13 Şubat 2013 Çarşamba

^-^ 13 Şubat 2013 Çekiliş Sonucu ^-^

10. çekilişimde beni yalnız bırakmayan herkese kocaman teşekkürler:)
Ayrıca film önerileri paylaşanlara bir de Isaac poz vererek teşekkür ediyor ^-^



Katılımcı listesi;



Kazanan arkadaşı gönülden kutluyorum. Şansın daima açık ve bol olsun. Adresini kappadukka@hotmail.com adresine iletirsen en kısa zamanda paketin yolculuğa çıkaracağım:)

Sonucu videodan öğrenelim:) Aşkım ve Isaac çekiliş anında bize eşlik etti ^-^
Bugüne kadar her çekiliş zamanı videoyu çeken ve müzikleri ayarlayan Fazıl'a da sevgi dolu öpücükler:)


Aslında video da izlensin diye sonucu videodan öğrenmenizi istemiştim. Ancak iş yerinde video izleyemeyen veya kağıttaki ismi okuyamayanlar olmuş. En iyisi yazarak da paylaşayım. Kazanan arkadaşımızın yorumu:


Nerhaba çook güzel hediyeler bende kazanmak isterim pek şansım yoktur ama..
Benim en sevdiğim filmler:
Cesur
Sokak dansı 4
Aşk ve gurur.


*** Yeni çekilişim en kısa zamanda başlayacak.

14 yorum:

  1. okunmuyor ki çok bulanık. ama sanırım ben değilim :)

    YanıtlaSil
  2. Yine bana çıkmamış ama yaaa :( Beyaz kedicikli resimde de ismimi şak diye görüverdim en başta ama :)
    şaka bir yana kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.Videoyaya bayıldım nasıl hoş olmuş öyle.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Benim çalıştığım yerde videolar açılmıyor ben merak ettim ama:)
    Sevgiler derya:)

    YanıtlaSil
  4. tebrikler şansı bol olsun patilerime ve size kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. İsmim 126-cıymış =) Çekilişi kazanmasam da, ismimi orda görmek bile mutlu etdi beni :)

    Kazananı tebrik ederim :) Keyifli okumalar!)

    YanıtlaSil
  6. :) tebrikler
    kedişleri öptüm :)

    YanıtlaSil
  7. Kazanan arkadaşı çok kutluyorum okuyanım :) ama ismini bende okuyamadım :)
    Ne kadar tatlılar ya, sen çekerken nasılda ilgiyle bakıyorlar öyle :)

    YanıtlaSil
  8. bende vıdeoyu ızlemeye can atıp ızleyemeyenlerdenım kım kazandı acaba?

    YanıtlaSil
  9. bende okuyamadım kazananı ama tebrik ediyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. tebrikler bu çekilişine katılamamıştım ötekini kaçırmıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldın canım benim:
      Gülsüm Pelin Şipka20 Aralık 2012 23:27
      bende varım bende :)
      moonrise kingdom son zamanlarda izlediğim en iyi film
      gene süper çekiliş canım benim öptüm
      Yoksa ben sana haber verir, çağırırdım çekilişime zaten:)))

      Sil