıza gerek yok, çünkü zorunlu şart değil. Sadece gönülden bir istek.
13 Aralık saat 13.00'e dek katılabilirsiniz.



Aşkım çekiliş sonlanana dek kitabı koruyor olacak:)))


Uyusa bile bırakmaz:)))


Sevgiyle kalın, daima...

151 yorum:

  1. kitabınızın çok satmasını dilerim. Ben de çekileşe katılmak isterim. Sağlıcakla kalın.

    EMEL ÇELİK

    YanıtlaSil
  2. canım çok sevindim adına..hayırlı olsun..beni de dahil edersen sevinirm..

    YanıtlaSil
  3. bende çekilişe katılmak istiyorumm kedili herşeyi çok seviyorum şimdiden teşekkürler:)nilep24@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle İlk kitabın hayırlı olsun. İlk başta anlayamadım senin yazdığını. Çok mutlu oldum :D Nice kitaplara =) Bende katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben istiyorum ben:)
    Kitabını paylaşmayı uzun süredir istiyorum; ama yoğunluktan bir ayarlayıp post yapamadım, en kısa zamanda yayınlayacağım.
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  6. ben de istiyorum ama imzalı mümkünse:))Hayırlı olsun canım ...

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel,hayırlı olsun :)
    Ben istiyorum kitabınıı :)
    https://twitter.com/cyrstalll/status/265894876586070016

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Ayyyy bir kitap kurdu olarak öncelikle kitabınız hayırlı uğurlu olsun bende bu kitabı okumayı çok istiyorum ve çekilişe katılmak istiyorum inşallah şanslı kişi ben olurum ayrıca bloğumdada yayınlıyorum ;)

    YanıtlaSil
  9. Ayşim hanım siz bana imzalı gönderin bende okul bağışlarım için( bu ay iki bağışım olacak) sizin kitaplarınızı kitapyurdundan okullara göndereyim. Lütfen bir tane kitabım yazar imzalı olsun istiyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ben de aliyim lutfen.. :))
    Blogunuz ve okudugunuz kitaplar cok guzel ve tabi ayraclariniz.. :)
    Ben zaten izleyiciniz idim..

    songul2400@hotmail.com

    Sizleri bloguma da beklerim.. :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. yeni kitabın hayırlı olsun tatlım :) nice kitaplara :) bende çekilişine katılıyorum. yakında ailemize katılacak küçük insan şansına olsun :))
    sevgiler.
    eserdenrenkler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Ben de katılmak istiyorum.Bu kitabı çok merak ettim açıkcası.Bol satılır umarım.Bloğumda duyurdum:
    http://kitapcumhuriyetim.blogspot.com/2012/03/cekilisler.html

    YanıtlaSil
  13. işte geldim burdayımmmm:)) oğluma gösterdim kitabını ilk fırsatta alıp getirecek inş:)

    YanıtlaSil
  14. super...
    bende varım
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2012/06/yaz-kampanyalar.html
    mugeninlistesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Bende istiyorum.Ayraçlara bayıldım,kitapta imzalı olursa tadından yenmez:)
    cemre.ile.hertelden@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. sen kitabını verirsin de ben istemez miyim:)) imza ve güzel br not da isterim ama:))

    YanıtlaSil
  17. Benim ki henüz ulaşmamışken,sana ne oluyor deme:)) Belki bana çıkar imzalı,ben de imzasızını hediye ederim:) Heyecanla bekliyorum, geç kaldım aslında almaya ama Aralık'a kadar kitap almama sözüm vardı, bozdum gitti:)

    YanıtlaSil
  18. bi kerede olsa şeytanın bacağını kırarım belki belli mi olur?? bende istiyorumm..facede paylaşırım..

    YanıtlaSil
  19. Kitap yayınlamak çok heyecan verici, hele ki onlara,yüzlere bu kitabı ulaştırmak muhteşem
    Bol satışlarınız olsun :) ben de blogumda paylaştım

    http://annesininhobileri.blogspot.com/2012/11/kitap-sevenler-buraya.html

    YanıtlaSil
  20. selam kızım bir kedi delisi onun için katıldım inşallah şanslı kişi olurum kızıma hediye ederim bu kitabı
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. hayırlı olsun, tebrik ederim.
    http://alisnur.blogspot.com/2012/11/kitap-ve-cekilis-aysg-kedisi.html
    link istememissin aslında ama olsun : ))
    alisnur@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. kitabınız hayırlı olsun:) yazarından bir kitap kazanmak çok güzel olurdu:))
    sevgiler....
    sinemtopsakal@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. şekerim bende duyuru yapayım istedim yalnıza
    sonra çekilişede geldim ortalık şenlensin biraz :) nerde hareket orda bereket demişler dimi!
    face'de duyurunu yaptım.. bol bereketli satışların çok olsun!

    YanıtlaSil
  24. Okuyanım sana bu yolda başarılar diliyorum.kitapların devamını da bekliyorum.Çekilişe bende katılmak istiyorum.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  25. Sevgili arkadaşım, Tekrar tekrar hayırlı uğurlu olsun kitabın.. Ben çekilişe malesef katılamıyorum..:(( Çünkü Kitabının siparişini vermiştim bugün yarın elime ulaşacak... Ama daha nice bol kitaplara inşallah kardeşim. Nasip olursa birgün kitabını imzalatma fırsatımız da olur inşallah..
    Çok selam ve sevgilerimle inşallah...:))

    YanıtlaSil
  26. Aslında kitabı bu ay kredi kartımın sıkışık olması sebebiyle gelecek ay sipariş edecektim amaaaa çekilişi görünce katılayım dedim :)
    Kitap tanımını kendi elimdeki kitabın fotoğrafı ile birlikte ve okumuş ve yorumlamış şekilde yapmayı seviyorum.
    Zorunlu değil rica demişsin ki çok hoş olmuş bu :)
    Çekilişi kazanamazsam da gelecek aya kaldı kitap :)
    Geç olsun güç olmasın.
    İmzalı kitap hiç fena olmaz yani ama pek şansım yoktur. Katılayım istiyorum yine de :)

    YanıtlaSil
  27. Kedi kedi kedi!!!
    Hatta;
    kedikedikedikedikedikedi
    ve kitap kitap kitap!!!
    Hatta;
    kitapkitapkitapkitap
    :D

    YanıtlaSil
  28. Ne güzel hayırlı olsun kitabınız bol satışlar diliyorum

    YanıtlaSil
  29. ben de varım, ben de istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  30. Canımmm :) Hayırlı olsun yeni cekilişin ve kitabın elbette, bir daha:) Ben de kitabının elime ulaşmasını bekliyorum. Cekilişle verecektim kitabını ama benden önce davranmışsın :) Olsun:) Kuzucum ben de müsaadenle katılmıyorum çekilişe, çünkü kendime de aldım. Bir gelsin, keyifle okuyacağım inşallah. Ben katılmıyorum dedim çekilişe çünkü başkaları da nasiplensin, senin güzel yazılarını okuma şerefine nail olsunlar :))
    Sevgiyle öperim, pisiciklerine de bol mırrrklar:)
    Öpüyorum! :)

    YanıtlaSil
  31. selam
    çok tatlısın sen
    bir kitap kurdu olarak istiyorum bu kitabı ve tatlişko hediyelerini :)
    ayşe özkan ben (asgul829@gmail.com)

    blogumda da büyük bir keyifle duyurdum:
    http://ekmekarasibiber-asgul829.blogspot.com/2012/11/cekilisler-e-gel.html

    sevgilerimi yolluyorum sana...

    i'şallah bana çıkar bu güzellikler :)

    YanıtlaSil
  32. Kitabın hayırlı olsun... Umarım çok iyi satışlar elde edersin:)
    Bana çıkarsa okuyup tavsiye ederim herkese:)

    YanıtlaSil
  33. Ben de şansımı denemek istiyorum :)

    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. teşekkürler
    http://teraskeyfimm.blogspot.com/2012/11/blog-cekilisleri.html

    YanıtlaSil
  35. ben de varım..inşallah şansım yaver gider.. kitap ayraçlarını da özellikle çook beğendim..

    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com/2012/11/moonlight-cat-cekilisi.html

    bebegimincicileri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Kedileri çok severim çünkü benimde bir kedim var :) yavru daha onun için sergi açim bare :D oynasın :)

    Ve şansımıda deniyim..
    Ve blogumda duyurdum :)

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,
    Kitabınız hayırlı olsun. İnşallah bana çıkar.
    hulyasogut99@hotmail.com
    Blogumda paylaştım.

    YanıtlaSil
  38. hayırlı satışlar olsun canım benim....

    YanıtlaSil
  39. Ben de katılmak istiyorum.
    Sırf kitabınız için ehe *.*
    Bir de duyururum tabii orada burada.
    asteroidc777@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Ayyy... ala alamadım ya şu kitabını okuyanım yaaa, çok utanıyorum doğrusu, çekilişe de çok varmış, belki o zamana kadar alırım, ama senden imzalı olsun isterim, onun için katılayım bari çekilişine :)

    YanıtlaSil
  41. Ben de katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  42. hayırlı olsun kitabınız, bol okunmalar, bol satışlar:)

    YanıtlaSil
  43. Merhabalar benimde bir kedim 2 köpeğim var bayıldım kedinize kitabınızı kitapcılarda bulursam kesinlikle alacağım..hayırlı olsun bol okuyucusu olur inşallah sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  44. Kitabınızın size huzur getirmesini dilemeye geldim öncelikle ..
    E yazmışken çekilişe de katılmış oluyoruz :)
    Umarım gerçekten kendinden bir şeyler bulabilecek birine imzalı olarak gider kitap :)
    Sevgi ile .. ;)

    YanıtlaSil
  45. Merhaba bloğunu izliyorum.
    Çekilişi facebook ve twitter'da duyurdum.
    https://www.facebook.com/sny.gzz/posts/11685187514036
    https://twitter.com/senaygaz/status/266442153058766849
    snygzz@hotmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  46. canım kitabını sipariş verdim ama yinede katılacağım(valla açgözlülükten değil)başka bir arkadaşıma hediye edeceğim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  47. Okuyan'cım bu güzel çekilişe katılmayı ve kazanmayı çok istiyorum:) Kitabının tanıtımını sidebar'ıma koydum ama sanırım sayfamda bir kayma olduğundan en altta gözüküyor şimdilik..sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  48. BU KİTABI ALMAYI ÇOK İSTİYORUM
    http://semiyasam.blogspot.com/
    BLOGUMDA DUYURDUM
    baysalfurkan33@gmail.com.tr

    semi26

    YanıtlaSil
  49. Aşkım, çekiliş yapılacağa ana kadar , kitabı benim için tutsun:)

    Sevgimle

    YanıtlaSil
  50. merhabalar benm blogum facem yok ama izleyicin oldum blogunda hediyen de harika sevgilr..

    kübra baştuğ
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Okuyanım kitabını hediye olarak vermen harika. Diğer hediyelerinde çok güzeller hayırlı olsun canım benim.

    YanıtlaSil
  52. Ayy ben o Aşkım'ın kitabı tutuşunu yerim :)
    blogunu zaten izlemedeyim cnm ayrıca çekilişi blogumda duyurdum http://uurboce.blogspot.com/2012/11/cekilislerden-haberler.html
    Kitabını çok merak ediyorum umarım bana gelir :)
    havva_vtnsvr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Hayırlısı neyse o olsun diyelim :)

    YanıtlaSil
  54. öncelikle tebrik ediyorum canım,şanslı 2 kişiden biri olmayı çok isterim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  55. Ben de şansımı denemek isterim. :) Kitabı merak ediyorum.
    Daha çok kişiye ulaşmak adına paylaştım ben de. :)
    https://www.facebook.com/nermin.abaka.5/posts/427314944002436
    Sevgiler,
    Nermin
    abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. Ben de katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  57. Takipçinim artık sık sık bloguna giricem gibime geliyor mail adresim hylalafcn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. denemek istiyorum bende şansımı.kim bilir belkide bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  59. kitabın hayırlı olsun cnm, eminim senin gibi kedi sevenlere ulaşacaktır :)
    bende çok sevıyrm kedileri. bir kedim bile var. herkese bol şans...
    bu arada kapak resmi çok şirin.

    YanıtlaSil
  60. bu sefer şansım döner inşallah isme imzalı isterim ama:))))) canım tebrikler öncelikle kazanamasam da kitabını almak için bir ay nasıl sabredecem şimdi o zaman bak şimdi çelişkiye bu aralar ben kopuk kopuk giriyorum nete yeni meaknın hayırlı olsun canım arkadaşım:))))))))

    YanıtlaSil
  61. Aşkım kitabım sana emanet :)

    YanıtlaSil
  62. Bu sefer bari ben kazanayım noolur! =)
    Bana çıksın, en çok ben istiyorum...

    Bu arada tekrardan kitabın hayırlı olsun, umarım çok çok çok satar ve çok çok çok beğenilir! =) Çekiliş blogumda duyuruyu yaptım =)

    http://cekilisvardedilergeldim.blogspot.com/2012/11/moonlightcat13den-yeni-cekilis.html

    İpek Özlem Turhan
    ipektozlem@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. Kitabınız hayırlı olsun :)
    Bende çekilişinize katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  64. çok sevindim senin adına canım hayırlı olsun kitabın :) bende varım çekilişnde :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. canım bende varım bende
    http://pelinsipka.blogspot.com/2012/11/sevgili-blogger-arkadasm-aysmn-ikinci.html kitabınıda büyük bir gururla paylaştım canım benim

    YanıtlaSil
  66. hayırlı olsun inşallah kitabınız..bende çekilişe katılmayı isterim.çekilişi facede yyaınladım eminim arkadaşlarımdan da katılana olacaktır.sevgilerimle..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. çok merak ediyorum bu kitabı. ssmyrnian@gmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  68. ceyda cakmak
    muhlisceyda@hotmail
    bende varim
    https://www.facebook.com/muhlisceyda?ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil
  69. Merhaba bende şansımı denemek isterim.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. merhaba bende dedim şansımı deneyeyim :) facebook ve twiterda paylaştım
    http://www.facebook.com/cawbella/posts/371368296285197
    https://twitter.com/Bella_Caw_bella/status/267630775858507776
    fatma_firdevs_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. çok çok isterim ,!! eğer ban açıkmazsa hemen satın alacağım :D başarılarınızın devamın ıdiliyorum nesrincivan_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. kitabınız hayırlısı olsun.
    takipcinizim. hayriss h.o.
    facede paylaştım
    bloğumda paylaştım
    http://tatlimerak.blogspot.com/2012/11/moonlightcat13-9-cekilisime-hepiniz.html

    YanıtlaSil
  73. Takipçinizim :)
    Ecenur B olarak :)
    Blogumda paylaştım :)
    http://biricekilismidedi.blogspot.com/2012/11/aysg-kedisi-kitab.html
    Facebookda'da
    https://www.facebook.com/merakliece/posts/370719843018937

    Yeni kitabınız hayırlı olsun :) Hemen okumaya başlayıp http://filmdizikitapdelisi.blogspot.com/ blogum'da paylaşmak isterim

    Herkese bol şans!! :)

    YanıtlaSil
  74. bir kitap yazmış olman çok güzel umarım ileride bende tadabilirim bu duyguyu:)
    çekilişine katılmak isterim:)
    zekli11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Canım benimmm tebrik ederimmmm, ben de varımmm :)

    YanıtlaSil
  76. ayşım ım canım geç kalmış bir özür benimkisi,,kitabın için tebrik bile edemedim,bayramdı memlekete yolculuk derken aklımdan çıkmış inan ki :( Hakkını helal et olur mu çekilişine müsadenle katılıyorum,,hemen facebook ta da duyuruyorum :) Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  77. Böyle bir kitap inanıyorum ki hayvanseverlerin sayısını arttıracak. Sevimli dostlarımıza olan yaklaşımı daha olumluya çevirecek. Tebrik ediyorum. Başarılar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  78. slm cnm;tüm şartlar tamamdır kampanyanı facemd eduyurdum şanslı olmak dilegiyle linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. katıldım gitti..nurturia anne çocuk sitesinde paylaştım:))

    YanıtlaSil
  80. Kitabınız hayırlı olsun :) Ben de çekilişe katılmak istiyorum

    farfarafix@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. woow çok havalı umarım benimde böyle bir kitabım basılır bir gün raflarda gözüm arayacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. raflarda gözüm senin kitabını arayacak:)

      Sil
  82. çekilişinizi huzursuz ruhum blogunda gördüm. katılmak istedim. Açıkçası kitabınızı çok merak ettim. inşallah bana çıkar.

    YanıtlaSil
  83. bende katılmak istiyorum çünkü kitabınızı çok merak ediyorum:)
    portakal_moru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. Bu kitabı okumayı çok istiyoruz.

    http://beyazkitaplik.blogspot.com/p/blog-cekilisleri.html

    afdmrw@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. İnanamıyorum ne zaman çıktı kitabın.Çok sevindim canım.Tabi ki ben de varım bu güzel çekilişte. Blogumda yayınladım.

    YanıtlaSil
  86. Hayırlı olsun :)) Bende katılmak isterim.
    merve_zcn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  87. AYışığı kedisi için, ben de varım :)

    YanıtlaSil
  88. Kitabınızın kapağına bayıldım, içeriğini de çok merak ettim. :)

    Çekilişinize katılmak istiyorum, http://bifincankahve.blogspot.com/2012/11/aysg-kedisi.html

    Bu çekilişte bana çıkmasa da bu kitabı edinmek istiyorum. :)

    glsh.cu@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. Efenim kızımla ben yani lokum basriyle çekilişinize talibizzz :)

    YanıtlaSil
  90. ben de istiyorum... Ama kazanırsam kitabımı imzalı isterim:)))

    YanıtlaSil
  91. Yeni kitabın hayırlı olsun canım. Satış rekorları kırsın ,gözüm lokum basriye kaydı:))) gülme krizine girdim afedersin:)))
    Bol kazançlar diliyorum . Facede paylaştım. Bloğumda Gadget olarak 7/24 yayında bol katılımlı bir çekiliş dilerim. Bana gelmesi için çağırıciim:)

    YanıtlaSil
  92. ilk başda bir grafiker olarak kitap kapağı beni etkiledi tebrik ediyorum... ayrıca kitabınız içinde tebrikler bol bol şatışlarınız olur inşallah :))kitabı okumayı çok istiyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  93. ben de bu kitaba talibim :)
    https://plus.google.com/111237444151934032190/posts/PRidVkLaFDF

    YanıtlaSil
  94. Kitabınız hayırlı olsun. Çok satanlar listesine girer inşallah :)) Şartlarda yoktu ama çekilişi blogumda duyurdum: http://denizinpembegozlugunden.blogspot.com/2012/11/kitap-cekilisi.html
    Bana çıkmazsa -ki çıkmaz- kitapçıdan alıp okumayı düşünüyorum. Yani her türlü okuyacağım o kitabı! :)

    YanıtlaSil
  95. yeni kitabınız için hayırlı olsun.. bende katılmak isterim..

    YanıtlaSil
  96. Merhabalar, bende katılmak istiyorum çekilişinize ve bana çıkarsa imzalı istiyorum kitabınızı şimdiden anlaşalım. ;) Blogumda da duyurdum. ( dreamsofts.blogspot.com )

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  97. Katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  98. katıldım facebookta paylaştım

    https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fmoonlightcat13.blogspot.com%2F2012%2F11%2F9-cekilisime-hepiniz-davetlisiniz.html%3Fspref%3Dfb&t=9.+%C3%87ekili%C5%9Fime+Hepiniz+Davetlisiniz%3A%29+%5E-%5E

    YanıtlaSil
  99. Merhabalar,

    Kitapsever dostluğun kaleme düşmesi ne hoş.Blogumda duyurdum ve tekrar şansınız açık olsun.

    Blog Link; http://www.kalemdarbesi.com/2012/11/2012-kasmda-beklenen-birkac-kitap-ve.html

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  100. Öncelikle hayırlı olsun. Kitabı alırım düşüncesi ile çekilişe katılmamıştım. Bulamayınca katılayım dedim.

    YanıtlaSil
  101. Merhaba canım. Kitap son derece harika okumayı çok çok isterim :)
    izleyicinim.
    blogumda paylaştım.
    http://baharyavuz.blogspot.com/2012/11/herkese-merhaba.html#comment-form

    YanıtlaSil
  102. selam bende katıldım izleyicinim kampanyayı face ve sayfamda duyurdum https://www.facebook.com/feride.ismailoglu feride28@gmail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  103. Merhaba
    Blogunuzu izliyorum kitabınız hayırlı olsun dilerim nice güzel kitaplarınız yayınlanır kitap okumayı seven biri olarak mutlu olurum.kitabınızın duyulması adına blogumda paylaştım
    http://spumedeninciler.blogspot.com/2012/11/moonlightcat13-9-cekilisime-hepiniz.html
    Sevgiler Zeynepkb.
    zeynep.zynp_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. Umarım bende bırgun kendı kıtabımın cekılısını yaparım çok ozendım tebrıkler

    YanıtlaSil
  105. merhablar
    şansımı denemek istedim
    gamzehaseki86@gmail.com
    http://sevgicini.blogspot.com/2012/11/9-cekilisime-hepiniz-davetlisiniz.html
    sevgiler

    YanıtlaSil
  106. Sevgili Okuyan, kitabın hayırlı olsun:) demek o güzel eldivenlerin sahibi bir yazarmış ve de kitabı çıkmış haberim yok . inşallah en çok baskı yapan kitap olur, tüm evlerin kütüphanelerinde yer alır.çekilişin hayırlı olsun ,bereket getirsin inşallah:)
    bundan sonra sana Eldivenlerin Kreliçesi Yazar Okuyan ,demek lazım :)bu arada tüm kitapçılarda var mı bu kitap? kitapçıya yolum düşerse ilk arayacağım kitap:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  107. listeme aldığım bir kitaptı yazarından bana hediye gelse ne güzel olur. hayırlısı olsun artık daha nice kitaplar çıkarmanızı dilerim:))
    birgaripseyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. ben de varım :)
    aslhancosar@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. nasıl kaçırmışım bilmem:)) içinde kitap olan çekilişleri kaçırmamaya çalışıyorum:))
    duyurdum burda:
    http://moriceninyeri.blogspot.com/2012/11/moonligtcatin-cekilisine-buyrun.html
    moriceninyeri@yahoo.com

    YanıtlaSil
  110. Ayşım hanım öncelikle tebrik ederim. umarım kitabınız başarılı olur. bir bloggerın kitap yazdığını görmekten gerçekten çok mutlu oldum. bloğumda da duyurdum daha çok kişiye ulaşabilsin diye. okumayı çok seviyorum ve kitabınızı cidden merak ettim. ismi de ilginç ve ilgi çekici. umarım bana çıkar :) sevgiler.
    yanasip10@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. Ben de katılmak istedim. Kitabınız hayırlı olsun...
    denizinyildiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. Kitabınızı okumak isterim twiter adresimdede duyurdum . esraertug@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. kitap hastası kitap olmadan yaşayamam benn şansımı denemek istiyorum. blogumda görselli duyurdum.
    http://tatlibelaela5238.blogspot.com/
    Kerime Günaydın
    tatlibelaela5238@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. merhaba bloğumda duyurdum takipciniz oldum
    http://osmanuri.blogspot.com/2012/11/moonlightcat13-kitap-cekilisi-yapyor.html

    mail adresim ; thaliadelisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. Bende bir gazeteci olarak okumak isterim...
    minetolga@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. Ben imzalı bir kitabını istediğim için kendime bol şans diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  117. katılmak isterim :)
    birisi.988@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. Heyy Ayşım bende varım tabiki anca gördüm yahu hiç dikkat etmemişim demekki yazılarını okumaktan :) çıkmasa bile alıp okuyacağım bu güzel kitabı eline kalemine sağlık senin gönlü güzel insan.öperim
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  119. Ayşım Hanım, blogumda geç kalaraktan da olsa; paylaşmış bulunuyorum. Lütfen kusuruma bakmayın. Gerçi bunda da bir hayır vardır belki. Arayı soğutmadan farklı zamanlarda arkadaşlar tanıtmış oldu bloglarında böylece belki de. Sevgiler ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
  120. Hayırlı olsun, umarım beklediğiniz başarıyı elde edersiniz. Ben de çekilişe katılmalk isterim.

    Bol şanslar

    ayssegul@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Hayırlı olsun kitabınız bende katılmak isterim çekilişe

    yilmazer.pelin@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. kitabınız hayırlı olsun... yazarından bir kitap kazanmak çok güzel olurdu:))umarım bu çekilişi ben kazanırım

    YanıtlaSil
  124. Yazarından imzalı kitap almak çok güzel olur gerçekten ...
    İzleyicinizim..
    Twitterda duyurdum..
    kitapokuozgurol@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  126. Ben de şansımı denemek isterim.Bu güzel kitabı okumak isteriz tabi.Bol okunur ve sana şans getirir umarım..

    YanıtlaSil
  127. Merhabaa izleyicinim ve facebookta paylaştım :=

    mail - kubrabaran_96@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  128. canım kitabın hayırlı olsun ve bende çekilişe katılmak isterim :)
    e-mail: tugce_hosafci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. merhaba:) benimde en büyük hayalim kitabımı yazabilmek...
    seni hayalini gerçekleştirebildigin için tebrik ediyorum ve kitabının herkese ulaşıp çok okunan kitaplardan biri olmasını diliyorum...umarım bana çıkar,çıkmazsada temin edicegim zaten çok merak ediyorum :)

    http://merilist.blogspot.com/
    çekilişe benide eklersen sevinirim.
    merve ayhan mail:merilist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Merhaba,
    Hayırlı olsun kitabınız.
    Ben de okumak isterim kitabınızı.

    Elif Ayvaz
    pessimistic_5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. ben gerçi satın alıcaktım, ama şansımı deneyim Ayşimcim.
    çekilişlere katılıyorum, çıkmadığı zamanda üzülüyoruö :(
    zeynep.ozmenunlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  132. ben de varım, saygılar.

    YanıtlaSil
  133. Aiiiyyyy inanamiyorum neler kacirmisim ne kadar geride kalmisim ya. Kitaba inanilmaz sevindim, cekilisi kazansam da kazanmasam da (ki sanssiz bir insanim zaten:) ) kitabi mutlaka okumak isterim. Cok cok cok tebrik ederim okuyanim.
    Sahanebirkadin@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Ayy yılın ilk kitabı çekişle gelsin nolur.hemde imzalı çook mutlu olurum çokk :)) herkese bol şanslarrr.

    YanıtlaSil
  135. ben de varım şekerim :)
    supercellma@gmail.com

    çok çok öperim güzel yanaklarından :)

    YanıtlaSil
  136. Hayırlısı olsun çok kişiye ulaşmasını dilerim...Bloğunu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
  137. ben yurtdisinda yasadigim icin cekilise katilamayacagim ama cok tebrik ederim. patiden de operim ;)

    YanıtlaSil
  138. başarılarınızın 2013 yılında katlanarak devam etmesini dilerim. iyi yıllar ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  139. ben de son iki gün kala yakaladım çekilişi...

    kitabınızı imzalarsınız ama di mi?

    izleyiciniz oldum ve bloğumda paylaştım:
    http://peacelilyozge.blogspot.com/2012/12/ylbas-cekilisleri-suruyor.html

    mail:ozgekayaoglu@gmail.com

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  140. Ben de katılayım o zaman
    İmzalı olmasını isterim ben de, kazanırsam tabii :D
    izleyicinizim
    mail: anonimbayan12@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. facede sayfayı beğendim paylaştım
    kampanyayı facede duyurdum
    http://www.facebook.com/neseege
    Neşe Kılavuz
    neseege@mynet.com

    YanıtlaSil
  142. Çok güzel bir kitappp :) ben de katılmak istiyorum çekilişine olur mu acaba :(
    http://www.facebook.com/#!/gozde.tasbasan

    YanıtlaSil
  143. Aslinda ben Ayisigi Kedisi kitabini zevkle okudum ama neden imzali ve $irin ayraclarim olmasin dedim;)Ayrica bir arka$ima armagan edebilir ve onunda böylesi icten yazilmi$ bir Ayi$igi kedisi kitabi olmasi dü$üncesiyle bende bu cekili$e katilmak istedim:)
    Selma Özkan
    selmay54@hotmail.de

    YanıtlaSil
  144. Merhaba,
    Zaten izleyicinim, blogumda duyurdum: http://sihirlimavi.blogspot.com/2012/12/blog-kampanyalar_12.html

    Bu arada ben de çekilişime beklerim herkesi :))

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. kediniz çok şirinmişş:)) benim de papağanım var :)

    Çekilişin son gününe denk gelmişim. katılmak isterim :)

    cemilee.yildizz@gmail.com

    YanıtlaSil