17 Şubat 2013 Pazar

Sevgili Tuğçe'ye *11* Cevap ve Soru:)

Sevgili Tuğçe uzun bir mimle mimlemiş beni:))) Açıkcası dün geceden beri biraz canım sıkkın. Bu mim beni biraz oyaladı ve neşelendirdi. O yüzden çok teşekkürler canım benim. Hemen başlayayım.

Tuğçe 11 soru sormuş, önce onları cevaplayacakmışım daha sonra ben 11 soru yöneltecekmişim.

1- Bir ülken olsaydı adı ne olurdu?

Ayışığı



2- Uzaylılara inanır mısın?

Evet.

3- Tanışmayı istediğin yazar hangisi?

Mümkün değil ama Edgar Allan Poe ile tanışmayı isterdim.



4- Kendini üç kelime ile anlatsan bunlar ne olurdu?

Bilmiyorum, bilmiyorum, bilmiyorum:)))



5- İnternet hayatını nasıl etkiliyor?

Genellikle: 



Kimi zaman:


6- En çok neden bahsetmek hoşlanırsın?



Ve el işlerinden, yeni fikirlerden...


7- Çocukken en sevdiğin çizgi film neydi?



7- Bir hayvan olsaydın hangisi olmak isterdin?

Burada oldum birazcık:)



9- Kitap okumayı neden seviyorsun?


Kocaman bir ev, bir ben, bir beden
İçimdeyse bir dev, barınan sürülerce beden
Bir kargaşadır içimde sözcüklerle süren
Neler neler var söylenmeyi bekleyen
Ayşım Okudan

Kaleme dökemediğim duyguları bunu başaranlardan okumak keyif veriyor da ondan:)

10- En son izlediğin film nedir?


11- Bilgisayarını açtığında ilk neyi kontrol edersin?



11 soru da benden gelsin;

1- En son izlediğiniz tiyatro oyunu hangisi?

2- En sevdiğiniz tiyatrocu kimdir?

3- En son kimin konserine gittiniz?

4- Tatilde dinlenmeyi mi yoksa çılgınca eğlenmeyi mi tercih edersiniz?

5- İnsanları tanıyabildiğinize inanıyor musunuz?

6- Hayal kırıklıkları sizce uzun vadede bir kazanç mıdır?

7- Parayı en çok neye harcarsınız?

8- Ara ara alıp başınızı gitme isteği uyanıyor mu içinizde?

9- En sevdiğiniz dans çeşidi hangisidir?

10- Blogunuzun ismini nasıl koydunuz?

11- Bu kadar soru çok değil mi sizce de yahu?:)))

Sevgili arkadaşım Özlem'i mimliyorum. Bu kadar soru ve cevapla uğraştıracağım için de peşinen özür diliyorum:)))
Herkese sevgilerimle...


14 yorum:

  1. merhaba sizi etkinliğimize de bekleriz.

    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/marifetli-hanimlar-buraya-etkinlik.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle katıldım, çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ooo yine harika.. Uğraşmak ne demek sevgili arkadaşım.. Severek aldım mim ini kabul ettim...:)) Tam benlik çok çok teşekkür ederim.. Bu akşam biraz uğraşayım..
    Senin cevaplarına bayıldım her mim olayını severek takip ediyorum zaten..:))
    Yarına cevaplar geliyooor....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarif arkadaşım çok teşekkür ederim.
      Kocaman sevgiler benden sana:)

      Sil
  3. ayşimcim ,,cokk hoş bır mım yazısı (ve resımlemesı:)) olmus ...

    YanıtlaSil
  4. Cevaplarınız çok güzel özellikle 9. sorunun cevabını çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzla mutlu ettiniz beni, çok teşekkürler.

      Sil
  5. Okuyancım cevaplarına ba-yıl-dııım:)) çok keyifle okudum, gördüğüm en tatlı, en güzel kedilerden biri olmuşsuun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok sağ ol Erencim.
      Kocaman sevgiler:)

      Sil
  6. Zaten fotoğraflı mim cevaplamanı çok seviyorum, her soruya çok net çok iyi cevaplar vermişsin. İnan okumak ve bakmaktan çok keyif aldım :) vaktim olsaydı bende yapmak istedim ama yok olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım çok teşekkür ediyorum canım.
      Keyif aldıysan en mutlu bana:)

      Sil
  7. please credit the Poe and raven image to me-
    Larry Vienneau
    https://www.etsy.com/listing/103961930/raven-crow-bird-edgar-allan-poe-series?

    I own the copyright, I am the artist

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm very, very sorry.
      I have great respect to your art. Please forgive me for my mistake.
      Regards.

      Sil