8 Şubat 2013 Cuma

Her Şeyden Bir Tutam'dan Gelen...

Sevgili undenied'den gelen mimi keyifle cevaplayacağım. Teşekkürler canım benim ^-^

Şu an olsa sevinirim...


Annemi çok özledim, aşağı yukarı dört aydır görmüyorum. İlk kez bu kadar ayrı kaldık. Şimdi kapı çalsa, açınca karşımda annemi görsem inanılmaz mutlu olurdum.

Şimdi oralarda olmak vardı...


Alanya'yı çok seviyorum. O yüzden şimdi orada olmak vardı:)

Nerede o eski günler...


Eskiler deyince aklıma ilk Tipitip geldi:)

Neleri özledim?


Seneler önce Es-Es diye bir dizi vardı, onu özledim:)

Nefret ederim...


İki yüzlü insanlardan...

Bugünlerde dinledim...


Mimi, sevgili arkadaşlarım Fatoş ve Dolunay'a paslıyorum:) Cevaplamak isterseniz cevaplarınızı keyifle okurum.
Herkese sevgilerimle...

16 yorum:

  1. Bayıldım Ayşımım.Keyifle okudum.
    Ama anneler candır.
    Atla arabaya,uçağa git sımsıkı sarıl anneciğine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canm.
      Ah, ahhh nasıl özledim tarifi yok bu özlemin...

      Sil
  2. Mimi keyifle okudum, bu arada Es-Es dizisinin bir bölümü şehrimizde çekilmişti ama ben az izlemiştim işlerimden dolayı.. :) sevgiler, iyi hafta sonları.. tatlışlara selamlar...;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Eskişehir'e 1999'da gelmiştim, bir hatıra olarak lüle taşı tespih almıştım:)
      İçten sevgiler ve de mırkk mırkkk:)

      Sil
  3. keyifle okudum canım.sanırım bu kadar yakın hissetmemde ortak düşünce ve hislerin olması etken.ve mim için teşekkür ederim.en kısa zamanda yazacağım bende.kocaman öpüyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım çok teşekkürler arkadaşım.
      Sevgiler benden:)

      Sil
  4. çok güzel bir yazı olmuş..banada beklerım.http://burcuzun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize mutlu oldum, teşekkürler.
      Misafiriniz oldum.

      Sil
  5. ayy cok hoşş olmuş...tıpıtıp e cok guldummm:=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tipitip'in tipi çok komik değil mi ama?:)))
      Sevgiler.

      Sil
  6. Tipitip'in tadı çok güzeldi :)) anneciğinle en yakın zamanda görüşmeni dilerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severdim ben de. Bir de sulugöz vardı, ilk acı bir tadı olurdu sonra çok şeker gibi bir tadı vardı:)
      Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  7. En önemlisi annenle en kısa zamanda birlikte olman canım benim.
    Es-Es dizisini hiç hatırlamıyorum biliyormusun?
    Kesinlikle bende ikiyüzlü insanlardan hiç hoşlanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslıcım çok özledim.
      Es-Es önce kaldırmıştı sonra başka bir kanalda yeniden başlamıştı. En heyecanlı bölümünde de final yapmadan bitirdiler. Ben çok üzülmüştüm:) Hatta Fazıl dalga geçmişti bir dizi kalktı diye bu kadar üzülür mü insan diye:)))

      Sil
  8. tez zaman da gönlünden geçenler gerçekleşir canım ve anneni kocaman öpmek nasip olur
    mim için teşekkürler canım kısa zaman da cevaplayacağım
    öptüm canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, inşallah. Çok sağ ol.
      Kocaman sevgiler.
      Öpüldün:)

      Sil