25 Ocak 2013 Cuma

Kitap - Müzik ve Kediler ^-^

Dün D&R mağazasına rutin ziyaretimizi yaptık ve tabii ki boş çıkmadık:) Gerçi bundan sonra sanırım kitap alışverişimi net üzerinden yapacağım. Her ne kadar kitabı kitap mağazalarından almaktan çok keyif alsam da internet üzerinden çok daha ucuza mal oluyor. Nazım Hikmet kitabını mağazadan 24 TL'ye aldım, eve gelince D&R web sitesinde kitabın 18 TL'ye satıldığını gördüm.

Nazım Hikmet'in yeri bende çok çok ayrıdır. Bana şiiri sevdiren büyük şair!


İçinde 4 adet cd bulunuyor. Genco Erkal'ın sesinden şiir dünyasına dalıyorsunuz.


'Moonwalker' müzikali gösterime girdiği sene rahmetli babacığım, ağabeyim ve ben Süreyya Sineması'nda birlikte izlemiştik. O yüzden bu müzikal benim için çok değerlidir.


Bu da Fazıl'ın kendine hediyesi. Tabii birlikte izleyip dinliyoruz:)


Sevgili arkadaşım Özlem'in -miyav kedicik- kitap takasımızda gönderdiği sürpriz hediyelerin için de gördüğüm anda çok duygulandığım ve hemen çantama koyduğum Esmaü'l Hüsna kartlarımı çantamda olduğu için dün paylaşmayı unutmuşum. Canım arkadaşım Allah (c.c.) senden razı olsun. Çok mutlu ettin beni, bilesin.


Konuşan Kitaplar İle Blog Turu'nun ilk talihlilerinden biri de bendim. Geçen gün kitabıma kavuştum, çok teşekkür ediyorum.


Külkedisi ve Isaac mırkk mırkklarıyla sizler için poz verdi ^-^ Aşkım çok hareketliydi o yüzden fotoğraf karesine sığdıramadım:)


Sevgiyle kalın, daima...

18 yorum:

  1. İnternetten kitap alımına bende karşıydım ama gerçekten mağaza ve internet farkı çok koyuyorlar ya. Neden bu uygulama anlamıyorum.
    Nazım Hikmet Genco Erkal'ın sesinden harikadır eminim.
    MoonWalker senin için anısı büyükmüş canım benim.
    Keyifli okumalar ve dinlemeler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dükkan kirasını ve çalışanların ücretlerini çıkarmak için daha pahalıya satıyorlar sanırım:)))
      Çok teşekkür ediyorum Aslıcım.

      Sil
  2. aslında kitaplara dokunup almak daha keyifli olsada ucuz olduğu için bende dr ın internet sitesinden alıyorum artık..
    nazım hikmeti çok severim lise zamanımda dilimden düşmezdi şiirleri..helede genco erkalın seslendirmesiyle dinlemek bambaşka bir keyif olur eminim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de kitapla bir bağ kurarak almayı daha çok seviyorum ama alınacak çok kitap olunca listede daha indirimli olanı tercih etmek zorunda kalıyorum:))
      Nazım Hikmet gerçekten bana şiiri sevdiren şairdir. Genco Erkal'ı da çok severim. En son seneler önce Büyükada'da Nazım Hikmet oyunu sahnelemişti ve orada her zamanki gibi hayranlıkla izlemiştim.
      Yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. Allah senden razı olsun güzel arkadaşım benim. Allah senin o güzel kalbine göre versin inşallah.. Allah babanı da nurlar içinde yatırsın..:))
    O güzel kediciklerini çok çok öpüyorum.. Hepsi pek güzeller maşallah..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, cümlemizin kayıplarını Rabbim nurlar içinde yatırsın.
      Ben de senin güzel patililerini öpüyorum, sevgiyle:)

      Sil
  4. canım arkadaşım yine kitap ve kesinlikle olması gereken.bendede var Nazım'ın o kitabı.kızımda benim gibi çok sever.hatta 7.sınıfta şiir olimpiyatlarına katılıp 2.olmuştu Nazımın şiiriyle:)(hiroşima)hediye kitabıında sevdiğim tür sanırım değilmi korku- gerilim.keyifli okumalar canım.öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, gönülden kutluyorum güzel kızını. Çok gurur duydum.
      Evet canım, kitap gerilimli -ki ben azıcık korkarım:)))
      Öptüm:)

      Sil
  5. Nazım Hikmet'i ben de çok severim:)keyifle oku ve dinle canım...
    Ayrıca Sting'in de hayranıyım.
    Bu arada kuyrukluların pozları da harika:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.
      Sting hiç yaşlanmıyor bu arada:)))
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  6. Öncelikle kedicikleri öpüyorum, keyifli okumalar,dinlemeler,izlemeler.Esma-ül Hüsna kartlarına bayıldım,çok güzel bir hediye.Babacığına rahmet diliyorum , Rabbim cennette kavuştursun tüm sevdiklerimizle.Ben çok nadir internet dışı alıyorum kitaplarımı, zaten burda pek alınacak yer yok.Daha ucuz:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mırkk mırkkk:)))
      Çok teşekkürler canım. Amin.
      Aslında kargoyu beklemek de ayrı bir heyecan:)
      Sevgilerimle canım.

      Sil
  7. İnternet büyük kolaylık oldu, ekonomik de üstelik. Ben de fena halde alıştım....Nazım Hikmet kitabını Devrim'e hediye alayım bak gözümden kaçmış bu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten çok daha ekonomik. Bir kitap için 6 TL fark az fark değil. Başka bir kitap daha alınabilir hatta:)

      Sil
  8. Kedi resimleri muhteşem, kitapların da güzel iyi okumalar.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Mırkk mırkkk:))
      Sevgilerimle.

      Sil
  9. nereden başlasam ki ,yine kendini çok çok mutlu etmişsin ,Nazım Hikmet'i ben de çok severim ve daha önce bahsetmiştim sanırım ablamda tam bir serisi var şiirleri ,denemeleri,mektupları,hikayeleri ,romanları
    müzikalin anısı hiç bir zaman çıkmasın aklından canım :)Sting'in sesine ve şarkılarına bayılırım
    Rabbimin güzel isimlerinin anlamları hep senin yanın da olsun canım
    kedişleri benim için bol bol öp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım arkadaşım.
      Güzellikler seninle olsun.
      Kedişleri büyük bir keyifle senin için öpeceğim:)
      Sevgiler.

      Sil